RingCentral Engage Voice
RingCentral
Beskrivelse av RingCentral Engage Voice
RingCentral Engage Voice er et auto dialer-system som gjør det mulig for ansatte å komme i kontakt med mye flere kunder per time. Agenter har lett tilgang til all kundeinformasjon slik at de er forberedt til hver og en samtale. Ved hjelp av IVR-funksjonen kan kunder ringe tilbake når som helst og samhandle med systemet ifølge deres spesifikke behov. Alle samtaler kan tas opp og analyseres, og man kan holde øye på all data ved hjelp av RingCentral sine analytiske dashboards.
Hvem passer RingCentral Engage Voice for?
Både mellomstore og store bedrifter i ulike bransjer drar nytte av RingCentral Engage Voice for sine kontaktsentersbehov.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
101-500+
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
Globalt
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Kjenner du
til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Jobber du
for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her
RingCentral Engage Voice vises i følgende kategorier
RingCentral Engage Voice produktfunksjoner
Auto dialer
Automatisk re-inflasjon
Dashboard - Lønnsoversikt
IVR (Interactive Voice Response)
Kontakthistorikk
MISSING - promotions
Samtaleopptak
Statistikk og analyse
Videresending
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.