Goava
vs
Sharpspring
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Plattform
Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp
Prisinformasjon
Gratis testperiode
Pris fra
Fra 4000 ...
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra
-
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Produktfunksjoner
360 graders kundekunnskap
Analyser og rapporter
Chat-løsning
Identifiser besøkende på nettet (IP-sporing)
Lead score
Utforskningsverktøy
Utgående markedsføring
Utløsere
360 graders kundekunnskap
Analyser og rapporter
Chat-løsning
Identifiser besøkende på nettet (IP-sporing)
Lead score
Utforskningsverktøy
Utgående markedsføring
Utløsere
Anmeldelser
Basert på 4 vurderinger
Basert på 1 vurderinger
Brukervennlighet
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Anmeldelser
Fordeler
Goava senker terskelen for selgere til å finne nye potensielle kunder. Den tidkrevende og til tider mentalt belastende prosessen gjør Goavas plattform smidig.
Når du har satt parametrene, får du gode forslag til prospekter som gir deg nye selskaper å kontakte.
Etter at du har identifisert potensielle prospekter, ligger det utrolig mye informasjon der som du kan bruke til å være relevant i dialogen med potensielle kunder.
Vi har brukt Sharpspring i omtrent to år og bruker det i flere av markedene våre. Lead management-funksjonene er veldig gode, og vi er fornøyde med hvor enkelt det har vært å opprette og følge opp kampanjene våre. Salg har svært sjelden klaget på bruken, og det har heller ikke teamet mitt.
Anmeldelser
Ulemper
Vi har kjørt Goava i omtrent 6 måneder, og så langt er det ingenting vi liker minst.
Hvis du har flere ulike grupper i selskapet som har litt forskjellige interesser og målgrupper, er det vanskelig å få parametrene til å være relevante for alle. Spesielt i begynnelsen, før AI kommer i gang og også går på brukerens atferd.
Implementeringen har vært litt vanskelig, men ellers er det ingenting å utsette på den.