SuperOffice CRM
vs
Repsly

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning
Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.

SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Basert på 38 vurderinger

Basert på 0 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Fordeler

SuperOffice CRM er en fantastisk platform, der har revolutioneret vores kundehåndtering. Med dens intuitive og brugervenlige grænseflade har det aldrig været nemmere at organisere og styre vores kundeinformationer. En af de mest imponerende funktioner ved SuperOffice CRM er dens evne til at give os et 360 graders overblik over vores kunder. Vi kan nemt se deres kontaktoplysninger, tidligere kommunikationer, salgshistorik og endda deres præferencer og interesser. Dette har gjort det muligt for os at levere en mere personlig og skræddersyet service til vores kunder. Desuden har SuperOffice CRM også hjulpet os med at effektivisere vores salgsproces. Vi kan nemt oprette og administrere tilbud, opfølge leads og holde styr på vores salgsmål. Den integrerede rapporteringsfunktion giver os også værdifulde indsigter i vores salgsaktiviteter og hjælper os med at træffe informerede beslutninger. Vi har også været imponerede over SuperOffice CRM's kundesupport. Deres team er altid tilgængeligt og hjælpsomt, og de er hurtige til at løse eventuelle problemer, vi måtte have. Alt i alt er SuperOffice CRM en uundværlig løsning for enhver virksomhed, der ønsker at forbedre deres kundehåndtering og salgsprocesser. Vi kan varmt anbefale det til andre virksomheder, der ønsker at tage deres kundeservice til det næste niveau.
Det agile system, god introduktion og support

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Ulemper

Lidt gammeldags platform og mangler bedre mulighed for intergration til andre platforme
Da det er en stor og agil løsning, medfølger der selvfølgelig et stort set up arbejde - kan dog tilkøbes

Beklager, ingen data enda.

SuperOffice CRM

SuperOffice

Les mer om SuperOffice CRM

Repsly

Repsly

Les mer om Repsly