SmartDok
Smartdok AS
Beskrivelse av SmartDok
SmartDok er den mest brukte løsningen i bygge- og anleggsnæringen, og det er ikke uten grunn. Løsningen består av moduler som gir deg oversikt og enkel kontroll over timer på mann og maskin, HMS/KS-system, vareforbruk, service og vedlikehold av maskiner, dokumenthotell, verktøyoversikt, dokumentasjon i form av bilder og sjekklister, kjørebok, brøytelister med mer. Alt i en app! Systemet er webbasert og det finnes egne apper for iPhone og Android som gjør at du kan bruke løsningen også fra mobil. Dette gjør at du slipper å tenke på oppdatering, backup av data og alle andre problemer som du måtte ha med å installere og drifte løsningen i egen serverpark. Det eneste du trenger for å bruke løsningen er en PC med nettleser og internettilgang, enkelt og greit!
Hvem passer SmartDok for?
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
1-500+
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
NO
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
DK
NO
FI
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Kjenner du
til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Jobber du
for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her
SmartDok vises i følgende kategorier
SmartDok produktfunksjoner
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.