HR Panorama
vs
HR-system Grønn Jobb
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
-
11 880 per år
Produktfunksjoner i HR-system
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Fleksibilitet
Vi har som mål å gjøre systemet til den mest optimale løsningen for kundene våre. Vi lytter nøye til deres tilbakemeldinger og tar disse med i utviklingen av systemet.
Vennlig brukergrensesnitt
Det er ønskelig at medarbeiderne skal oppleve HR Panorama som et nyttig verktøy, og ikke som en byrde. Derfor jobber vi for å forenkle og automatisere prosessene, slik at bruken blir så enkel og effektiv som mulig.
Modernitet og sikkerhet
Vi holder oss oppdatert på den nyeste utviklingen for å sikre at systemet vårt er moderne, samtidig som vi prioriterer sikkerheten til kundenes data.
Hvorfor velge deres system?
- Superenkelt å bruke for mindre bedrifter
- Integrasjon med Tripletex
- Full oversikt i appen
- Lag personalhåndbok på minutter
- Enkel timeregistrering for alle
- Kan samle HR-systemet på én plattform, sammen med HMS-system, BHT-portal og Kursportal.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- HR Panorama støtter både myk og hard HRM. Systemet tilbyr flere funksjoner som bl.a. personaladministrasjon, rekruttering, Onboarding/Offboarding, , tids- og prosjektstyring, inventar, kommunikasjon, medarbeiderundersøkelser, prestasjonsvurderinger, opplæringsmodul og varsling om kritikkverdige forhold.
- Flerspråklig support
- Mulighet for å tilpasse systemet etter egne behov (skreddersydd løsning)
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Du får en totalleverandør innen arbeidsmiljø: samle tjenestene du trenger på ett sted
- Du får produkter tilpasset små og mellomstore bedrifter
- Du får en leverandør valgt av over 10 000+ bedriftskunder over hele Norge
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Vi er til stede både på det norske og europeiske markedet, og det som virkelig skiller oss ut, er vår innovative tilnærming til HRIS-programvare. I motsetning til mange andre verktøy på markedet, er vi fleksible og tilpasser systemet etter kundens spesifikke behov. Hvis en funksjon mangler, utvikler vi den for å sikre at løsningen møter alle krav.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Du trenger ikke være ekspert på HR for å bruke vårt system. Vi har samlet de viktigste funksjonene for mindre bedrifter og gjort det så enkelt som mulig å ta i bruk.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
HR Panorama streber etter å automatisere og effektivisere daglige HR-prosesser for våre kunder. Dette oppnås ved å utvikle skreddersydde funksjoner og moduler som møter individuelle krav. Denne tilnærmingen gjør at vi kan overvinne de begrensningene som ofte finnes i andre HR-systemer.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Sparer tid på personaloppgaver som du heller kan bruke på selve jobben
- Samler alt knyttet til personal på ett sted
- Lettere samarbeid mellom ansatte og leder
- Skaper oversikt og forutsigbarhet
– Det viktigste var å få en enkel og god oversikt, også for de ansatte. I appen kan de sende inn forespørsel på ferie, legge inn fravær og få svar på spørsmål fra personalhåndboka.
Dermed sparer vi mye tid!
Camilla Jensen, HMS- og personal, Boss of Gloss
Anmeldelser
Basert på 5 vurderinger
Basert på 2 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser
Ulemper
HR Panorama
HR Panorama
HR-system Grønn Jobb
Grønn Jobb