Sammenlign de beste chatbot-løsningene

Hvorfor skal firmaet mitt ha en chatbot?

En chatbot (eller chatbot) svarer på spørsmål fra kundene dine i ditt sted og blir som din personlige assistent programmert med AI , kunstig intelligens. Den kan snakke og snakke med kundene dine takket være maskinlæring. Chatbots brukes også i dag til gi ulike typer råd eller underholde folk på nettet.

Chatboter blir bare mer og mer populære blant selskaper som ønsker det kunne hjelpe sine kunder hele døgnet med spørsmål som mottas skriftlig eller i tale. Noen kan også hjelpe når du for eksempel kjøper på nett. Den AI-baserte chatboten er smart, effektiv og hovedformålet er til deg annen kundestøtte må ha tid til andre ting. For chatboten blir aldri sliten og kan "arbeide døgnet rundt" betyr at du som bedrift kan tilby service i alle situasjoner. Siden chatboten bare aldri blir sliten, kan den det den personlige behandlingen oppleves som bedre fra chatteroboten – han blir aldri sliten eller irritert av kundene sine. Selvfølgelig er det her også ulemper. Den personlige behandlingen eller den menneskelige varmen forsvinner helt, noe mange kunder kan gå glipp av. På den annen side er det mulig å programmer chatboten med "morsommere" svar hvis du ønsker det. Det er chatbot-bygger som tilbyr kodefrie chatbots, for deg som leter etter en fleksibel og enkel løsning.

Når du Når du vurderer å installere en chatbot-programvare, bør du veie fordeler og ulemper . For mange oppveier fordelene fordelene ettersom selskapet ser det som en stor tidsbesparelse å kunne programmere en robot som kan ta seg av de vanligste spørsmålene.

Hos BusinessWith hjelper vi deg med å sammenligne og velge typen chatbot som passer din bedrift og dine ønsker. Oppdag vår smarte sammenligningstjeneste og ikke nøl med å kontakte oss direkte hvis du ønsker ytterligere veiledning.

3 grunner til at du bør ha en chatbot

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

SystemGuiden

Hurtigguide

Relaterte kategorier til Chatbot

ChatbotLive chat

Liste over 21 forskjellige Chatbot

Team-apper for ferdighetsutvikling direkte i dine digitale arbeidsmiljøer ArbeidsplaceBuddy kombinerer det beste av e-læring, chatbot-teknologi og produktivitetscoaching i en moderne og engasjerende pedagogisk opplevelse tilgjengelig direkte i Microsoft-team. Produktet er designet for selskaper som ønsker en enkel og effektiv måte å gi personalet kontinuerlig ferdighetsutvikling i digitale arbeids...Lær deg mer om Workplace Buddy

Konverter eksisterende nettstedstrafikk med Weplys live chat. Gjennom en personlig og dagbemannet chat på nettstedet ditt, ønsker våre chat-konsulenter velkommen de besøkende og hjelper dem med å finne den informasjonen de trenger. I tillegg til å sikre at du er tilgjengelig døgnet rundt og at de besøkende får en god online opplevelse, samler vi også inn og videresender informasjon om kundene som ...Lær deg mer om Weply

Ebbot er en svensk spiller som tilbyr en skybasert AI-chatbot med støtte for naturlig språk, API-integrasjon og ferdige integrasjonsmoduler, for rask implementering og brukervennlighet.Lær deg mer om ebbot.ai

ADA er en AI-basert chatbot som bruker maskinlæring for å automatisere og effektivisere selskapets markedsføring, kundeservice og salg. Ved hjelp av multi-rink-støtte, integrasjonsmoduler og en codeless plattform får selskapet et kraftig og brukervennlig chatbot-verktøy.Lær deg mer om Ada

En AI-basert chatbot som kan effektivisere både selskapets kundeservice og salg. Takket være naturlig språkbehandling, en kodefri plattform og integrasjonsmoduler, kan selskapet enkelt opprette og integrere AIVO med sine eksisterende kanaler og forretningssystemer.Lær deg mer om Aivo

Forbedre kundeservicen ved hjelp av boost.ai chatbot. Boost.ai er en AI-basert og kodeløs programvare som effektiviserer styringen av kundesaker. Denne bot kan enkelt implementeres i kanaler som Instagram, på selskapets nettsted eller på Facebook.Lær deg mer om boost.ai

En global leverandør av Chatbot Solutions. Botsify tilbyr en skybasert plattform med klare integrasjonsmoduler som lar selskapet raskt svare på kundenes spørsmål og saker, uavhengig av hvor de er.Lær deg mer om Botsify

Ved hjelp av ChatFuel kan selskapet dra nytte av en chatbot som automatiserer selskapets blygenerering, kundeservice og markedsføring. Plattformen er enkel å bruke takket være den kodefrie dra-og-slipp-løsningen.Lær deg mer om Chatfuel

En codeless plattform for å lage chat -roboter. FlowXo er en skybasert plattform som hjelper til med å automatisere selskapets styring av kundesaker. Med funksjoner som integrasjonsmoduler og tilkobling til live chat og sosiale medier.Lær deg mer om FlowXO

Freshchat hjelper selskapet med å forbedre kundestyringen ved å kombinere live chat med chatbot -funksjonalitet, for en personlig og enkel kundeservice. Med funksjoner som proaktiv chat, responsmaler og integrering av tredje -parti for en brukervennlig arbeidsprosess.Lær deg mer om Freshchat

Haptik Chat tilbyr en programvare for både AI-chat-roboter og en regelstyrt chat-roboter, slik at selskaper kan velge alternativet som er best egnet for den unike situasjonen. Haptik Chat tilbyr funksjoner som flerspråklig støtte, naturlig språk og API.Lær deg mer om Haptik Chat

Imson tilbyr en skybasert og brukervennlig AI-basert chatbot-løsning: Takket være den torskeløse plattformen, API-integrasjonen og det naturlige språket, kan selskapet effektivisere kundeservicen og salget.Lær deg mer om Imperson

Itsalive er en tilpasset -bygd chatbot for Facebook og Messenger. Ved hjelp av chatbot kan selskapet automatisere sin håndtering av kundesaker og enkelt følge opp hvor godt kuren fungerer, takket være KPI -verktøyet som følger med plattformen.Lær deg mer om itsAlive

Vennlig er en kodefri AI -chatbot som bruker naturlig språk for å forbedre selskapets salg og kundeservice. Denne chatbot er brukervennlig og enkel å integrere seg i sosiale medier og andre forretningssystemer gjennom de ferdige modulene.Lær deg mer om Kindly

Komponerer chatbot -byggherrer er en kodeløs plattform for selskapets chatbot. Ved hjelp av en enkel regel -kontrollert modell kan selskapet raskt og enkelt lage chat -roboter i henhold til dens behov og krav. Plattformen kan enkelt integreres med sosiale medier og kobles til live chat for mer kompliserte kundesaker.Lær deg mer om Kompose

Landbot er en skybasert plattform som gjør det enkelt for selskapet å lage en chatbot som er tilpasset for deres unike preferanser. Med klare lagde maler som kan tilpasses selskapets behov og krav, blir implementeringen brukervennlig og effektiv.Lær deg mer om Landbot

Livechat er en av markedets mest populære live chat -plattformer. Takket være enkle integrasjonsmoduler, proaktiv chat og et totalt dashbord, kan selskapet effektivisere støtten og salgsaktivitetene.Lær deg mer om LiveChat

Manychat er et chatbot -verktøy som er spesielt tilpasset for å forbedre selskapets markedsføring. Takket være integrering og integrering av sosiale medier med en rekke andre kommunikasjonskanaler, kan selskapet automatisere kundesaker og øke salget.Lær deg mer om ManyChat

En skybasert chatbot-plattform som enkelt er integrert med andre forretningssystemer. Meya Orb tilbyr en AI-basert chatbot som drar nytte av naturlig språk for å forbedre kvaliteten på selskapets kundeservice.Lær deg mer om Meya Orb

Mobilemonkey er en chatbot som hjelper selskapet med å effektivisere kundeservice, markedsføring og salgsstøtte ved å tilby ferdige systemintegrasjoner for SMS, sosiale medier og lenke til live chat.Lær deg mer om MobileMonkey

Zendesk er et av verdens største hjelpesystemer og tilbyr et komplett kundeservicesystem for selskaper i alle størrelser. Med funksjoner som ferdige responsmaler, chatfunksjon i sanntid og selvhjelp -portal.Lær deg mer om Zendesk

Hurtigguide

3 grunner til at du bør ha en chatbot

Bruken av chatbots de siste årene har absolutt eksplodert. Mange selskaper blir fanget opp av enkelheten ved å la en chat-bot ta over ta seg av spørsmål fra sine kunder. Men hva er de viktigste fordelene med å få en chatbot? BusinessWith viser de tre viktigste årsakene til hvorfor det kan være på tide å skaffe en chatbot for bedriften din.

Tid igjen til andre ting

For kundestøtten din betyr implementeringen av en chatbot mye tid kan frigjøres. Den regelstyrte og AI-baserte chatboten tar seg av de vanligste spørsmålene og kan svare umiddelbart. Det er ingen begrensninger på hvor mange chatter boten kan ha kan være i gang samtidig. Ettersom teknologien utvikler seg i et raskt tempo, blir chatbot-verktøyene stadig smartere – og dermed stadig mindre statisk. Chatbotene blir mer og mer personlige og bedre til å forstå sammenhenger og kan kommunisere til tross for språkbarrierer.

Service hele døgnet

Det personlige møtet i all sin prakt – men med menneskelig behandling kommer noen ganger også irritasjon og tretthet. Din AI-chatbot blir aldri lei av kundene sine og trenger aldri å ta en lunsjpause eller bryte. Den fungerer effektivt og raskt til alle tider av døgnet. La chatboten ta seg av de vanligste spørsmålene, og resten av kundestøtten kan håndtere mer komplekse saker.

Bedriften din fremstår som moderne

Å ha en chatbot som selskap viser at du følger med. Populariteten til chatbots øker og de blir smartere. Bli med nyeste teknologi og hopp på trenden du også. Mange kunder er enige vissheten om at chatboten er spennende. Våg å prøve!

Vil du vite mer om chatbots og er du nysgjerrig på å ha et chatbot-verktøy? Sammenlign og velg mellom ulike chatbots direkte hos oss i BusinessWith . Vi hjelper deg med å filtrere og finne den løsningen som passer deg best.