Jahopp
vs
HiBob

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

E-læring
E-signatur/ BankID
Fysisk trening og utdanning
Innebygd quiz
Offboarding
Onboarding chatbot
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Single sign-on nettleser
Sjekklister
Støtte under onboarding (interaktive opplæringsprogrammer)
Talentutvikling
Undersøkelse på flere språk
Varsler (påminnelser)
Video for trening
Webinarplattform (videomøter)
E-læring
E-signatur/ BankID
Fysisk trening og utdanning
Innebygd quiz
Offboarding
Onboarding chatbot
Preboarding
Selvbetjeningsportal
Single sign-on nettleser
Sjekklister
Støtte under onboarding (interaktive opplæringsprogrammer)
Talentutvikling
Undersøkelse på flere språk
Varsler (påminnelser)
Video for trening
Webinarplattform (videomøter)

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge deres system?

Bob gjør det enkelt å håndtere global HR

  • Forenkle det kompliserte: Bob hjelper deg med å administrere ansatte globalt og takle endringer.
  • Behold smidighet og fleksibilitet: Bob kan enkelt tilpasses organisasjonens skiftende behov.
  • Spar tid på HR-kjerneprosesser: Bob effektiviserer HR-kjerneprosessene og leverer nøyaktige resultater på kortere tid.
  • Utnytt organisasjonens data: Få viktig informasjon og oppdag skjult innsikt.
  • Bygg globalt fellesskap og tilhørighet: Få medarbeiderne til å trives og bli værende i selskapet.
  • Fremme mangfold og inkludering: Med DEI&B innebygd i kjernen bidrar Bob til å skape personlige opplevelser for dine ansatte.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Bob er en skybasert, fleksibel programvare som enkelt kan endres i takt med arbeidslivet.
  • Kundene drar nytte av vårt HR-fellesskap Heartcore hvor HR-fagfolk og kunder som stiller spørsmål, får hjelp og deler ideer.
  • Vi tilbyr global support for Bob i fire ulike tidssoner; London, Israel, Australia (Melbourne og Sydney) og USA (EST og CT),
  • Supportpakker for profesjonelle tjenester, implementering, rådgivning og mer.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

  • HiBob ønsker å skape en verden der HR-teknologi hjelper bedrifter med å håndtere endringer og bygge en strategi som setter medarbeiderne først.
  • HiBob er bygget fra grunnen av for mellomstore selskaper som trenger å håndtere HR-prosesser og medarbeidere globalt.
  • Med sitt intuitive og engasjerende brukergrensesnitt og integrasjoner med HR-teknologi og bedriftsteknologi kan Bob hjelpe HR-team i Norge med å skape morsomme, fleksible og funksjonelle HR-prosesser som får virksomheten til å vokse.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

  • Forenkle det kompliserte:Bob er en HCM-plattform som er utviklet for å effektivisere HR-prosesser og spare tid for HR-administratorer, forenkle tilbakemeldinger og spørreundersøkelser og gjøre det enklere å lage rapporter for ledelsen.

  • Forbli smidig og fleksibel:Med Bobs unike konfigurasjonsmuligheter kan HR skape prosesser som passer til deres egen organisasjon. Dette gjør det enklere å overholde lokale forskrifter og markedsforhold, samtidig som de ansatte får en enestående opplevelse.

Anmeldelser

Fordeler

Beklager, ingen data enda.

Brukervennlighet og skarpe funksjoner
Hibob er en brukervennlig HR-plattform som gjør det enkelt å navigere og komme raskt i gang. Plattformen er fleksibel, slik at du kan tilpasse og skreddersy HR-prosessene til organisasjonens spesifikke behov. En annen stor fordel er Hibobs sterke community og supportteam, som tilbyr rask og hjelpsom service. Dessuten er implementeringen av Hibob smidig og enkel, slik at nye brukere kan begynne å bruke systemet uten unødvendige hindringer.

Anmeldelser

Ulemper

Beklager, ingen data enda.

Jeg synes rapportfunksjonen kunne ha vært litt enklere.
Mobilversjonen har noen mangler, noe som er en utfordring for ansatte som hovedsakelig bruker mobiltelefoner og ikke datamaskiner. I tillegg er det ikke mulig å velge andre grupper enn avdelinger i utrop, for eksempel for å målrette kommunikasjonen til en bestemt gruppe, for eksempel ledere. Et annet ønske er å kunne opprette arrangementer der de ansatte kan registrere seg direkte i systemet, noe som ville lette både planlegging og administrasjon av aktiviteter.

Jahopp

Jahopp

Les mer om Jahopp