ISL Online
ISL Online
Beskrivelse av ISL Online
Hva er ISL Online?
ISL Online, som ble etablert i 2001, er en profesjonell ekstern skrivebordsløsning som er utviklet for å gi rask og effektiv støtte og vedlikehold for Windows-, Mac-, og Linux-datamaskiner samt mobile enheter.
Viktige funksjoner
- Skjermdeling: Skjermdeling i sanntid for effektiv feilsøking.
- Uovervåket tilgang: Sikker tilgang til eksterne datamaskiner uten brukertilstedeværelse.
- Enkel pålogging (SSO): Forenklet godkjenning for brukere.
- Administrasjon av tillatelser: Kontroller og administrer tilgangstillatelser.
- Øktopptak: Ta opp økter for revisjons- og opplæringsformål.
- Filoverføring: Sikker overføring av filer mellom enheter.
- WakeOnLAN og RDP-ruting: Ekstra verktøy for ekstern administrasjon.
- Støtte for flere skjermer: Administrer flere skjermer i løpet av en ekstern økt.
- Tilpasning: Omfattende alternativer for å tilpasse programvaren til bedriftens identitet.
Sikkerhet er førsteprioritet
ISL Online er utformet med et høyt sikkerhetsnivå, noe som sørger for databeskyttelse og personvern. Den tilbyr ende-til-ende-kryptering, tofaktorautentisering, enkel pålogging (SSO) og AES 256-biters datakryptering, som oppfyller de høyeste sikkerhetsstandardene for ekstern støtte og tilgang.
Distribusjon
ISL Online kan distribueres enten som en skytjeneste eller lokalt, hvilket gir fleksibilitet for å møte organisasjonens behov. Den unike lisensieringsstrukturen setter ingen grenser for antall brukere, installasjoner eller enheter som støttes, noe som gjør den til en skalerbar løsning for virksomheter av alle størrelser.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
1-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
EN
SV
DA
NO
FI
Geografisk område
Hvor finnes vi?
Globalt
SE
DK
NO
FI
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Pris fra
Listepris fra leverandør:
Fra 29,90 EUR/mnd (faktureres årlig)
Hvorfor samarbeide med ISL Online?
Hvorfor velge deres system?
Høyeste sikkerhet og personvern: ISL Online bruker ende-til-ende-kryptering og robuste sikkerhetsprotokoller for å sikre at dataene dine alltid er beskyttet.
Pålitelighet (99,9 % oppetid): Med en påvist oppetid på 99,9 % garanterer ISL Online konsekvent og pålitelig ekstern tilgang og støtte.
Brukervennlighet: ISL Online er utviklet for intuitiv bruk og forenkler tilgang til og støtte for eksternt skrivebord, hvilket gjør det enkelt å bruke for alle.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Den beste kundestøtten i bransjen: Vårt dedikerte kundestøtteteam er tilgjengelig via e-post, live-chat og telefon for å hjelpe deg med eventuelle behov. Ingen virtuelle assistenter.
- Personlig tilnærming: Vi er små nok til å lytte og tilby personlig service, men likevel store nok til å få alt til å skje.
- 20 år i bransjen: Med to tiår med erfaring og å være privateid, prioriterer vi våre kunder og ansatte, uten aksjonærpress.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
- Mest verdi for pengene: Vi tilbyr avansert støtteprogramvare for ekstern tilgang til en rimelig pris, noe som gir eksepsjonell verdi i forhold til våre konkurrenter.
- ISO 27001-sertifisert og GDPR-kompatibel: Vårt engasjement for sikkerhet og personvern er demonstrert gjennom vår ISO 27001-sertifisering og strenge overholdelse av GDPR-forskriftene.
- Tillit: Vi strekker oss langt for hver kunde, fra de minste bedriftene til de største selskapene, og sørger for enestående tillit og tilfredshet.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Gi sikker og rask fjernstøtte til dine kunder og ansatte
- Løs 90 % av tekniske problemer eksternt
- Få tilgang til og administrer eksterne enheter uten brukermedvirkning
- Oppretthold eksterne systemer fra hvor som helst
- Sikker tilgang til kontorenheter og -ressurser hjemmefra
- Tilby støtte for mobilenheter
- Spar kostnader og tid
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om ISL Online
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Bra pris/prestanda-förhållande
Ägare•
Mikroföretag (1-10)•
Verifisert person•
Sverige•
september 2024
Vad gillar du mest?
Enkelt att använda, snabbt, bra pris.
Vad gillar du minst?
Finns egentligen inget att inte gilla.
Vilka affärskritiska problem upplever du att ISL Online löser?
Förenklar administreringen av flera klienter i organisationen.
Mycket nöjd
Teknisk support•
Litet företag (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
september 2024
Vad gillar du mest?
Fungerar som det ska och med möjligheter till serverinstallation är en bonus.
Vad gillar du minst?
Inga nackdelar jag kommer på just nu.
Vilka affärskritiska problem upplever du att ISL Online löser?
Nödvändigt verktyg för att tillhandahålla support.
Världens bästa programvara för fjärrsupport och fjärraccess
VD och teknisk chef•
Litet företag (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
september 2024
Vad gillar du mest?
ISL Online har stöd för alla tänkbara klinter och supporten är ypperlig.
Vad gillar du minst?
Att den inte är gratis :-)
Vilka affärskritiska problem upplever du att ISL Online löser?
Vi har satt upp systemet för kunder när inget annat fungerar. T.ex i de fall, när vi försökt lösa fjärråtkomst med VPN och det inte tillåts av någon anledning, så har vi alltid lyckats lösa det med ISL Online. Dessutom kommer vi alltid åt våra kunders datorer så att vi kan säkerställa att vi kan leverera vår support. Vi är helt enkelt beroende av att ISL fungerar bra för att vi i vår tur skall kunna göra en bra leverans .
ISL Online vises i følgende kategorier
ISL Online produktfunksjoner
Remote desktop system
Brukeradministrasjon
Diagnoseverktøy / Feilsøking
Enkel pålogging (SSO)
Filoverføring
Flerfaktorautentisering (MFA)
Mobil tilgang
Ta opp en økt
Tilpassbar merkevarebygging
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om ISL Online
ISL Online er en pålitelig global leverandør av sikre og pålitelige programvareløsninger for eksterne skrivebord for bedrifter av alle størrelser. ISL Online ble etablert i 2001, da teknologien for eksternt skrivebord var i sin spede begynnelse, og er en pioner innen dette feltet. Selskapet har hovedkontor i hjertet av Europa, med kontorer i Tyskland, Slovenia, Sveits, Storbritannia og USA. Sammen med autoriserte lokale partnere betjener ISL Online en mangfoldig global kundekrets, inkludert banker, forsikringsselskaper, sykehus, universiteter og store virksomheter som Konica Minolta, Canon, Mitsubishi Chemicals og Swiss Post.