Microbizz
vs
Centuri

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i Saksbehandlingssystem

360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer

Produktfunksjoner i Avvikshåndtering

API
Bildestøtte
Frakoblet administrasjon
GPS
Lese sitater
Maler
Sakshistorie
Saksstatus
Varsler
API
Bildestøtte
Frakoblet administrasjon
GPS
Lese sitater
Maler
Sakshistorie
Saksstatus
Varsler

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge programvaren din?

Microbizz skaper verdi på følgende måter:

  • Alle moduler deler data og fungerer sømløst sammen
  • Skalerbar og fleksibel plattform som vokser med dere
  • Brukervennlig mobilapp for enkel registrering i felt
  • Reduserer administrasjon og sparer tid
  • Understøtter høy kvalitet og god dokumentasjon
  • Velegnet for field service, bygg, service og forsyning

Hvorfor velge programvaren din?

  • Lett konfigurerbare prosesser/flyter og skjemaer
  • Full støtte for dokumenter, saker, avtaler og enkeltoppgaver
  • Intuitivt grensesnitt med personlig oversikt over alt som angår den enkelte medarbeider
  • Kraftig søkemotor med fulltekstindeksering og relevansbaserte resultater
  • Helt nettbasert og mobil uten apper eller nedlastet programvare

Hvorfor velge dere som leverandør?

Microbizz er en sterk partner for deres digitalisering:

  • Løsning skreddersydd etter deres spesifikke behov
  • Lokal dansk support og rådgivning
  • Personlig onboarding og opplæring av deres team
  • Løpende utvikling basert på kundetilbakemeldinger
  • Fokus på langvarige relasjoner og reell verdi

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Solid erfaring med IT-støtte for styringssystemer
  • Inngående kunnskap om regulatoriske og organisatoriske forhold i ulike bransjer
  • Totalleverandør som utvikler produktet, har egne konsulenter for implementering og håndterer support internt
  • Utvikling i tett samarbeid med våre kunder

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Microbizz posisjonerer seg som markedsleder innen digital oppgavestyring i Danmark ved å tilby skreddersydde løsninger til hver enkelt kunde. Den danskutviklede plattformen kombinerer dyp bransjeforståelse med innovative muligheter, slik at kundene får nøyaktig de modulene og funksjonene som passer til deres arbeidsprosesser.

Microbizz jobber tett sammen med kundene og tilbyr lokal support for å sikre at systemet tilpasses behovene og skaper størst mulig verdi.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

  • Gir komplett oversikt over alle oppgaver, prosjekter og ressurser
  • Minimerer manuelt papirarbeid og administrative oppgaver
  • Effektiv tidsregistrering og planlegging av medarbeidere og ruter
  • Høy kvalitet og sporbar dokumentasjon med digitale sjekklister
  • Forbedrer samarbeidet mellom kontor og felt med sanntidssynkronisering
  • Enkel tilgang til data via mobilapp, også offline
  • Integrert fakturering og lønn reduserer feil
  • Skalerer etter virksomhetens størrelse og behov

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Centuri hjelper virksomheter med å lage, vedlikeholde og finne ustrukturert informasjon raskere og enklere, samtidig som det sikrer at viktig informasjon gjennomgås og oppdateres slik at kvaliteten på virksomheten opprettholdes.

Plattformen gir ansatte mulighet til å få oversikt over all informasjon, enten det er dokumenter, saker, avtaler, kompetanser, risikoer eller prosesser – filtrert ut fra hva som er relevant for den enkelte.

Centuri holder styr på alt du som ansatt trenger å gjøre, enten det er å gjennomgå dokumenter, reforhandle kontrakter, håndtere et avvik eller oppdatere ferdighetene dine, og samler alt på din personlige "to do"-side.

Konfigurerbarheten gjør at systemet enkelt kan modifiseres for å støtte nye og skiftende behov uten eksterne konsulenter eller teknikere.

Anmeldelser

Basert på 4 vurderinger

Basert på 10 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Enkelt og svært brukervennlig produkt.
Få oversikt over organisasjonens oppgaver, avdelinger og team. Gjør det enkelt å administrere fakturering
Det vi setter mest pris på med Centuri, er skalerbarheten. Vi kan legge til/fjerne brukere etter behov. Vi kan også legge til ulike bruksområder etter behov. Dette gjør at vi føler oss trygge på at vi betaler for det vi bruker.
Automatisering: Centuri tilbyr kraftige automatiseringsfunksjoner som kan spare tid og redusere den manuelle arbeidsmengden. Brukerne kan opprette regler og arbeidsflyter for å automatisere repetitive oppgaver og prosesser.

Anmeldelser

Ulemper

Det kan være vanskelig å få en enkel og oversiktlig oversikt over ad hoc-oppgaver og planleggingen av disse
Vi har et sterkt fokus på utstyr og ekstranett. Begge deler har ikke hatt særlig høy prioritet - det er synd.
Noen grunnleggende ting som personlig visning, selv tidligere dokumenter som er lest, er fortsatt synlige.
Vi savner at Centuri sørger for journalføring.

Microbizz

Microbizz

Les mer om Microbizz

Centuri

Centuri

Les mer om Centuri