Beskrivelse av Planfy
Planfy tilbyr en brukervennlig plattform som kan administrere både eksterne og interne prosesser i bedriften din. Bookingsystemet kan integreres i flere ulike plattformer som Facebook og nettsider, samt danne en oversikt over kundebasen din gjennom automatiske rapporter. I tillegg til et eksternt bookingsystem som er enkelt for kundene å bruke, hjelper plattformen også med å administrere personalkalendere, individuelle tjenestepriser, og gi oversikt over bedriftens aktiviteter, salg og vekst generelt.
Hvem passer Planfy for?
Hos Planfy finner du et nettbasert bookingsystem som er utarbeidet for bedrifter innen ulike serviceyrker, herunder salonger, små selvstendig næringsdrivende, fotografer og mye flere. De ulike abonnementspakkene spenner fra 1 til 50 personlige kalendere samt ulike antall bestillinger i systemet. Av den grunn er dette bookingsystemet i hovedsak rettet mot små og mellomstore bedrifter.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
1-500
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
Globalt
DK
NO
SE
FI
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Kjenner du
til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Jobber du
for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her
Planfy vises i følgende kategorier
Planfy produktfunksjoner
Bookingsystem
Automatiske påminnelser via SMS og e-post
Betalingsfunksjon
Integrerbart system
Kunderegister
No-show gebyr
Statistikk og rapporter
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.