DealJourneyCRM
vs
Odoo

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i CRM

API integrering
Calendar integration & reminder
Call directly from CRM
Call lists
Contact/ prospect handling
Create documents & agreements
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-mail campaigns
Forhandlere
Integrerte salgsprosesser
Lead generation via the web
Lead Score
Opplæring
Pipeline management
Reminder
Sales forecasts & data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Social media integration
Track leads
API integrering
Calendar integration & reminder
Call directly from CRM
Call lists
Contact/ prospect handling
Create documents & agreements
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-mail campaigns
Forhandlere
Integrerte salgsprosesser
Lead generation via the web
Lead Score
Opplæring
Pipeline management
Reminder
Sales forecasts & data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Social media integration
Track leads

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge programvaren din?

DealJourney er et intuitivt CRM-system utviklet av bransjefolk med over 30 års erfaring i å bygge, selge og administrere CRM-løsninger. Systemet er skapt med forståelse for verdien av et enkelt, fleksibelt og kraftig CRM-salgsverktøy i hverdagen. Det er det første CRM-systemet som fokuserer på å støtte SMB-bedrifter som tilbyr abonnementssalg som en del av sine produkter.

  • Kundereise
  • Enkelt, fleksibelt og intuitivt
  • SMB
  • Abonnement

Hvorfor velge programvaren din?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

DealJourney er utviklet av bransjefolk med til sammen over 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på bakgrunn av de behovene vi gjennom årene har møtt hos kunder, leads og ikke minst hos oss selv.

Vi forstår behovet for intuitive systemer som er enkle å ta i bruk, men samtidig så kraftige at de skaper verdi fra dag én – og fleksible nok til å vokse med kunden i takt med at behovene endres eller øker.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Med fokus på de nordiske markedene, og med lokale integrasjoner til de mest populære ERP-systemene og andre relevante verktøy, tilbyr DealJourney en transparent prissetting som gjør det mulig for SMB-bedrifter å skalere virksomheten, øke kundelojaliteten og maksimere kundenes livstidsverdi — uten behov for store IT-team, hundrevis av konsulenttimer eller komplekse oppsett.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Mange små og mellomstore bedrifter med abonnementsbaserte forretningsmodeller kjemper med de samme utfordringene: for mange systemer, for lite oversikt og for mye manuelt arbeid.

Når virksomheten vokser, blir det raskt uoversiktlig å håndtere kunder, oppfølginger og fornyelser på tvers av regneark, e-poster, økonomisystemer osv.

Vi gjør det enkelt å:

  • Samle kundedata på ett sted
    • Få full oversikt over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uten å måtte bytte mellom systemer.
  • Forstå og redusere churn
    • Få innsikt i kundenes atferd og årsaker til oppsigelser, slik at du kan handle proaktivt og beholde flere abonnenter.
  • Ta datadrevne beslutninger
    • Innebygde dashbord gir et tydelig bilde av vekst, omsetning og kundeengasjement – uten behov for tunge rapporteringsverktøy.
  • Integrere med dine eksisterende systemer
    • Plattformen integreres sømløst med de mest populære nordiske regnskaps- og betalingsverktøyene, slik at du kan jobbe effektivt og strømlinjeformet – med garanti for korrekt datagrunnlag i DealJourney.

Vi fjerner kompleksiteten i å drive en abonnementsbasert virksomhet, slik at du kan bruke mindre tid på administrasjon – og mer tid på å skape verdi for kundene dine.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Basert på 2 vurderinger

Basert på 1 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

DealJourney CRM leverer på alle punktene de lover. Systemet er veldig oversiktlig og brukervennlig og har flere fantastiske funksjoner som: customer lifecycle management, gode KPI og leads oversikter og ikke minst en innebygd funksjon for tracking av abonnementer. Systemet har gode integrasjoner, blant annet med Fiken som jeg har stor nytte av! Og ikke minst er det flere integrasjoner på vei. CRM-systemet er ikke minst veldig moderne i motsetning til flere andre systemer jeg har benyttet. Teamet bak er et godt sammensatt team som virkelig verdsetter kundeservice svært høyt. Her går det faktisk an å få tak i noen når man ringer og de er alltid svært behjelpelige dersom det skulle være noe som helst! Dette gjorde også onboardingsprosessen mye bedre og enklere enn tidligere systemer. Jeg verdsetter også muligheten til å kunne si opp systemet når som helst dersom jeg ikke skulle fått bruk for det (men det tviler jeg på at skjer). Alt i alt kan jeg varmt anbefale DealJourney CRM, her er jeg superfornøyd!
For alle virksomheter i Norden som baserer seg på gjentakende inntekter - enten det er programvare, tjenester eller en medlemskapsmodell - er dette systemet utviklet for å løse de viktigste problemene dine direkte. Ikke mer bryderi med Excel-ark, spesialvilkår osv. Transparent og sparer mye tid - dette er den nye måten å forbedre data/fakturering på.
Odoo "Plattformens funksjonalitet, alt-i-ett-tilnærming og unike prismodell gjør den til en banebrytende løsning - skapt med fokus på å maksimere verdi og brukervennlighet."

Anmeldelser

Ulemper

Jeg vil gjerne ha flere AI-funksjoner og en FAQ, men det er mer opp til meg å utdanne meg selv i dette strålende systemet.
"Det er bemerkelsesverdig at Odoo ennå ikke er mer utbredt i Danmark. Jeg har jobbet med plattformen i et par år, og jeg har vært med da kjennskapen ikke var så stor, men det ser ut som om den nå begynner å utvikle seg positivt. Alt tyder på at det kommer til å bli veldig bra fremover."

DealJourneyCRM

DealJourneyCRM

Les mer om DealJourneyCRM