24SevenOffice
24SevenOffice
Beskrivelse av 24SevenOffice
24SevenOffice er en pioner innen forretnings- og regnskapssystem, med over 20 års erfaring i å hjelpe bedrifter med å digitalisere og automatisere kjerneprosesser. Vårt system tilbyr en helhetlig løsning som dekker alle nødvendige forretningsfunksjoner, inkludert regnskap, fakturering, prosjektstyring, CRM, tidsregistrering og rapportering, alt sammen i én integrert plattform. Med et brukervennlig grensesnitt og kraftige tilpasningsmuligheter, tilpasser 24SevenOffice seg unike forretningsbehov, noe som gjør det mulig for bedrifter av alle størrelser å jobbe smartere, raskere og mer effektivt. Vår løsning støtter også avanserte analyser og beslutningstaking, med sanntidsinnsikt som hjelper bedrifter å vokse og tilpasse seg endringer i markedet.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
NO
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
NO
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
System fra samme leverandør
Hvilke andre system har leverandøren?
Hvorfor samarbeide med 24SevenOffice?
Hvorfor velge deres system?
Helhetlig integrasjon: Alt du trenger i én løsning, for en mer effektiv arbeidsflyt.
Tilpasningsdyktig: Fleksible løsninger som kan skreddersys til din virksomhets unike behov.
Fremtidssikret: Kontinuerlig oppdatering og innovasjon holder systemet i forkant av teknologiske trender.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Pålitelighet: Over 20 års erfaring med forretnings- og regnskapssystem.
Kundestøtte: Dedikert kundesupport og rådgivning for å sikre at dere bruker systemet mest mulig effektivt til enhver tid.
Skalerbarhet: Funksjonalitet og støtte for å vokse og utvide funksjonalitet i systemet
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
24SevenOffice skiller seg ut på det norske markedet med sin omfattende erfaring og dyptgående forståelse av forretningsbehov.
I tillegg til å tilby et komplett forretnings- og regnskapssystem, legger vi vekt på brukervennlighet og skalerbarhet, noe som gjør oss til et attraktivt valg for både for SMB og store bedrifter i Norge.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
24SevenOffice adresserer en rekke forretningsutfordringer, fra behovet for bedre dataintegrasjon og automatisering til kompleksiteten i prosjektstyring og kundeoppfølging. For eksempel, ved å automatisere regnskapsprosesser, hjelper vi bedrifter å redusere manuelt arbeid og øke nøyaktigheten. Vår CRM-modul forbedrer kunderelasjoner gjennom bedre datainnsikt og -håndtering. Med prosjektstyringsverktøyene kan kundene våre overvåke prosjektframgang i sanntid, optimalisere ressursbruk og forbedre leveringstider.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om 24SevenOffice
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Verdi for pengene
Integrering
Kundetilpassning og fleksibilitet
Tilgjengelige funksjoner
Support og service
Samarbeidet med leverandøren
Brukervennlighet
Meget fornøyd med bruk av 24SevenOffice. Vi har nærmere 90 kunder i 24SevenOffice.
Daglig leder•
Mikrobedrift (1-10)•
Verifisert person•
Norge•
september 2024
Hva liker du minst?
Implementering av nye kunder, selv om det går svært greit ved bruk av import ved bruk av Excel.
Hva liker du best?
Har brukt 24SevenOffice siden høsten 2015. Det vi likser best med 24SevenOffice: * Regnskapssystemet er enkelt å lære å ta i bruk * Kan brukes for alle kunder fra de miste til middelsstore bedrifter * Svært god support * Systemet passer godt for entreprenører og advokater som er vår hovedkundegruppe * Det kan skrives ut rapporter på prosjekt ved å inngå avtale med selskapets selskap for rapportering * Enkel import fra andre system spesielt for advokater
Din bedriftsstørrelse
Mikrobedrift (1-10)
Din rolle
Daglig leder
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Verdi for pengene
Integrering
Kundetilpassning og fleksibilitet
Tilgjengelige funksjoner
Support og service
Samarbeidet med leverandøren
Brukervennlighet
Affärsområdeschef•
Medelstort företag (101-500)•
Verifisert person•
Sverige•
Mai 2022
Din roll
Affärsområdeschef
Din företagsstorlek (antal anställda)
Medelstort företag (101-500)
Vad gillar du mest?
24SevenOffice är ett väl genomtänkt affärssystem. Snabbt enkelt och lättförståeligt. Har kapacitet att anpassas efter mer komplexa redovisningsbehov. Allt i ett!
Vad gillar du minst?
Kommer inte på något på rak arm.
Vilka affärskritiska problem upplever du att 24SevenOffice löser?
Primära är att systemet ges möjligheter att ha bolagens redovisning i realtid. Samarbetet genom systemet mellan kund och byrå fungerar på ett mycket bra sätt.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
Verksamhetschef•
Medelstort företag (101-500)•
Verifisert person•
Sverige•
Mai 2022
Din roll
Verksamhetschef
Din företagsstorlek (antal anställda)
Medelstort företag (101-500)
Vad gillar du mest?
Smarta unika trix och funktioner som skapar värde i vardagen tex integrerad miniräknare i celler, betalningsystemet, reversering och processflödet.
Vad gillar du minst?
Som molnlösning är systemet sårbart ibland gällande inmatning av data och lite alltför ofta får man göra om verifikat och längre bokföringssessioner för att datat inte sparats. Saknar modul och rapportering för projektredovisning/internredovisning. Vi behöver ett externt stöd som inte fungerar bra.
Vilka affärskritiska problem upplever du att 24SevenOffice löser?
Attesterings och bokföringsflöden är mycket effektivt och smidigt för vår verksamhet men många samverkande bolag. Svenska supportteamet är super för optimering och utveckling.
Användarvänlighet
Samarbetet med leverantören
Support och service
Utbud av funktioner
Kundanpassning och flexibilitet
Integration
Värde för pengarna
Hur nöjd är du överlag?
24SevenOffice vises i følgende kategorier
24SevenOffice produktfunksjoner
Forretningssystem
Anleggsregister
App
Budsjettverktøy
business intelligence
CRM
Dashboard - Lønnsoversikt
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjekthåndtering
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Økonomi
Fakturaprogram
API integrering
Bankforbindelse
By på
E-fakturering
Gjentakende fakturering
Kredittfaktura
Massefakturering
Påminnelsesverktøy
Rapporter
ROT / RUT verktøy
Valutastyring
Regnskapsprogram
Automatisk fakturering
Automatiske rapporter
Bankforbindelse
E-fakturering
Klare maler
Mobil kvitteringshåndtering
MVA-erklæring
Råd
Selvhjelp
Tidsrapportering
Årlig rapport
Årsregnskap og erklæring
ERP-system
Anskaffelser
App
Arbeidsflyt
Budsjettverktøy
CRM
Dashboard
Faktura
HRM
Innkjøp
Kapasitetsplanlegging
Lager og logistikk
Leveranser
Ordrebehandling
Produksjon
Prosjektledelse
Rapporter
Regnskap
Ressurshåndtering
Sanntidsdata
Tidsplanlegging
Økonomi
Økonomisystem
Administrere flere bedrifter
Automatisk bokføring
Automatiske betalinger
Bokføring
Budsjettering
Elektronisk fakturahåndtering
Fakturering
Integrerbar
Lønnsbehandling
Rapporter
Tid- og prosjekthåndtering
Innkjøpssystem
Fakturahåndtering
Integrerbar
Lagersaldo
Oppdateringer i sanntid
Ordrebehandling
Prognoser
Statistikk
Utløsere
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om 24SevenOffice
24SevenOffice har siden starten i 1997 vært i forkant av digital innovasjon, med et mål om å forenkle og effektivisere forretningsprosesser for små og mellomstore bedrifter gjennom vår omfattende skybaserte ERP-løsning. Med hovedkontor i Norge har vi utvidet vår rekkevidde internasjonalt, men beholdt et sterkt fokus på å møte de spesifikke behovene til det norske markedet. Vårt engasjement for kvalitet, innovasjon, og kundestøtte har gjort oss til en ledende leverandør av ERP-systemer, anerkjent for vår evne til å integrere komplekse forretningsfunksjoner i en enkel, brukervennlig plattform.
Vår suksess bygger på en dyp forståelse av de utfordringene bedrifter står overfor i dagens digitale landskap. Ved kontinuerlig å utvikle og oppdatere vårt produkttilbud, sikrer vi at våre kunder alltid er utstyrt med de nyeste verktøyene for å drive effektivitet og vekst. Vår løsning er designet for å være fleksibel og skalerbar, noe som gjør det mulig for bedrifter av alle størrelser å tilpasse seg raskt til endringer i markedet og utnytte nye muligheter.
Hos 24SevenOffice setter vi kunden først, og tilbyr skreddersydde løsninger som møter de unike behovene til hver enkelt virksomhet. Vår dedikerte kundesupport og omfattende opplæringsressurser sikrer at våre kunder får mest mulig ut av deres investering i vår teknologi. Vi tror på å bygge langsiktige relasjoner med våre kunder gjennom åpenhet, tillit, og kontinuerlig støtte.