Hvilket butikkdatasystem bør jeg velge?
Trenger du et butikkdatasystem for din kjede, e-handel eller butikk? Da har du funnet rett sted. Et butikkdatasystem gir deg en rekke fordeler, som kontroll over alle virksomhetens kjøp og salg. Flere systemer har også andre funksjoner å bruke, som lagerstatus og mulighet til å lese resultater. Både små og store bedrifter har i dag behov for et butikkdatasystem som støtter virksomheten. Det er også mulighet for å finne et system eller verktøy som er helt tilpasset det du trenger, og som kan skreddersys ned til minste detalj. Men å finne riktig vei i systemjungelen er ikke alltid det letteste, og det er her vi i BusinessWith kommer inn. Ved hjelp av vår systemguide kan du sammenligne butikkdatasystemer, for å finne det som føles best for din virksomhet.
Hvilke fordeler gir butikkdatasystemer meg?
Et system som administrerer alle butikkdata skal bidra til å redusere administrasjonen fra deg, samtidig som det gir deg en rekke fordeler – som å ha full kontroll over virksomhetens kjøp, varelager, salg og andre data som du kan lese og analysere . Det gjør det lettere å planlegge fremover og er dermed et strategisk verktøy å lene seg på når man skal ta ulike beslutninger. Å ta del i spesielle statistikker og analyser er et verdifullt verktøy som gjør at du aldri trenger å føle at du står og tråkker. Butikkdatasystemet sparer penger, tid og bidrar til utvikling. Hos BusinessWith har vi samlet de ulike butikkdatasystemene som er tilgjengelige på det norske markedet i dag. Her kan du sammenligne ulike funksjoner og ulike systemer, for til slutt å bestemme for deg og deg selv hvilken du mener passer best for din virksomhet. Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål eller ønsker veiledning om riktig system.
Hurtigguide
Liste over 7 forskjellige Butikkdatasystem
Å få en restaurant til å jobbe effektivt bør være enkelt, vi har bygget TRIVECs kontantsystem fra det perspektivet. Våre kontantsystemer fungerer perfekt for restauranter, barer, nattklubber og hoteller. Du vil motta et kontantsystem som støtter alle prosessene dine fra bestilling og bestilling til logistikk på kjøkkenet og betalingen. Du vil motta automatiske salgsrapporter og kan se ditt sanntid...Lær deg mer om Trivec
Caspeco Personal er for deg i serveringsbransjen som ønsker et komplett planleggingsprogram som inkluderer lønnssystem, timerapporteringssystem og personallogg. Systemet letter den daglige driften og hjelper deg med å øke lønnsomheten.Lær deg mer om Caspeco
Sitoo er et brukervennlig kassesystem med alle salgskanaler tilkoblet i sanntid. Kassesystemet synkroniserer din produktopplysninger og prislister for en bedre kundeopplevelse.Lær deg mer om Sitoo
Et enkelt og populært kassasystem hvor du kan fakturere online, sende betalingslenker for å få betalt eksternt, samt sende digitale kvitteringer og lagre dem i skyen.Lær deg mer om Zettle by PayPal
Som bedrift finner du her et kassesystem som kan hjelpe deg med å effektivisere din daglige arbeidsflyt og interaksjoner med kunder. Med Ajours kassesystem får du en alt-i-ett-plattform som gjør det enkelt å administrere virksomheten din fra et sentralt sted. Gjennom systemet kan du blant annet håndtere bordservering, bookinger, gavekort, lagerstyring og mye mer. Plattformen er enkel og brukervenn...Lær deg mer om Ajour