SuperOffice CRM
vs
Kapture
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.
Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.
Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.
Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.
Hvorfor velge deres system?
Hvorfor velge dere som leverandør?
Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.
Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.
Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.
Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.
SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.
Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.