Centuri
vs
Lime CRM
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner i Saksbehandlingssystem
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge programvaren din?
- Lett konfigurerbare prosesser/flyter og skjemaer
- Full støtte for dokumenter, saker, avtaler og enkeltoppgaver
- Intuitivt grensesnitt med personlig oversikt over alt som angår den enkelte medarbeider
- Kraftig søkemotor med fulltekstindeksering og relevansbaserte resultater
- Helt nettbasert og mobil uten apper eller nedlastet programvare
Hvorfor velge programvaren din?
Flexiblitet: Lime CRM kan tilpasse seg etter din virksomhet og bli så stort eller lite dere ønsker.
Bransjeløsninger: Våre utviklede CRM løsninger for ulike bransjer bidrar til vesentlig forenkling av din hverdag.
Bare en partner å forholde seg til: Vi utvikler CRM. Vi selger CRM. Vi implimenterer CRM. Vi gjør support for CRM. Kort og godt: Vi hjelper deg under hele din CRM reise.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Solid erfaring med IT-støtte for styringssystemer
- Inngående kunnskap om regulatoriske og organisatoriske forhold i ulike bransjer
- Totalleverandør som utvikler produktet, har egne konsulenter for implementering og håndterer support internt
- Utvikling i tett samarbeid med våre kunder
Hvorfor velge dere som leverandør?
Ekspertise: Det er ikke alle leverandører som har 100% fokus på CRM-løsninger. Men det har Lime- Og derfor har vi blitt veldig gode på det.
Enklet: Utvikling, salg, implimentering og support- Vi gjør alt selv uten mellommenn. Det betyr at vi tar alt ansvar og er med deg hele veien. Det skal være enkelt å være vår kunde.
Engasjement: Vi er en av Nordens ledende CRM-leverandører, men vi leverer alltid våre systemer med en stor dose kjærlighet og personlighet.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Vi tror på ekstraordinære kunde opplevelser og at fornøyde kunder hjelper virksomheten din å tiltrekke seg nye kunder. Derfor tror vi også på å støtte foretak med smarte og brukervennlige CRM/verktøy, som gjør det lett å anskaffe, beholde og pleie kunderelasjoner. Vi kaller slike foretak for "kundemagneter"
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Centuri hjelper virksomheter med å lage, vedlikeholde og finne ustrukturert informasjon raskere og enklere, samtidig som det sikrer at viktig informasjon gjennomgås og oppdateres slik at kvaliteten på virksomheten opprettholdes.
Plattformen gir ansatte mulighet til å få oversikt over all informasjon, enten det er dokumenter, saker, avtaler, kompetanser, risikoer eller prosesser – filtrert ut fra hva som er relevant for den enkelte.
Centuri holder styr på alt du som ansatt trenger å gjøre, enten det er å gjennomgå dokumenter, reforhandle kontrakter, håndtere et avvik eller oppdatere ferdighetene dine, og samler alt på din personlige "to do"-side.
Konfigurerbarheten gjør at systemet enkelt kan modifiseres for å støtte nye og skiftende behov uten eksterne konsulenter eller teknikere.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Er du ute etter CRM og helpdesk? Arbeidsordre? Eiendomsregister? Visuell salgsstyring? Eller et smart-verktøy for en hundebarnehage? Vi har bransjeløsninger og add-ons for dine behov. Et fleksibelt CRM-system skal inneholde akkurat det du trenger- og ingenting unødvendig. Hvilken twist er DU ute etter?
Anmeldelser
Basert på 10 vurderinger
Basert på 86 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser