Goava
vs
Odoo
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Plattform
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Prisinformasjon
Gratis testperiode
Pris fra
Fra 4000 ...
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra
-
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Produktfunksjoner i Salgsstøttesystem
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Anmeldelser
Basert på 4 vurderinger
Basert på 1 vurderinger
Brukervennlighet
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Samarbeidet med leverandøren
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Anmeldelser
Fordeler
Goava senker terskelen for selgere til å finne nye potensielle kunder. Den tidkrevende og til tider mentalt belastende prosessen gjør Goavas plattform smidig.
Når du har satt parametrene, får du gode forslag til prospekter som gir deg nye selskaper å kontakte.
Etter at du har identifisert potensielle prospekter, ligger det utrolig mye informasjon der som du kan bruke til å være relevant i dialogen med potensielle kunder.
Odoo "Plattformens funksjonalitet, alt-i-ett-tilnærming og unike prismodell gjør den til en banebrytende løsning - skapt med fokus på å maksimere verdi og brukervennlighet."
Anmeldelser
Ulemper
Vi har kjørt Goava i omtrent 6 måneder, og så langt er det ingenting vi liker minst.
Hvis du har flere ulike grupper i selskapet som har litt forskjellige interesser og målgrupper, er det vanskelig å få parametrene til å være relevante for alle. Spesielt i begynnelsen, før AI kommer i gang og også går på brukerens atferd.
"Det er bemerkelsesverdig at Odoo ennå ikke er mer utbredt i Danmark. Jeg har jobbet med plattformen i et par år, og jeg har vært med da kjennskapen ikke var så stor, men det ser ut som om den nå begynner å utvikle seg positivt. Alt tyder på at det kommer til å bli veldig bra fremover."

