Sammenlign Norges beste telefonsentraler

Hjelp med riktig system?

Antall ansatte

SystemGuiden

Hvorfor investere i en telefonsentral?

Tenk deg å ringe som kunde for å bestille noe fra et firma, eller avtale time - men ingen svarer. Hvor seriøst føles det selskapet? Ville du ringe igjen og igjen eller velger du heller å gå til en konkurrent? Et sentralbord sørger for at samtaler kommer frem til noen som svarer , som betyr at du aldri går glipp av en enkelt kunde eller risikerer å miste en avtale.

En virtuell sentral eller en skybørs er en veldig god en løsning for deg som er interessert i å investere i telefonsentral på din virksomhet. Den skybaserte børsen fungerer som om leverandøren du kjøper fra løsningen av tar seg av selve bryteren og teknologien bak, slik at Kommunikasjon eksternt så vel som internt fungerer. Du får en nytt kommunikasjonsnettverk på plass og kan føle seg trygg med din telefontjeneste gjøre deg oppfattes som serviceinnstilt og tilgjengelig.

Andre fordeler med et telefonsentralbord er at det blir enkelt for dine ansatte å administrere når de selv er tilgjengelige , slik at de for eksempel kan legge inn sine egne stemmesvar, kunne chatte eller legge inn henvisninger (noe som heller ikke betyr at du går glipp av noen kunder). De også blir enklere å holde telefon- eller videokonferanser, endre mulige kontortider osv. Å ha egen mobil koblet til sentralen, altså en mobilutveksling, gjør det enkelt for de ansatte å vite det ta anrop mens du er på farten eller for å justere tilgjengeligheten når du ikke er på kontoret – noe som også er en stor fordel.

Hos BusinessWith lister vi telefonsentralene som finnes på markedet, slik at du og din bedrift skal kunne finne den bryteren du føler passer best for deg. Velkommen til å begynne å filtrere og sammenligne her på siden vår.

Hvilken telefonsentral bør jeg velge?

Liste over 13 forskjellige Telefonsentral

Hurtigguide

Hvilken telefonsentral bør jeg velge?

Selv om du har en liten bedrift, kan det være på tide å skaffe deg en sentralbord for å håndtere alle innkommende anrop fra kundene dine. I dag det finnes løsninger som kan fullt tilpasset din virksomhet og behov. Velg f.eks. selv- hvilke ansatte som skal kunne motta anrop via sentralnummeret og få tilgang til funksjoner som et godt køsystem, telefonsvarer eller videresending. Alt en telefonsentral kan gjøre for deg. Den heksa ansatte kan administrere sin tilgjengelighet eller motta anrop på hoppe (mobilsentral) er også en stor frihet og betyr mye fleksibilitet for deg internt. Mobile brytere er raske å komme i gang med og enkle å bruke er ofte veldig høy.

Er du en stor bedrift finnes det løsninger der leverandøren kan tilby å ta over hele sentralbordet hele døgnet, det vil si at de har folk som svarer hos deg og at disse personene da får tilgang til blant annet kalenderen din for å kunne bestille kundemøter eller kundeavtaler. For et stort selskap som i dag har vanskeligheter med å holde tritt med kundene sine via telefon kan det være en smart løsning å sette ut sentralbordet .

Er du nysgjerrig på å begynne å sammenligne hvilke leverandører som er tilgjengelige? BusinessWith gir deg et kart over telefonsentralene tilgjengelig på markedet. Begynn å sammenligne, filtrere og lese med oss ​​– allerede i dag!

Beskrivelse av telefonsentralfunksjoner

Automatiske svar / IVR

Systemet kan spille av forhåndsinnspilte meldinger og la innringere velge funksjoner via tastetrykk (f.eks. trykk 1 for support, 2 for salg), noe som effektiviserer samtalebehandling.

Geografiske fasttelefonnumre

Mulighet for å beholde og administrere geografiske nummer (f.eks. 22x, 23x, 70x) uavhengig av fysisk lokasjon, som sikrer kontinuitet for kunder og samarbeidspartnere.

Integrasjon med forretningssystemer (CTI)

Systemet skal støtte dyp integrasjon med CRM, ERP og support-/helpdesksystemer, slik at telefoni og forretningsdata kan kobles sammen, f.eks. click-to-call og pop-up med kundedata ved innkommende samtaler.

Kalendersynkronisering og automatisk tilgjengelighet

Automatisk oppdatering av ansattes tilgjengelighetsstatus basert på Outlook eller Google Kalender, slik at telefonisystemet alltid viser korrekt fravær og møter.

Kø- og svarsgruppesystem (ACD)

Automatisk fordeling av innkommende samtaler til grupper av ansatte basert på regler som turordning, minst opptatt eller kompetansebasert routing, som sikrer effektiv håndtering.

Operatøruavhengighet og nummerportabilitet

Systemet skal gi frihet til å velge teleoperatør og bevare eksisterende numre, noe som gir fleksibilitet og reduserer binding til én leverandør.

Softphone-funksjonalitet

Mulighet for å ringe og motta samtaler via datamaskin eller nettbrett med headset, som støtter fleksible arbeidsformer og hjemmekontor.

Svarsgrupper med avansert køstyring

Mulighet for å definere svarsgrupper med avansert køstyring, ventemusikk, prioritering og statistikk, slik at innringere opplever kort ventetid og effektiv service.

Talemeny med knappvalg

Hovedmeny for innringere, der de via tastetrykk ledes til riktig avdeling eller person, noe som reduserer feil og sikrer rask veiledning.

Viderekobling av aktive samtaler

Mulighet for å overføre aktive samtaler til kollegaer enten med “varm” overføring (med introduksjon) eller “kald” overføring (direkte), noe som sikrer smidig samtaleflyt.

Voicemail med e-postvarsling

Mulighet for å motta talemeldinger som automatisk sendes til ansattes e-post som lydfil (.wav) og transkripsjon, slik at ingen meldinger går tapt.

Åpningstider og tidsstyrt samtaleflyt

Systemet skal håndtere åpningstider og automatisk styre innkommende samtaler basert på tid på dagen, ukedag og helligdager, slik at innringere alltid møtes med korrekt service.