Få anbefalt rett Customer Success system for din bedrift

Systemguiden bruker algoritmer og data for å veilede deg i ditt valg av system gjennom å anbefale de systemløsninger som best matcher dine behov, krav og forutsetninger.

Gjør som over 17 000 nordiske bedrifter – la data og algoritmer veilede deg i jungelen av systemer!

Guiden til det rette systemet

Hvor mange ansatte har du i bedriften din?

7-10

spørsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hva synes andre om systemguiden?

"Virkelig god og givende service, tusen takk for gode matchende leverandører som endte med et kjempekjøp!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

Internasjonal salgssjef

"Vi burde ha testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville ha spart oss for mye tid. En god og kvalitativ veiledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Konsern HR-direktør

"Systemguiden forenklet vårt søk etter en ny CRM. Veldig gode møter med leverandører som umiddelbart skjønte hva vi var ute etter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Entreprenør

Guiden for customer success

Hva er egentlig customer success?

Customer sucess handler om å sørge for å gjøre eksisterende kunder vellykket på grunn av produktene eller tjenestene du selger dem. Å jobbe som customer success manager handler kort sagt om deg hjelpe kunden med å nå sine mål, slik at du igjen beholder kundene dine (kundelojalitet). Det inkluderer å skape verdier på forskjellige måter, og det pleie kundeforholdet. Det motsatte fører til tap av kunder (churn). Men du kan har et system eller en plattform for å jobbe med customer success?

Svaret er - ja. Et salgsstøtteverktøy eller salgsstøttesystem hjelper deg til analyser kundenes tilfredshet og identifiser når det er noe som må gjøres løst, slik at du ikke risikerer kundetap. Hvor vellykket eller fornøyd med at kundene dine blir ved hjelp av produktet eller tjenesten de kjøper fra du går hånd i hånd med hvor vellykket du er. Deres suksess er dermed din suksess, derfor er det lurt å ha et system for å virkelig sørge for, analysere og forutsi atferd, følelser og opplevelser av produktene dine eller tjenester. I tillegg til å ha en god dialog, kan det være lurt å samarbeide med en salgsstøtteverktøy som indikerer hva som må gjøres eller hvordan ting går for deg kunde, som igjen hjelper deg å pleie dine kunderelasjoner.

Hos BusinessWith viser vi deg salgsstøttesystemene som er tilgjengelige på markedet. Filtrer, les og spør oss gjerne om du vil ha flere råd om hvordan dine bedrifter må tenke på customer success. Til din hjelp er det sammenligningsguiden som gjør det enklere å velge riktig verktøy – akkurat for deg organisasjon.

3 tips for hvordan du kan lykkes med customer success

Har du begynt å tenke på å kjøpe et salgsstøttesystem som sikrer det du risikerer ikke tap av kunder? Er du nysgjerrig på å ansette en customer success manager som jobber utelukkende med kundetilfredshet? Hvilken finnes det utfordringer?
BusinessWith gir deg fem tips om hvordan du kan lykkes med customer success:

1. Hør.

For å virkelig sørge for at du forstår dine kunder, behov og ønsker slik du må kunne lytte. Hva liker de med produktene eller tjenestene dine? Hva ønsker de å oppnå? Vær lydhør.

2. Skap personlige relasjoner.

Dialoger og relasjoner betyr alt for å oppnå customer success. Hovedmålet ditt er at kundene dine skal være fornøyde. Å virkelig forstå hva som gjør dem glade og vellykkede, bør du skape en langsiktig og lojal forhold.

3. Arbeid med data og AI

Det personlige kommer først – men ved hjelp av data, kunstig intelligens og et godt salgsstøttesystem er et must for arbeidet strategisk og smart. Med et godt verktøy kan du forutse dine kunders behov og handle i tide. Det effektiviserer arbeidet med kundebehandling betydelig.

Du finner et salgsstøttesystem direkte i BusinessWiths sammenligningsguide. Filtrer og kartlegg hvilke funksjoner du er nysgjerrig på og skal bruke, og les mer direkte her på nettsiden vår. Din vei til det perfekte systemet begynner hos oss!