Centuri
vs
SugarCRM

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

  • Lett konfigurerbare prosesser/flyter og skjemaer
  • Full støtte for dokumenter, saker, avtaler og enkeltoppgaver
  • Intuitivt grensesnitt med personlig oversikt over alt som angår den enkelte medarbeider
  • Kraftig søkemotor med fulltekstindeksering og relevansbaserte resultater
  • Helt nettbasert og mobil uten apper eller nedlastet programvare

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Solid erfaring med IT-støtte for styringssystemer
  • Inngående kunnskap om regulatoriske og organisatoriske forhold i ulike bransjer
  • Totalleverandør som utvikler produktet, har egne konsulenter for implementering og håndterer support internt
  • Utvikling i tett samarbeid med våre kunder

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Centuri hjelper virksomheter med å lage, vedlikeholde og finne ustrukturert informasjon raskere og enklere, samtidig som det sikrer at viktig informasjon gjennomgås og oppdateres slik at kvaliteten på virksomheten opprettholdes.

Plattformen gir ansatte mulighet til å få oversikt over all informasjon, enten det er dokumenter, saker, avtaler, kompetanser, risikoer eller prosesser – filtrert ut fra hva som er relevant for den enkelte.

Centuri holder styr på alt du som ansatt trenger å gjøre, enten det er å gjennomgå dokumenter, reforhandle kontrakter, håndtere et avvik eller oppdatere ferdighetene dine, og samler alt på din personlige "to do"-side.

Konfigurerbarheten gjør at systemet enkelt kan modifiseres for å støtte nye og skiftende behov uten eksterne konsulenter eller teknikere.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Basert på 10 vurderinger

Basert på 13 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Det vi setter mest pris på med Centuri, er skalerbarheten. Vi kan legge til/fjerne brukere etter behov. Vi kan også legge til ulike bruksområder etter behov. Dette gjør at vi føler oss trygge på at vi betaler for det vi bruker.
Automatisering: Centuri tilbyr kraftige automatiseringsfunksjoner som kan spare tid og redusere den manuelle arbeidsmengden. Brukerne kan opprette regler og arbeidsflyter for å automatisere repetitive oppgaver og prosesser.
Overgangen til Sugar Sell og i enda større grad Sugar Serve har gjort det mulig for oss å endre fullstendig hvordan vi bruker CRM-systemet vårt. Nå har vi en database som vi kan hente rapporter fra og allokere prosesser til. Serve med CJP og BPM muliggjør en strategisk prosess med automatiserte trinn som må følges for å nå neste trinn. Dette betyr at man ikke går glipp av viktige trinn. For brukeren er det også strømlinjeformet og brukervennlig. Godt gjort!
Enkel å bruke. Det er superenkelt å navigere. Brukergrensesnittet er fint. Supporten er flott. Jeg liker dashbordet deres.

Anmeldelser

Ulemper

Noen grunnleggende ting som personlig visning, selv tidligere dokumenter som er lest, er fortsatt synlige.
Vi savner at Centuri sørger for journalføring.
De dynamiske rapportene trenger flere alternativer for grafer. Jeg savner også detaljerte år-til-år-rapporter.
Noen plugins fungerer ikke veldig bra. Spesielt tredjeparts plugins. Kostnaden for å komme i gang er ganske høy. Det er ikke veldig tilpassbart, men på den annen side er det mange funksjoner. Noen ganger kan det henge litt og ta tid å laste inn. Støtten er treg noen ganger, men de prøver likevel å løse problemene.

Beklager, ingen data enda.

Centuri

Centuri

Les mer om Centuri

SugarCRM

SugarCRM

Les mer om SugarCRM