Hvilket tilbudssystem bør din bedrift velge?
Det kan være tidkrevende å skrive et godt sitat og innholdet i tillegg design kan være avgjørende i salgsprosessen. For å øke effektiviteten og potensialet for suksess, anbefaler vi BusinessMed deg for å investere i et godt utformet tilbudsverktøy. I dag er det flere sterke aktører på markedet.
Mange verktøy har flere funksjoner som forenkler og gjør prosessen mer effektiv. Det er ikke lett å vite nøyaktig hvilke funksjoner som er viktige. Derfor vi vil råde deg til å forske på området før du bestemmer deg. Synes at også om dine egne behov og hvordan du ønsker å jobbe. Vil du ha en digital en? tilbudsverktøy som gir deg store muligheter til å endre tilbudene fra starten til en annen, eller er du fornøyd med en mer grunnleggende variant? Vil du følge med? kundenes handlinger i sanntid og finn ut nøyaktig hvor mange ganger de har gjort har du åpnet tilbudene eller er du fornøyd med å vente på tilbakemeldingen?
Verktøyene er forskjellige, men de har én ting til felles: Alle lager deg administrasjon enklere og hjelper deg å lykkes. Vi i BusinessWith har laget en sammenligningstjeneste og systemguide til hjelpe deg med å sammenligne ulike leverandører og finne det beste tilbudssystemet for din bedrift. Du kan lese anmeldelser og se priser.
Hurtigguide
Liste over 11 forskjellige Tilbudssystem
El-verdi gjør det mulig å svare på prisforespørsler i løpet av et par minutter. Med El-tilbud kan du raskt prise et kjøkken, bad, eller hele huset, og kunden får tilbudet ellerede mens du er på befaringen. Løsningen har integrasjon mot EFO-basen og grossister, noe som sikrer at du har de riktige prisene oppdatert til enhver tidLær deg mer om El-verdi
Et moderne og brukervennlig e-signeringsverktøy. Med Getaccepts digitale signeringsløsning får du tilgang til funksjoner som er opprettet med sikte på å stenge mer virksomhet!Lær deg mer om Getaccept
Enkelt lønnssystem for aksjeselskap og enkeltpersonforetak. Alt du trenger på ett sted, inklusive regnskap, faktura, lønn og årsoppgjør. Det er blant årsakene til at Conta har fått over 60.000 kunder og 4,7 av 5 mulige stjerner.Lær deg mer om Conta
Med Focus Anbud kan du utarbeide anbudsbeskrivelser på graderte PCer eller nettverk. Systemet er lett og enkel i bruk. Ved å bruke løsningens elementfunksjon kan du meget raskt bygge opp beskrivelser basert på komplette bygningsdeler, og med elementbiblioteket kan du også raskt få et kostnadsoverslag.Lær deg mer om Focus Anbud
Et tilbudsverktøy for håndverkere. Med Kobbr kan du sende tilbudet til kunden samtidig som du er på befaringen. Kunden får en mail og en link, som de kan trykke på, bekrefte og signere. I tillegg kan du fremstå mer profesjonell ved å bruke Kobbr sine profesjonelle tilbudsmaler.Lær deg mer om Kobbr
Loopio gjør det enkelt å opprette salgsdokumenter som matcher din merkevare og visuell stil. Løsningen går automatisk gjennom ditt malbibliotek for å finne forhåndsgodkjent innhold, og hjelper dine ansatte med å bygge og tilpasse sine egne tilbud raskt og enkelt.Lær deg mer om Loopio
Et enkelt tilbudssystem for VVS- og elektrobransjen. Mesterkalk tar seg av tilbud og fakturering med minimalt manuellt arbeid. Systemet kan kjøre i flere modi og gir mulighet for avvik- og timeregistrering samt internkontroll.Lær deg mer om Mesterkalk
Milient tilbyr en komplett prosjekt- og ressursstyringsplattform som enkelt kan integreres i arbeidet deres. Systemet inneholder funksjoner for å lage arbeidsordrer, overvåke prosjektbudsjetter, administrere fakturaer og partnerkontakter, opprette lønnsgrunnlag og mange flere, som gjør det enklere for dere å holde oversikt over arbeidsflyten i deres bedrift og prosjekter.Lær deg mer om Milient
Oracle CPQ hjelper selskapet ditt med å forkorte salgssyklusen og fullføre en avtale mer effektivt. Den skybaserte løsningen bidrar med kostnadsberegninger og hjelper begge selgere med å gjøre et salg og kunder med å kjøpe. Mulighet for integrasjoner med ERP- og CRM-systemer gjør Oracle CPQ enkel å integrere seg i virksomheten.Lær deg mer om Oracle CPQ
Prospero tilbyr en rask og enkel måte å opprette et tilbud på og sende det til kundene dine. Du kan dra nytte av en av mer enn 103 ferdige tilbudsmaler, eller lage dine egne. Kundene dine blir varslet via e-post og kan signere tilbudet digitalt fra hvilken som helst enhet. Du kan også invitere teammedlemmene dine og angi tillatelser og roller.Lær deg mer om Prospero
XaitProposal veileder deg gjennom tilbudsopprettingen og automatiserer formatering og layout. Takket være XaitProposal kan du opprette et innholdsbibliotek, slik at du får muligheten til å gjenbruke relevant innhold som tekst, bilder eller videoer. Løsningen veileder teamet ditt gjennom prosessen mens de oppdaterer, vurderer og godkjenner tilbudet.Lær deg mer om XaitProposal
Hurtigguide
Forenkle med digitale tilbudsverktøy
Tenk deg at du alltid skriver vinnende sitater. Med riktig digital sitatverktøy øker din og dine sjanser for å lykkes. I tillegg blir håndteringen enklere for både deg og kundene. Det høres imidlertid for godt ut til å være sant for mange selskaper er det realitet. For å hjelpe deg også til en effektiv tilbudsstyring har vi i BusinessWith laget en sammenligningstjeneste for ulike verktøy.
Det er praktisk å samle alle tilbudene i et digitalt tilbudsverktøy der du kan følge statusen deres. I mange tilfeller vil det også være lettere for kunden, som kan enkelt finne relaterte filer og kan godkjenne via e-signatur sitatet på nett. Hvis du vil, kan du selvfølgelig endre tilbudet ditt til perfeksjon og deretter skrive den ut i PDF-form. Du gjør det som føles bra for deg bare deg. Det er mange fordeler med å jobbe digitalt tilbudsverktøy - fordeler som gjør arbeidet ditt raskere og morsommere og, forhåpentligvis mer vellykket.
Jo flere virksomheter du ønsker å komme inn i, desto større behov har du for en fleksibel og visuelt tilpasset tilbudsverktøy. Å kunne skape attraktive tilbud på kort tid, og også følge kundenes reaksjoner og deres tilbakemeldinger i sanntid i mobiltelefonen, effektiviserer arbeidsprosessen.
Ta alltid hensyn til personalet når du velger et system. Er de ansatte kunnskapsrike digitalt eller trenger de mye støtte på jobben? Kanskje det er deg selv håndtere alle sitater? I så fall bør du nøye vurdere hvor mange arbeidstimer du ønsker å bruke på arbeidet. Vår erfaring er at det digitale sitatverktøyene er brukervennlige. De er ofte raske i bruk og vi vet at de kan gi deg som gründer både økt kontroll og mer tid. Visste deg at et omfattende digitalt tilbudsverktøy erstatter en i noen tilfeller antall programmer og tjenester? Borte er tiden din når du trengte et design eller tekstprogram for produksjon, en skytjeneste eller e-post for dialog med kunden, et signeringsverktøy og en lagringstjeneste.
Vi i BusinessWith ønsker at du skal finne det perfekte tilbudsverktøyet for deg. Bruk vår tjeneste og sammenlign systemene basert på dine preferanser. Nøl ikke kontakte oss hvis du har spørsmål.