HR Panorama
vs
Sympa
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
-
5000
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Fleksibilitet
HR Panorama har en oppgave å gjøre systemet til en best mulig løsning for kundene våre. Vi lytter nøye til hva de har å si, og tar hensyn til det under utvikling av systemet.
Vennlig brukergrensesnitt
Vi er opptatt av at medarbeiderne skal ønske å bruke HR Panorama og ikke se på det som et nødvendig onde. Derfor prøver vi å forenkle og automatisere prosessene.
Modernitet og sikkerhet
Vi holder fingeren på pulsen for å sikre at systemet vårt holder tritt med utviklingen, samtidig som vi ivaretar sikkerheten til kundenes data.
Hvorfor velge deres system?
Vår alt-i-ett-prising inkluderer oppsett, onboarding og lønnsintegrasjoner – for bedrifter av alle størrelser. Med et dedikert kundeservice- og supportteam som veileder deg gjennom hele prosessen, er du satt opp for suksess fra dag én.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- HR Panorama støtter både myk og hard HRM. Du finner mange komponenter i systemet vårt som bl.a. personaladministrasjon, Onboarding/Offboarding, rekruttering, tids- og prosjektstyring, inventar, kommunikasjon, medarbeiderundersøkelser, prestasjonsvurderinger, opplæringsmodul og varsling om kritikkverdige forhold.
- Flerspråklig support
- Muligheten for å tilpasse systemet etter egne behov (skreddersydd løsning)
Hvorfor velge dere som leverandør?
Endelig samarbeidende HR. Sympa håndterer medarbeiderlivssyklusen og kobles til dine verktøy – med 20 års erfaring fra Norden i ryggen.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Vi er tilgjengelige både på det norske og europeiske markedet. Det som skiller oss ut, er HR Panoramas nye tilnærming til HRIS-programvare. Hvis en funksjon ikke er tilgjengelig i et annet verktøy på markedet, utvikler vi den tilpasset kunden.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Det eneste HR-systemet enhver bedrift trenger. Sympa håndterer hele medarbeiderlivssyklusen, kobles til dine verktøy og styrker samarbeidet – med 20 års nordisk ekspertise.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
HR Panorama streber etter å automatisere og effektivisere daglige HR-prosesser for våre kunder. Dette oppnås gjennom utvikling av skreddersydde funksjoner eller moduler basert på individuelle krav. Denne tilnærmingen hjelper oss å håndtere ulike begrensninger som ofte forekommer i andre HR-systemer.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Sympa er mer enn bare et HR-verktøy, det samler hele virksomheten på én plattform. Våre samarbeidsfunksjoner gjør det mulig for HR og ledelsen å teste scenarioer i sanntid – ved å bruke medarbeiderdata for å planlegge endringer med trygghet.
Anmeldelser
Basert på 4 vurderinger
Basert på 13 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.