
Centuri
Centuri
Beskrivelse av Centuri
Vi er spesialister på komplekse informasjonshåndterings- og styringssystemer
Vi konkurrerer med åpne plattformer (f.eks. Sharepoint) hvor kostnadene for tilpasning og administrasjon ofte er høye, og med funksjonsbaserte bransjeapplikasjoner der utfordringen ofte er duplisering av arbeid og uklarhet om hvilken informasjon som er hvor.
I dette markedet tilbyr vi en konfigurerbar plattform som sikrer at ansatte har riktig informasjon til rett tid. Vi gjør det med én plattform:
Basert på en kraftig prosessmotor og et avansert autorisasjonssystem som sikrer kvalitet og enkelhet for brukeren
Som enkelt kan tilpasses ulike arbeidsprosesser og behov, noe som gir lave administrasjonskostnader og mulighet for raske endringer
Det kan enkelt integreres med andre systemer og hente og levere informasjon for å redusere dobbeltarbeid og usikkerhet om hvor du skal finne riktig informasjon.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
EN
NO
DA
FI
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
DK
NO
FI
Globalt
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Hvorfor samarbeide med Centuri?
Hvorfor velge deres system?
- Lett konfigurerbare prosesser/flyter og skjemaer
- Full støtte for dokumenter, saker, avtaler og enkeltoppgaver
- Intuitivt grensesnitt med personlig oversikt over alt som angår den enkelte medarbeider
- Kraftig søkemotor med fulltekstindeksering og relevansbaserte resultater
- Helt nettbasert og mobil uten apper eller nedlastet programvare
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Solid erfaring med IT-støtte for styringssystemer
- Inngående kunnskap om regulatoriske og organisatoriske forhold i ulike bransjer
- Totalleverandør som utvikler produktet, har egne konsulenter for implementering og håndterer support internt
- Utvikling i tett samarbeid med våre kunder
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Centuri hjelper virksomheter med å lage, vedlikeholde og finne ustrukturert informasjon raskere og enklere, samtidig som det sikrer at viktig informasjon gjennomgås og oppdateres slik at kvaliteten på virksomheten opprettholdes.
Plattformen gir ansatte mulighet til å få oversikt over all informasjon, enten det er dokumenter, saker, avtaler, kompetanser, risikoer eller prosesser – filtrert ut fra hva som er relevant for den enkelte.
Centuri holder styr på alt du som ansatt trenger å gjøre, enten det er å gjennomgå dokumenter, reforhandle kontrakter, håndtere et avvik eller oppdatere ferdighetene dine, og samler alt på din personlige "to do"-side.
Konfigurerbarheten gjør at systemet enkelt kan modifiseres for å støtte nye og skiftende behov uten eksterne konsulenter eller teknikere.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om Centuri
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Ledelsessystem•
Middelsstor bedrift (101-500)•
Verifisert person•
Sverige•
Februar 2025
Hva liker du best?
Enkelhet, klarhet
Hva liker du minst?
Noen grunnleggende ting som personlig visning, selv tidligere dokumenter som er lest, er fortsatt synlige.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Centuri løser?
Tilgang for ansatte til gjeldende prosedyrer og instruksjoner.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Kommentar fra systemeier
Centuri som styringssystem
Driftssjef•
Små bedrifter (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2023
Hva liker du best?
Det vi setter mest pris på med Centuri, er skalerbarheten. Vi kan legge til/fjerne brukere etter behov. Vi kan også legge til ulike bruksområder etter behov. Dette gjør at vi føler oss trygge på at vi betaler for det vi bruker.
Hva liker du minst?
Vi savner at Centuri sørger for journalføring.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Centuri løser?
I dag bruker vi en rekke ulike programmer som alle tjener et formål. Det fine med Centuri er at det blir et samlingspunkt for alle systemene. I Centuri kan vi peke på ulike systemer når de er relevante. På denne måten gjør vi andre systemer lett tilgjengelige for alle ansatte ved hjelp av Centuri. Centuri gjør det enklere å vite når man skal bruke andre systemer og forstå hvilken funksjon alle systemene våre fyller.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Kommentar fra systemeier
Nøkkelkundeansvarlig•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2023
Hva liker du best?
Automatisering: Centuri tilbyr kraftige automatiseringsfunksjoner som kan spare tid og redusere den manuelle arbeidsmengden. Brukerne kan opprette regler og arbeidsflyter for å automatisere repetitive oppgaver og prosesser.
Hva liker du minst?
Jeg har ikke journalført kommunikasjon og dokumenter.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Centuri løser?
Fordeling av ansvarsområder. Etter at jeg har ferdigstilt et dokument eller rapportert en sak, tar Centuri kontakt med meg når jeg skal gjøre noe. Jeg er bare involvert i de tingene som er relevante for meg.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Kommentar fra systemeier
Centuri vises i følgende kategorier
Centuri produktfunksjoner
HMS system
Avvikshåndtering
Bildedokumentasjon
Dokumentbehandling
Oppgavehåndtering
Rapporter
Ressurshåndtering
Støtte for ISO-standarder
Kvalitetssystem
Analyseverktøy
Ansvarshåndtering
Avvikshåndtering
Dokumentbehandling
Integrerbar
Modulær
Målsporing
Oppgavehåndtering
Ordrebehandling
Prosesskart
Ressurshåndtering
Strategiutvikling
Støtte for ISO-standarder
Saksbehandlingssystem
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
Ledelsessystemer
Analyseverktøy
Ansvarshåndtering
Avvikshåndtering
Dokumentbehandling
Integrerbar
Modulær
Målsporing
Oppgavehåndtering
Ordrebehandling
Prosesskart
Ressurshåndtering
Strategiutvikling
Støtte for ISO-standarder
Dokumenthåndteringssystem
Ansvarshåndtering
Avansert søkefunksjon
Dokumentmaler
E-signering
Integrerbar
Lese sitater
Sanntidsstyring
Sporbare endringer
Varsler
Versjonshåndtering
Avvikshåndtering
API
Bildestøtte
Frakoblet administrasjon
GPS
Lese sitater
Maler
Sakshistorie
Saksstatus
Varsler
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om Centuri

Centuri har lang erfaring med IT-støtte for styringssystemer og har solid kunnskap om de regulatoriske kravene som finnes i ulike bransjer og disse konsekvensene for IT-systemer. Vår sterke posisjon fra bransjer med strenge regulatoriske krav (lab, medtec, helse- og sosialomsorg, mat) gjør at du kan føle deg trygg på å møte både nåværende og fremtidige krav. Vår erfaring med å jobbe med store, komplekse organisasjoner har ført til et system som er tilpasningsdyktig i prosesser og rettighetsstyring, intuitivt og enkelt å bruke, og som enkelt kan integreres med dine andre IT-systemer.
Vårt fokus er å støtte håndteringen av all ustrukturert informasjon som finnes i virksomheter – fra å visualisere prosesser, gjøre risikokartlegginger og sikre instruksjoner til å fange opp avvik gjennom revisjoner, egenkontroll, kundeklager og løpende avviksrapportering, og til slutt sørge for at forbedringstiltak og ulike aktiviteter blir iverksatt og fulgt opp – et kontinuerlig forbedringsarbeid, rett og slett.