Sammenlign Norges beste recurring revenue software

Hvordan bør jeg tenke på abonnementsadministrasjon?

Har du kunder som ønsker å abonnere på abonnementer, varer eller tjenester og betale deg fortløpende? Da bør du investere i en solid løsning som virkelig kan håndtere løpende betalinger og abonnementshåndtering. Å tilby periodiske betalinger betyr at kundene dine ikke trenger å tenke på noe – pengene trekkes automatisk med for eksempel månedlige intervaller, eller i henhold til en annen betalingsplan. Når du bruker denne typen løsninger kan du se frem til å spare både tid og penger, når abonnementene, eller "recurring revenues" som det heter på engelsk, skjer automatisk.

Hos BusinessWith har vi kartlagt de store aktørene på markedet for å gi deg muligheten til å sammenligne systemer. På tide å komme i gang med gjentakende betalinger eller abonnementsadministrasjon med jevn betalingsflyt? Velkommen til å begynne å sammenligne de beste løsningene akkurat nå.

Hva bør jeg kreve av en tjeneste for gjentakende betalinger?

Når du tilbyr et produkt eller en tjeneste, som kan betales gjentatte ganger, er det greit å gi kunden flere betalingsalternativer. Å betale en gang i måneden eller utsette starten på betalingen er to populære alternativer. Som leverandør ønsker du et automatisk system som tar seg av eventuelle betalingspåminnelser eller gir deg mulighet til å avslutte abonnementet. Sørg for at leverandøren du igjen jobber med kan tilby ulike betalingsalternativer i løsningen – dette vil øke verdien for deg og gjøre prosessen svært friksjonsfri for begge parter. En annen smart løsning er å automatisk konvertere gratisperioder til abonnementer. Mulighetene er dermed mange - sørg for å vurdere hvert system for å veie fordeler og ulemper før du velger. Brukervennlighet er, som med alle andre tekniske løsninger, A og O.

Hvordan kan gjentakende betalinger øke inntektene?

Hurtigguide

Liste over 11 forskjellige Recurring revenue software

Brukervennlig og moderne nettbasert CRM -system som inneholder mange av funksjonene som trengs for å ha et veldig godt Salesforce -automatiseringssett.Lær deg mer om Pipedrive

Billwerk+ er en kraftig løsning for tilbakevendende betalinger og abonnementshåndtering, designet for å optimalisere og effektivisere betalingsprosesser for bedrifter. Plattformen støtter et bredt utvalg av betalingsmetoder—over 50 totalt—inkludert kredittkort, mobilbetalinger, bankoverføringer og mer, noe som gjør den ideell for bedrifter som opererer på de nordiske og europeiske markedene. Ente...Lær deg mer om Billwerk+

Oppdag nye kundemuligheter og øk inntektene fra abonnementer og betalinger ved å bruke Chargebees abonnementsadministrasjonsverktøy. Ved å oppdage nye kunder og samtidig beholde gamle ved hjelp av smarte og brukervennlige funksjoner for prissetting, kunderelasjoner og markedsføring, kan organisasjonen vokse i jevnt tempo samtidig som mye av systemet fungerer automatisk. Systemet har en rekke ulike...Lær deg mer om Chargebee

Cloudmore er et multifunksjonelt verktøy som kan administrere innkjøp, salg og kunderelasjoner for å oppnå best mulig lønnsomhet og skape forståelse for organisasjonens drift. Systemet fungerer som en god plattform for selgere til å selge og administrere kunder smidig og enkelt, men kan også brukes av kjøpere uten problemer. Samtidig er det inkludert smarte og automatiske funksjoner som reduserer ...Lær deg mer om Cloudmore

Flowy er et verktøy for informasjon og abonnementshåndtering i det svenske markedet. Systemet er et godt verktøy for å utvikle forretningsmodeller og utnytte dem, samt se deres potensiale i markedet og forstå atferdsmønsteret til abonnentene. Automatiske funksjoner hjelper brukeren med markedsføring for å rekruttere nye abonnenter og det finnes mange ulike betalingsmåter, noe som gjør dette til en...Lær deg mer om Flowy

Minna technologies sitt abonnementsadministrasjonssystem er en skybasert løsning som enkelt kan kobles til andre systemer ved hjelp av APIer for å lage en kraftig løsning. La abonnentene administrere abonnementet sitt og gi dem muligheten til enkelt å gjøre endringer i abonnementet, noe som gir kunden mye frihet. Ved oppsigelse kan det også automatisk sendes et tilbud om å beholde abonnenten for å...Lær deg mer om Minna technologies

Med Odoo får du en moderne digital programvare som lar deg integrere all informasjon i et system. Odoo kan tilpasses i utgangspunktet alle apper, og det er deres spesialitet.Lær deg mer om Odoo

Bruk Prenifys abonnementsadministrasjonssystem til å administrere abonnementer og identifisere muligheter for å vokse som bedrift. En tilpassbar og nettbasert løsning med API-funksjoner som kan integrere systemet mot betalingsløsninger, slik at Prenify kan optimere kjøpsopplevelsen og kontantstrømmen. Funksjonelle verktøy for prisendringer og abonnementsanalyse er andre grunnleggende funksjoner so...Lær deg mer om Prenify

Et verktøy for abonnementshåndtering som reduserer risikoen for tapte kunder, optimaliserer rekruttering av nye kunder og gjenvinner lønnsomhet ved risiko for store tap. Ved hjelp av automatiske og smarte funksjoner for betalinger, purringer og utsendelser samt forslag til prisjusteringer kan systemet spare brukeren for mye tid samtidig som det maksimerer inntekten for organisasjonen. Med Recurlys...Lær deg mer om Recurly

Tilpass tilbudene til kundenes behov og øk salget innad i selskapet med Salesforce CPQ-verktøy. Når en avtale er på plass, kan en kontinuerlig flyt opprettes ved hjelp av automatiserte fakturaer og bestillinger, noe som minimerer manuelt arbeid på arbeidsplassen. Løsningen er tilpasset bruk for omnikanaler og kan dermed brukes på flere ulike områder for salg og gir selgeren veiledning ved hjelp av...Lær deg mer om Salesforce CPQ och fakturering

Bygg langsiktige relasjoner med abonnerende kunder ved å bruke automatiserte funksjoner som bidrar til en jevn inntektsstrøm for organisasjonen din. Denne nettbaserte løsningen for abonnementsadministrasjon kan håndtere ulike typer forretningsmodeller da den kan tilpasses etter eksisterende behov og er dermed et godt valg for en bruker som er ute etter fleksibilitet. Dette gjør det også mulig for ...Lær deg mer om Zuora

Hurtigguide

Hvordan kan gjentakende betalinger øke inntektene?

Det er mange fordeler ved å tilby gjentakende betalinger eller abonnementer på produktet eller tjenesten din. At tjenesten er uten problemer med for eksempel lagrede betalingsmåter, eller at friperioder fleksibelt går over til medlemskap, er to ting som gjør at du vil merke større avkastning. Kunder i dag er vant til å navigere på nettet, og krever forskjellige betalingsprosedyrer eller -flyter for å kjøre uten friksjon. Problem, for mye tekst, for mange bokser eller kompliserte betalingsmetoder? Eller fungerer det ikke engang på alle enheter? Glem det! Kunden i dag vil ha det så enkelt som mulig, og tålmodighet er lik null. Sørg derfor for å ha en så «lean modell» som mulig med enkle utsjekker og bekreftelser. Vær også forsiktig med målgruppen - det er grader i teknisk kunnskap også ...

BusinessWith har i mange år nå jobbet med å kompilere og kartlegge de beste systemene og plattformene innenfor en rekke ulike bruksområder. Hos oss finner du en enkel sammenligningstjeneste, hvor du raskt kan sammenligne løsninger opp mot hverandre. Dette for så å lande på det beste valget for deg. Du er velkommen til å ta en titt på hva det norske markedet har å tilby av periodiske betalinger og abonnementshåndtering – direkte her hos oss.

Beskrivelse av produktegenskaper

Analyseverktøy

Systemet tilbyr funksjoner for å analysere innsamlede data og dermed identifisere potensielle forbedringsmuligheter eller styrker.

API

API brukes som et felles grensesnitt for å koble sammen systemene slik at de kan arbeide sammen og skape en effektiv flyt av data og informasjon.

Automatiske mail utsendelser

Funksjonen gjør det blant annet mulig å minne kundene om betalinger, markedskampanjer og rabatter og rekruttere nye kunder.

Fakturering

Gjør det mulig for brukeren å fakturere kunder og abonnenter på gjentakende basis.

Frafallshåndtering

Få full kontroll over kundefrafallet og ta kontroll over situasjonen ved hjelp av forbedringsmulighetene i systemet for å øke lønnsomheten i bedriften.

Selvbetjening

Gi abonnentene mulighet til å administrere abonnementet på en enkel og oversiktlig måte, og gi dem tilgang til hjelpetjenester i tilfelle problemer.

Ulike betalingsmåter

Tilby ulike betalingsalternativer, for eksempel mobile betalingsalternativer, noe som betyr større sjanse for en fullført avtale med kunden.

Ulike valutaer

Administrer ulike typer valutaer i systemet, noe som gjør det mulig å ta imot internasjonale betalinger og åpner for nye muligheter.