Centuri
Centuri
Beskrivelse av Centuri
Vi er spesialister på komplekse informasjonshåndterings- og styringssystemer
Vi konkurrerer med åpne plattformer (f.eks. Sharepoint) hvor kostnadene for tilpasning og administrasjon ofte er høye, og med funksjonsbaserte bransjeapplikasjoner der utfordringen ofte er duplisering av arbeid og uklarhet om hvilken informasjon som er hvor.
I dette markedet tilbyr vi en konfigurerbar plattform som sikrer at ansatte har riktig informasjon til rett tid. Vi gjør det med én plattform:
Basert på en kraftig prosessmotor og et avansert autorisasjonssystem som sikrer kvalitet og enkelhet for brukeren
Som enkelt kan tilpasses ulike arbeidsprosesser og behov, noe som gir lave administrasjonskostnader og mulighet for raske endringer
Det kan enkelt integreres med andre systemer og hente og levere informasjon for å redusere dobbeltarbeid og usikkerhet om hvor du skal finne riktig informasjon.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
EN
NO
DA
FI
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
DK
NO
FI
Globalt
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Hvorfor samarbeide med Centuri?
Hvorfor velge deres system?
- Lett konfigurerbare prosesser/flyter og skjemaer
- Full støtte for dokumenter, saker, avtaler og enkeltoppgaver
- Intuitivt grensesnitt med personlig oversikt over alt som angår den enkelte medarbeider
- Kraftig søkemotor med fulltekstindeksering og relevansbaserte resultater
- Helt nettbasert og mobil uten apper eller nedlastet programvare
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Solid erfaring med IT-støtte for styringssystemer
- Inngående kunnskap om regulatoriske og organisatoriske forhold i ulike bransjer
- Totalleverandør som utvikler produktet, har egne konsulenter for implementering og håndterer support internt
- Utvikling i tett samarbeid med våre kunder
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Centuri hjelper virksomheter med å lage, vedlikeholde og finne ustrukturert informasjon raskere og enklere, samtidig som det sikrer at viktig informasjon gjennomgås og oppdateres slik at kvaliteten på virksomheten opprettholdes.
Plattformen gir ansatte mulighet til å få oversikt over all informasjon, enten det er dokumenter, saker, avtaler, kompetanser, risikoer eller prosesser – filtrert ut fra hva som er relevant for den enkelte.
Centuri holder styr på alt du som ansatt trenger å gjøre, enten det er å gjennomgå dokumenter, reforhandle kontrakter, håndtere et avvik eller oppdatere ferdighetene dine, og samler alt på din personlige "to do"-side.
Konfigurerbarheten gjør at systemet enkelt kan modifiseres for å støtte nye og skiftende behov uten eksterne konsulenter eller teknikere.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om Centuri
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Centuri som styringssystem
Driftssjef•
Små bedrifter (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2023
Hva liker du best?
Det vi setter mest pris på med Centuri, er skalerbarheten. Vi kan legge til/fjerne brukere etter behov. Vi kan også legge til ulike bruksområder etter behov. Dette gjør at vi føler oss trygge på at vi betaler for det vi bruker.
Hva liker du minst?
Vi savner at Centuri sørger for journalføring.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Centuri løser?
I dag bruker vi en rekke ulike programmer som alle tjener et formål. Det fine med Centuri er at det blir et samlingspunkt for alle systemene. I Centuri kan vi peke på ulike systemer når de er relevante. På denne måten gjør vi andre systemer lett tilgjengelige for alle ansatte ved hjelp av Centuri. Centuri gjør det enklere å vite når man skal bruke andre systemer og forstå hvilken funksjon alle systemene våre fyller.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Centuri hjälper oss att automatisera våra processer och fördela arbete
Key Account Manager•
Litet företag (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2023
Hva liker du best?
Automatisering: Centuri erbjuder kraftfulla automatiseringsfunktioner som kan spara tid och minska manuell arbetsbelastning. Användare kan skapa regler och arbetsflöden för att automatisera upprepande uppgifter och processer.
Hva liker du minst?
Jag har inte diarieföra kommunikation och dokument.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Centuri løser?
Ansvarsfördelning. Efter att jag har skrivit klart ett dokument eller rapporterat in ett ärende så kontaktar Centuri mig när jag behöver göra något. Jag är bara involverad i de saker som är relevanta för mig.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Intuitiv plattform där inlärningskurvan är låg
Personlig tränare•
Mikroföretag (1-10)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2023
Hva liker du best?
Användarvänlig inlärningskurva: Centuri är utformat med en relativt kort inlärningskurva, vilket gör det tillgängligt för användare med olika tekniska färdigheter. Nybörjare kan snabbt komma igång och använda plattformen effektivt.
Hva liker du minst?
Jag missade en utbildning och behövde lära mig allt själv.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Centuri løser?
Skapa en plats för all information som ska ut till kunder. Det är enkelt att ta del av information.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Kommentar fra systemeier
Centuri vises i følgende kategorier
Centuri produktfunksjoner
Kvalitetssystem
Analyseverktøy
Ansvarshåndtering
Avvikshåndtering
Dokumentbehandling
Integrerbar
Modulær
Målsporing
Oppgavehåndtering
Ordrebehandling
Prosesskart
Ressurshåndtering
Strategiutvikling
Støtte for ISO-standarder
Saksbehandlingssystem
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
Ledelsessystemer
Analyseverktøy
Ansvarshåndtering
Avvikshåndtering
Dokumentbehandling
Integrerbar
Modulær
Målsporing
Oppgavehåndtering
Ordrebehandling
Prosesskart
Ressurshåndtering
Strategiutvikling
Støtte for ISO-standarder
Dokumenthåndteringssystem
Ansvarshåndtering
Avansert søkefunksjon
Dokumentmaler
E-signering
Integrerbar
Lese sitater
Sanntidsstyring
Sporbare endringer
Varsler
Versjonshåndtering
Avvikshåndtering
API
Bildestøtte
Frakoblet administrasjon
GPS
Lese sitater
Maler
Sakshistorie
Saksstatus
Varsler
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om Centuri
Centuri har lang erfaring med IT-støtte for styringssystemer og har solid kunnskap om de regulatoriske kravene som finnes i ulike bransjer og disse konsekvensene for IT-systemer. Vår sterke posisjon fra bransjer med strenge regulatoriske krav (lab, medtec, helse- og sosialomsorg, mat) gjør at du kan føle deg trygg på å møte både nåværende og fremtidige krav. Vår erfaring med å jobbe med store, komplekse organisasjoner har ført til et system som er tilpasningsdyktig i prosesser og rettighetsstyring, intuitivt og enkelt å bruke, og som enkelt kan integreres med dine andre IT-systemer.
Vårt fokus er å støtte håndteringen av all ustrukturert informasjon som finnes i virksomheter – fra å visualisere prosesser, gjøre risikokartlegginger og sikre instruksjoner til å fange opp avvik gjennom revisjoner, egenkontroll, kundeklager og løpende avviksrapportering, og til slutt sørge for at forbedringstiltak og ulike aktiviteter blir iverksatt og fulgt opp – et kontinuerlig forbedringsarbeid, rett og slett.