Få anbefalt rett Elektronisk signering for din bedrift

Systemguiden bruker algoritmer og data for å veilede deg i ditt valg av system gjennom å anbefale de systemløsninger som best matcher dine behov, krav og forutsetninger.

Gjør som over 17 000 nordiske bedrifter – la data og algoritmer veilede deg i jungelen av systemer!

Guiden til det rette systemet

Hvor mange ansatte har du i bedriften din?

7-10

spørsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hva synes andre om systemguiden?

"Virkelig god og givende service, tusen takk for gode matchende leverandører som endte med et kjempekjøp!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

Internasjonal salgssjef

"Vi burde ha testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville ha spart oss for mye tid. En god og kvalitativ veiledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Konsern HR-direktør

"Systemguiden forenklet vårt søk etter en ny CRM. Veldig gode møter med leverandører som umiddelbart skjønte hva vi var ute etter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Entreprenør

Guiden for elektronisk signering

Hvilket e-signaturverktøy passer for din bedrift?

De siste årene har etterspørselen etter digital signering (eID) økt jevnt og trutt, ettersom flere og flere selskaper oppdaget har fleksibelt, enkelt og tidsbesparende det er å la kontraktsstyring, tilbud og også årsrapporter signert elektronisk , i stedet for å bruke en tradisjonell blekkpenn. Det høres kanskje enkelt ut, men er en del av noe større – nemlig effektivisere arbeidsprosessene for både dere, deres kunder og også ansatte. I tillegg vil det være lettere for deg å få kontroll over at dokumenter er signert i riktig rekkefølge og av riktig person. EU har lovkrav om hvordan man signerer digitalt, noe som leverandørene av denne typen tjenester må følge (det er imidlertid forskjellige nivåer). Sikkerhet rundt lagring av digitale signaturer er utrolig viktig, og det er spesielt viktig for årsrapporter.

Noen leverandører tilbyr en komplett løsning for digital signering som kan integreres med andre systemer i bedriften, andre er enklere og av mer generell type og fokuserer kun på selve signeringsprosedyren. Du sammenligner enkelt ulike verktøy for e-signering her for å finne den som passer dine behov og krav. På BusinessWith vi anbefaler også at du kartlegger hva som er viktig for din bedrift og hvilke skjemakrav for digital signering som kan gjelde for din bransje .

Hvorfor er e-signering bra for deg?

Ikke vent på at postmannen skal levere ditt dokument, forretningsavtale, din tilbud eller årsmelding på døra. Med e-signatur (eID) sparer deg hav av tid, og du trenger aldri flere finner en plass i kalenderen for å møtes personlig for å signere sammen en avtale. Den digitale signeringen gjør at alt går så mye mer fleksibel, noe som setter fart på prosesser og kontraktshåndtering der det er viktig for å sikre en signatur så snart som mulig. Digital signatur er trygt og mange leverandører gjør det også mulig for deg å bestemme en bestemt rekkefølge dokumentet skal signeres i. Tenk deg at du kan få en ping datamaskinen din når avtalen din er signert av en bestemt person. Du blir bedre kontroll over hele prosessen.

Viktig å vurdere som bruker er å legge til rette for sikkerhet gjennom for å sikre at du bruker en kryptert nettlesertilkobling. Sørge for spør din valgte leverandør om sikkerhetstankegangen – deres jobb er å imøtekomme et høyt sikkerhetsnivå, men det skader ikke å spørre hvordan akkurat deres løsning bygges og hvordan hver persons e-signatur verifiseres på en god og sikker måte.

Med digital signering forsvinner papirhåndtering og du får en juridisk bindende avtale tilbake. Den digitale signaturen forenkler administrasjonen – og selvfølgelig føles det godt å også gjøre miljøet en tjeneste og bidra til din bedrifts miljømål. BusinessWiths systemguide gjør det enkelt for deg å finne riktig verktøy for digital signering bare for deg.