Odoo
vs
Bitlog

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i WMS system

API
Automatisk Lagerbokføring
Automatiske kjøp
Lagerrapportering og Statistikk
Optimalisert Plukkeflyt
Produktfiltrering
Produktsporing
Salgsprognoser
Stemmestyrt Plukking (Voice Picking)
API
Automatisk Lagerbokføring
Automatiske kjøp
Lagerrapportering og Statistikk
Optimalisert Plukkeflyt
Produktfiltrering
Produktsporing
Salgsprognoser
Stemmestyrt Plukking (Voice Picking)

Anmeldelser

Basert på 1 vurderinger

Basert på 6 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Odoo "Plattformens funksjonalitet, alt-i-ett-tilnærming og unike prismodell gjør den til en banebrytende løsning - skapt med fokus på å maksimere verdi og brukervennlighet."
Et svært brukervennlig WMS som er raskt å sette seg inn i, og supporten består av et virkelig kompetent team som jobber løsningsorientert.
Bitlog er grunnlagt av teknisk veldig sterke mennesker, og det viser. Bitlog kjenner selvfølgelig også sitt domene WMS veldig godt.

Anmeldelser

Ulemper

"Det er bemerkelsesverdig at Odoo ennå ikke er mer utbredt i Danmark. Jeg har jobbet med plattformen i et par år, og jeg har vært med da kjennskapen ikke var så stor, men det ser ut som om den nå begynner å utvikle seg positivt. Alt tyder på at det kommer til å bli veldig bra fremover."
Noen utviklingsprosjekter kunne ha vært mer åpne/tilgjengelige for brukerne/superbrukerne.
Jeg kan noen ganger føle at de myke delene, som support eller hjelp til å drive prosjekter, ikke er Bitlogs sterke side. Når vi først får teknisk hjelp, går det vanligvis veldig fort, men veien dit kan være lang noen ganger.