Hvilket helpdesksystem bør jeg velge?
Et helpdesk-system eller helpdeskverktøy hjelper også ansatt eller kunde som støtte. De sparer tid, minimerer friksjon og hjelper for eksempel IT-avdelingen til holde oversikt over innkommende saker , akkurat som alle andre saksbehandlingssystem.
Å vente på svar fra helpdesk eller enda verre – å ikke få svar, skaper irritasjon hos enhver ansatt eller kunde som ønsker å vite det komme videre med sitt arbeid, forespørsler, regnskap eller bestillinger – uten trøbbel på veien. En helpdesk-plattform hjelper deg med å organisere og prioritere innkommende saker slik at ingenting blir glemt. Plattformen gir økt service, gjør at støtten eller kollegene seg imellom kan jobbe raskere, og er en effektiv måte å minimere stopp i ulike strømmer. De moderne saksbehandlingsverktøyene kan håndtere flere kanaler som e-post eller chat og kan lage notater i eller sortere etter hvordan hastesak er. Det som er viktig er at det skal være enkelt å opprette en helpdesk-sak og kunne følge den til det hele er løst. Det blir dermed som et sentralt knutepunkt for for eksempel IT-støtte. Men hvilken systemet trenger organisasjonen din? Og hvilke funksjoner som er viktige for deg i den Bransje du opererer i? BusinessWith har kartlagt helpdesksystemene tilgjengelig på markedet, slik at du kan finne det verktøyet som passer dine behov best. Sammenlign og velg direkte på siden vår.
Test systemguiden
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
SystemGuiden
Hurtigguide
Liste over 14 forskjellige Helpdesk system
SuperOffice er en suite leverandør som er ekspert på 360 graders CRM og som forener dine forretningsprosesser. SuperOffice Sales gir deg verktøyene du trenger for å drive salgsprosessene. Løsningen hjelper selgerne med å lande flere avtaler og overgå salgsmålene sine. SuperOffice Marketing gjør markedsavdelingen i stand til å kjøre store kampanjer med personlig tilpasset kommunikasjon. SuperOffice...Lær deg mer om SuperOffice Service
Du vil skape struktur og vekst. I over 30 år har selskaper innen eiendom, energi, helkalk, maskin og konstruksjon vendt seg til oss for industriell CRM. Prosessene dine implementeres etter beste praksis i et skalerbart system som kan løse det meste. Vi løser resten med brukeropplæring og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er basert på enkle prinsipper som får klikk, god søkbarhet og visuell ove...Lær deg mer om Lime CRM
Vi tilbyr et mangesidig virksomhetssystem som engasjerer sine brukere med et enkelt, men kraftfult grensesnitt. Med Nilex får dere alle med dere i deres satsning på å levere bedre service til deres kunder og brukere. I vårt saksbehandlingssystem har dere en mengde gode funksjoner som vår skjemaredaktør som gir muligheten til å skreddersy deres saksbehandlingsflyt etter utfordringer som akkurat der...Lær deg mer om Nilex
ManageEngine Service Desk Plus er tilgjengelig som skytjeneste og lokale og er en helpdesk-løsning med ITIL-støtte for alle typer organisasjoner, store og små med forskjellige behov for funksjoner. Med avanserte ITSM-funksjoner i kombinasjon med brukervennlighet, hjelper Servicer Plus Support Team til å levere tjeneste i verdensklasse med reduserte kostnader. Svensk støtte og støtte fra Inuit bety...Lær deg mer om ServiceDesk Plus
Freshdesk er et system for saksbehandling tilpasset små og mellomstore selskaper. Fokuset er i helpdesk og kundeservice. Saksbehandlingssystemet inneholder mange forskjellige funksjoner.Lær deg mer om Freshdesk
Hvis du er ute etter gratis nettbasert ERP, har du akkurat funnet den beste gratis nettbaserte ERP-en som finnes. I motsetning til andre kostnadsfrie ERP-løsninger med åpen kildekode, som det kan ta timer å distribuere og uker å implementere fullstendig, er Bitrix24 klar til bruk i skyen på bare 30 sekunder. Ingen grunn til bekymring, vi har også en en lokal versjon av Bitrix24 med tilgang til åpe...Lær deg mer om Bitrix24
Et skybasert saksbehandlingssystem som er fleksibelt å brukes i forskjellige bruksområder som kundeservice, eiendom og Heldesk. DH -løsninger håndterer over 900 000 saker/år.Lær deg mer om Dhsolutions
Easit GO er en omfattende nettbasert plattform som har som mål å automatisere arbeidsprosessene og repeterende oppgaver for å spare tid. De nyttige analyse- og rapporteringsverktøyene hjelper deg med å bruke dine data til å ta bedre beslutninger og øke effektiviteten.Lær deg mer om Easit GO
Et sakssystem som kan brukes til forskjellige typer tilfeller som avvikshåndtering, serviceoppgaver og helpdesk. Moderne funksjoner som kan kuttes for å møte forskjellige behovsbilder.Lær deg mer om KEYnet ärendehantering
LiveAgent tilbyr et raskt og effektivt live chat-verktøy som passer for både store og små bedrifter. Med hundrevis av integrasjonsmoduler, svarmaler og automatisk distribusjon av innkommende saker.Lær deg mer om LiveAgent
OneDesk kombinerer online HelpDesk og prosjektledelsesprogramvare. Betjen kundene dine og administrer teamprosjekter med én applikasjon.Lær deg mer om Onedesk
Et kundeservicesystem som automatiserer styringen av kundesaker. Passer for både det mindre og det større selskapet og tilbyr funksjoner som Chatbot, Omnichannel og Dashboards.Lær deg mer om ServiceNow
ManageEngine Support Center Plus er en nettbasert løsning som hjelper organisasjoner å gi en overlegen kundeopplevelse. Organisasjoner kan effektivt administrere støttesaker, konto- og kontaktinformasjon, tjenesteavtaler, SLA -styring og kunnskapsdatabase. Automatiserer prosessen med å lage, organisere og spore saker til en sømløs prosess med automatisering via arbeidsflyter.Lær deg mer om SupportCenter Plus
Zendesk er et av verdens største hjelpesystemer og tilbyr et komplett kundeservicesystem for selskaper i alle størrelser. Med funksjoner som ferdige responsmaler, chatfunksjon i sanntid og selvhjelp -portal.Lær deg mer om Zendesk
Hurtigguide
Hva trenger jeg å vite om helpdesksystemer?
Når du står overfor når du velger et helpdesk-system, er det viktig å vurdere å kjøpe et som virkelig passer deg og dine behov. Du vil ikke ha en dress som verken er for stor eller for liten til å jobbe i, og med. Tenk også på fremtiden din – etter hvert som du vokser, kan det være greit å velge en mer avansert system allerede. Men viktig å vurdere er brukervennligheten, akkurat som med alle andre systemer. Mange helpdesk-systemer og saksbehandlingssystemer kan oppfattes som komplekse, og poenget er at verktøyet skal hjelpe deg å jobbe mer effektivt og enklere med helpdesk-saker. Kartlegg gjerne dine viktigste behov og begynn å sammenligne de ulike systemene hos oss på BusinessWith. Du kan enkelt filtrere på ulike produktfunksjoner, hvor store din bedrift er og les om ulike verktøy hos oss eller gå videre til de respektive nettsted.
Spør gjerne leverandørene du velger mellom om demoer. Les deg opp, gjør din research og ikke glem å spørre de ansatte som primært skal jobbe i systemet hva som er viktigst for dem. Hvordan ser helpdesk eller saksbehandling ut i dag og hvilke gir er der? Hva må fungere bedre? Trenger det nye verktøyet for å kunne integreres med andre systemer? Sammenlign og velg deretter systemer med BusinessWith - vår guide gjør valget enklere.