Populum
vs
10-FAKTOR

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

Fra 39 SE...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

-

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

API-sett
Automatiske anbefalinger
Automatiske påminnelser
Chat funksjon
Klare maler
Kryptert informasjon
Referansemåling
Segmenter data
tekstmelding
Valgbar design
Verktøy for statistikk og analyse
API-sett
Automatiske anbefalinger
Automatiske påminnelser
Chat funksjon
Klare maler
Kryptert informasjon
Referansemåling
Segmenter data
tekstmelding
Valgbar design
Verktøy for statistikk og analyse

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Med Populum får du:

  • Konsistente resultater på tvers av teamet: Muliggjør teambaserte forbedringsdialoger.
  • Spørsmål som går igjen: Ved å stille de samme spørsmålene til hele teamet kan du jobbe med trender og utvikling over tid. Utdypende spørsmål kan enkelt legges til som tilleggsspørsmål.
  • Transparens og åpenhet: Fordi alle i organisasjonen er involvert i å gi tilbakemeldinger og få tilgang til måleresultater, innsikt og anbefalinger, skapes det en følelse av eierskap og medarbeidernes ansvar for forbedring.
  • Resultater i organisasjonens eget PowerPoint-design: Gjør det enkelt og fleksibelt for ledere å bruke måleresultatene i eksisterende møter.
  • Markedsledende analyser (inkludert AI av alle tekstkommentarer): Gir et klart bilde av organisasjonens nåværende tilstand og hva ledelsen bør fokusere mer på.
  • Personlige forbedringsforslag til hver enkelt ansatt: Alle ansatte får noe konkret tilbake som de kan bruke i sin egen utvikling og sitt eget lederskap.
  • Populum fungerer på alle enheter(datamaskin, mobil, iPad): Ingen installasjon er nødvendig.

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Populums robuste plattform er bygget for å gjøre det enkelt å samle hele organisasjonen rundt de viktigste fokusområdene. Plattformen utvikles kontinuerlig med den nyeste teknologien, relevant forskning, innspill fra kundene våre og utviklingen i bransjen.

Populums kunder får et kundesuksessteam som bryr seg om kundens utviklingsreise.

Mange av kundene våre befinner seg i større organisasjoner. Plattformen fungerer problemfritt både for kontoransatte og i "skrivebordsløse" miljøer.

Vår medarbeiderundersøkelse/pulsmåling er i dag tilgjengelig på 27 språk.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

TRIVSEL OG ENGASJEMENT: Sikre medarbeidernes og ledernes prestasjonsevne
Prestasjoner går hånd i hånd med trivsel og engasjement. Med Populum-plattformen får du oversikt over medarbeidernes og ledernes nåværende status og kan engasjere hele organisasjonen i kontinuerlig forbedring. Sett i gang effektive tiltak med størst mulig effekt for å øke trivsel og engasjement.

ORGANISASJONSKULTUR: Slipp løs kraften i organisasjonskulturen.
Gjør det mulig for medarbeidere og ledere å nå sitt fulle potensial ved å sikre at organisasjonskulturen fremmer prestasjoner. Når du bruker Populum-plattformen, vil du regelmessig måle kulturen din og få viktig innsikt og anbefalte effektive forbedringstiltak.

TRANSFORMASJON: Sikre at transformasjonsprosjektene dine lykkes
De fleste endringsprosjekter mislykkes. En viktig del av suksessen er å sikre at medarbeiderne tar eierskap og jobber på den nye måten. Når du måler hva medarbeiderne og lederne mener om endringsinitiativet i Populum-plattformen, får du vite hva som fungerer bra, hva du bør fokusere på og hva du trenger mer støtte til.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Kundene våre bruker plattformen til ulike formål, blant annet for å:

  • Øke trivsel og engasjement
  • Få de ansatte til å bli lenger
  • Forstå og forbedre medarbeideropplevelsen
  • Styrke de ansattes selvledelse
  • Arbeide med riktig lederatferd
  • Overføre ansvaret og eierskapet til endringen til teammedlemmene
  • Utvikle kulturen i fellesskap
  • Styrke arbeidsgivervaremerket innad i organisasjonen
  • Forutse sykefravær og oppsigelser blant de ansatte
  • Mer vellykkede endringsinitiativer
  • Styrke tverrfunksjonelle og virtuelle team
  • Høyere produktivitet

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.