EasyQuest
vs
Ungapped
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
- Brukervennlig: Bygg din undersøkelse i løpet av minutter
- Norske maler: Spar tid med norske maler som utgangspunkt
- Rapporter & analyse: Profesjonelle rapporter - raskt og enkelt
- Sikkerhet: All kommunikasjon er kryptert med HTTPS/SSL
Hvorfor velge deres system?
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Prisgunstig: Kvalitet og funksjonalitet koster mindre hos oss
- Norsk support: Gjennomsnittlig responstid på 12 min
- GDPR: Data i EU og tilgjengelig databehandleravtale
- Fornøyde kunder: Gode tilbakemeldinger fra våre kunder
Hvorfor velge dere som leverandør?
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
EasyQuest er et norsk IT-selskap som ble stiftet i 2011. Vi har gjennom mange år bygget et sterkt merkenavn og har en rekke store kunder - alt fra statlige tilsyn, kommuner til små og store bedrifter og organisasjoner. Med mer enn 32 millioner svar samlet inn og 200.000 undersøkelser laget vil vi være et trygt valg også for din organisasjon.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Kunde- eller medarbeidertilfredshet, påmelding eller evaluering – uansett hva du søker kan du finne svarene med EasyQuest. Spar tid med våre redigerbare maler som inneholder relevante spørsmål. Systemet genererer automatisk grafiske fremstillinger av resultatene, noe som gjør det enklere for deg å rapportere og analysere funnene.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Anmeldelser
Fordeler
Beklager, ingen data enda.
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.