Microbizz
vs
Netsuite

Microbizz

Netsuite
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner i Ordrestyringssystem
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge programvaren din?
Microbizz skaper verdi på følgende måter:
- Alle moduler deler data og fungerer sømløst sammen
- Skalerbar og fleksibel plattform som vokser med dere
- Brukervennlig mobilapp for enkel registrering i felt
- Reduserer administrasjon og sparer tid
- Understøtter høy kvalitet og god dokumentasjon
- Velegnet for field service, bygg, service og forsyning
Hvorfor velge programvaren din?
NetSuite har alt du trenger for å vokse, på ett sted.
NetSuite ERP er en alt-i-ett-administrasjonsløsning i skyen som hjelper organisasjoner med å drive mer effektivt ved å automatisere kjerneprosesser og få drifts- og økonomiresultater i sanntid.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Microbizz er en sterk partner for deres digitalisering:
- Løsning skreddersydd etter deres spesifikke behov
- Lokal dansk support og rådgivning
- Personlig onboarding og opplæring av deres team
- Løpende utvikling basert på kundetilbakemeldinger
- Fokus på langvarige relasjoner og reell verdi
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Vi har kunder i alle bransjer, så enten du leverer programvare og tjenester eller driver med vareproduksjon og handel, er NetSuite velegnet for deg.
- NetSuite arbeider delvis med sitt eget team, men også med lokale og globale partnere for å implementere applikasjonen.
- Vi støtter over 41 000 kunder i 219 land og territorier over hele verden.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Microbizz posisjonerer seg som markedsleder innen digital oppgavestyring i Danmark ved å tilby skreddersydde løsninger til hver enkelt kunde. Den danskutviklede plattformen kombinerer dyp bransjeforståelse med innovative muligheter, slik at kundene får nøyaktig de modulene og funksjonene som passer til deres arbeidsprosesser.
Microbizz jobber tett sammen med kundene og tilbyr lokal support for å sikre at systemet tilpasses behovene og skaper størst mulig verdi.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Globalt med lokal tilstedeværelse og rullet ut i over 200 land, fleksibilitet for fremtidige endringer i virksomheter og miljøet, et skybasert ressursplanleggingssystem som muliggjør rask utvidelse for selskaper, for eksempel fremtidige enhjørningsbedrifter.
I Norden er det lokale kontorer i Sverige, Norge og Finland.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Gir komplett oversikt over alle oppgaver, prosjekter og ressurser
- Minimerer manuelt papirarbeid og administrative oppgaver
- Effektiv tidsregistrering og planlegging av medarbeidere og ruter
- Høy kvalitet og sporbar dokumentasjon med digitale sjekklister
- Forbedrer samarbeidet mellom kontor og felt med sanntidssynkronisering
- Enkel tilgang til data via mobilapp, også offline
- Integrert fakturering og lønn reduserer feil
- Skalerer etter virksomhetens størrelse og behov
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Manuelle prosesser – automatiser og effektiviser manuelle prosesser som er unødig tid- og ressurskrevende.
- Datatilgjengelighet – få rask og enkel tilgang til sanntidsdata i hele organisasjonen.
- Dataintegritet – gi interessenter nøyaktige regnskapsrapporter, lagerrapporter osv. til rett tid.
- Oppfyll forventninger – lever bestillinger nøyaktig og punktlig og spar kostnader.
- Lagerinnsikt – planlegg og balanser lagerbeholdning i forhold til behov og etterspørsel.
- Balanser forsyning i tråd med etterspørsel – administrer forsyningskjeder i krevende tider med hurtig endring, økte kostnader og skiftende kundeatferd og kjøpsmønstre.
Anmeldelser
Basert på 4 vurderinger
Basert på 3 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser