Sammenlign Norges beste auto dialers

Hvordan bør jeg tenke på å velge en auto dialer?

På tide å skaffe en skikkelig auto dialer, dvs. en automatisk oppringingsenhet, for bedriften? En god idé - fordi en auto dialer gjør telefonsamtaler så mye mer effektive, og det er raskere å få svar fra potensielle eller eksisterende kunder. Autooppringeren samhandler med en database med informasjon om hvem du skal ringe, og er et verktøy som brukes av alt fra banker til telefonselgere. Oppringeren kan også oppdage når noen hos deg er tilgjengelig for samtaler, og kan ha ulike automatiske funksjoner som for eksempel tidspunkt for når neste samtale skal skje – til hva som skjer når noen ikke svarer.

Før du begynner å bruke en auto dialer, kan det være smart å tenke mål og strategi. Hva er en god svarprosent for deg? Hvem bør ringes og hvor ofte? Hvilke funksjoner er viktige for din virksomhet? Ikke nøl med å be din potensielle leverandør om en demo, og sørg for at de som fungerer som agenter (telefonselgere, innringere, etc.) virkelig er inkludert i beslutningsprosessen. Å sammenligne før du velger er vår anbefaling. BusinessWith viser auto dialers tilgjengelig på det norske markedet i dag.

Hva er forskjellen mellom predictive og power autodialer?

En predictive dialer gjør telefonsamtaler mye mer effektive, ettersom den går gjennom en liste og ringer kontaktene som er tilgjengelige, så snart en agent eller selger hos deg er ledig. På denne måten sparer du det manuelle arbeidet og kan øke genereringen av antall leads, fordi ingen tid går til spille. Den såkalte "ringrate" blir da veldig høy. Power dialers fungerer på lignende måte - den ringer også automatisk. Men i motsetning til den prediktive oppringeren, er den ikke like prediktiv. Den prediktive oppringeren er dermed smartere og har algoritmer bak seg som kan forutsi tilgjengelighet, eller legge på når et telefonnummer ikke ser ut til å fungere.

Hvilke funksjoner er viktige for deg og din bedrift? Ta hjelp av BusinessWith for å sammenligne forskjellige auto dialers på det norske markedet, for å finne den beste for din bedrift.

Hvilken type auto dialer passer for min virksomhet?

Hurtigguide

Liste over 24 forskjellige Auto dialer

Hurtigguide

Hvilken type auto dialer passer for min virksomhet?

Ringing etter power dialing-konceptet passer mindre virksomheter, og gjør telefonsamtaler fra selskapet mer effektive. Så snart en agent med deg legger på, ringer den automatiske oppringeren det neste telefonnummeret fra listen. Power dialer har funksjoner, som at du kan koble den til CRM eller at du kan legge inn pauser mellom samtaler, slik at agenten får tid til administrasjon også. Den er imidlertid litt enklere enn predictive dialer, som fungerer mer komplekst.

Den predictive dialer kan ringe flere numre samtidig og ta hensyn til når agentene eller selgerne er tilgjengelige. Den kan dermed ved hjelp av algoritmer lese mønstre. Denne typen** auto dialer er best egnet for større bedrifter**.

Nysgjerrig på å begynne å sammenligne for å finne det beste systemet for auto dialer? BusinessWith lister opp de ulike verktøyene på markedet. Begynn å sammenligne nå.

Beskrivelse av produktegenskaper

Automatisk re-inflasjon

Spar mye tid ved å la systemet automatisk ringe listen og unngå dødtid mellom samtaler for å maksimere samtalene og øke salget.

Dashboard - Lønnsoversikt

Få en utmerket oversikt over de viktigste dataene og informasjonen i systemet gjennom et dashboard som visualiserer flere vinduer samtidig.

IVR (Interactive Voice Response)

Interactive voice response, et automatisert system som integreres med kunder uten manuelt arbeid for å samle informasjon, for eksempel ved å bruke ulike knappevalg.

Kontakthistorikk

Vis historien til kontakter som allerede har blitt kontaktet for å unngå repetisjon og i stedet bygge sterke langsiktige relasjoner.

MISSING - promotions

Oppringeren er tilpasset kampanjer og kan for eksempel tilpasse anropslister til aktuelle kampanjer og knyttes til aktuell informasjon for den aktuelle kampanjen.

Samtaleopptak

Lytte til eller ta opp samtaler i læringsformål for å forbedre pitch og tilnærming til kunden.

Statistikk og analyse

Sett sammen samtale- og salgsstatistikk og analyser forskjellige kampanjer eller lignende ved å bruke denne funksjonen.

Videresending

Overfør samtaler raskt og unngå å miste kunder på grunn av ventetider eller ubesvarte spørsmål.