Canvas
vs
Junipeer
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Fra kr. 6...
99 Euro/m...
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Low Code og AI
Rask og enkel integrasjon ved hjelp av vår integrasjonsplattform forhindrer langsom og dyr administrasjon. Plattformen er basert på low-code prinsippet, og inkluderer også koding via AI-prompts og automatisert dokumentasjon. Noe noe som gjør at alle virksomheter – store og små – kan dra nytte av økt effektivitet.
Rask oppstart
API-biblioteket vårt består av hundrevis av applikasjoner som støtter bedrifter til å strømlinjeforme driften på tvers av ulike plattformer. Kom i gang, lag prototyper, og videreutvikle om du trenger. Du kommer raskere i mål ved å velge Canvas
Enkelt vedlikehold
Vedlikehold har aldri vært enklere: bare logg inn på Canvas og gjør endringene direkte i koden (eller PS-teamet vårt kan gjøre det). Ingen flere kompliserte API-justeringer. Dashbordet gir deg full oversikt over status av dine integrasjoner, inklusive ulike feilmeldingstjenester.
Hvorfor velge deres system?
Våre kunder velger oss når de vil automatisere regnskapet sitt, spare tid og penger og i tillegg få et helt nøyaktig regnskap.
- Korrekt og automatisert regnskap
- Bedre flyt og kundeopplevelser
- Spar tid og penger
Hvorfor velge dere som leverandør?
Platform & Professional Services
ConnectMyApps kombinerer en integrasjonsplattform (iPaaS) i verdensklasse med et Professional Services team, noe som betyr at kunder får fordelene av å kunne bygge integrasjoner på et robust og pålitelig system, samtidig som de har den menneskelige støtten ved behov.
Pålitelighet
ConnectMyApps ble grunnlagt for over 10 år siden, og teller i dag over 1000 kunder inkludert noen av verdens mest kjente merkevarer. Vi er stolte av å si at vår gjennomsnittlige levetid for kunder er >9 år og øker! I dag har vi kunder på tre kontinenter, integrasjoner på tvers av hundrevis av ulike systemer, og vi er ISO 27001-sertifisert og støtter GDPR fullt ut.
Stort bibliotek av applikasjoner
Ved å sømløst integrere en rekke applikasjoner - både Cloud og On-Prem, gjør plattformen det mulig for bedrifter å automatisere oppgaver som ellers ville kreve manuell informasjonsbehandling. Hvis en bestemt applikasjon ikke er i biblioteket vårt, kan PS-teamet vårt bygge tilpassede integrasjoner for praktisk talt alle applikasjoner. Ta kontakt. Vi elsker en utfordring!
Hvorfor velge dere som leverandør?
Junipeer har svært fornøyde kunder og de setter pris på kvaliteten vår i ulike deler.
- Plug-and-play-teknologi
- Vår kundesupport der vi er med alle kunder
- At alle flyter og all bokføring er automatisert og sparer tid og penger
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Markedsledende iPaaS-leverandør
Vi er Norges eneste leverandør av integrasjonsplatform som tjeneste (iPaaS). Vi har brukt de siste 10 årene for å opparbeide oss ekspertise i forretningslogikk innen forretningskritiske applikasjoner som f.eks ERP, HRM, CRM, BI og payroll.
Ved å velge oss får du en kombinasjon av en robust platform, som håndterer dine integrasjonsbehov, samt tilgang til et team av eksperter som hjelper deg når du trenger det.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Junipeer er integrasjonsplattformen for netthandel. Vi er den eneste operatøren som automatiserer alt i en e-handel.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Integrasjoner mellom dine viktige forretningsapplikasjoner
Ved å bruke en integrasjonsplattform (iPaaS) kan du enklere etablere og vedlikeholde sikre integrasjoner mellom dine viktige forretningsapplikasjoner – til en lavere og forutsigbar kostnad. Dette resulterer i økt konkurransekraft gjennom raskere beslutninger basert på bedre dataflyt og tilgang på informasjon når du trenger det. I tillegg kan du spare tid og fokusere på bedriftens kjerneoppgaver i stedet for manuelle databehandlingsprosesser. Samtidig er Canvas en fremtidsrettet investering som tar høyde for endringer i bedriftens applikasjoner og behov over tid.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Behovet for å ha fullstendig nøyaktig regnskap helautomatisert.
Med Junipeer slipper du månedslange prosjekter og høye kostnader for å integrere din e-handels ulike systemer.
Junipeer er «Integrations Made Easy» og det er det klareste problemet vi har løst med vår integrasjonsplattform.
At våre integrasjoner fungerer 100% er også et behov markedet har etterspurt og kommunisert tydelig.
Anmeldelser
Fordeler
Beklager, ingen data enda.
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.
Beklager, ingen data enda.