7-10
spørsmål
3 - 5
minutter
3
anbefalinger
Hva synes andre om systemguiden?
"Virkelig god og givende service, tusen takk for gode matchende leverandører som endte med et kjempekjøp!"

Michael Kärrberg
Internasjonal salgssjef
"Vi burde ha testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville ha spart oss for mye tid. En god og kvalitativ veiledning."

Eva Malmberg
Konsern HR-direktør
"Systemguiden forenklet vårt søk etter en ny CRM. Veldig gode møter med leverandører som umiddelbart skjønte hva vi var ute etter."

Andreas Rudholm
Entreprenør
Hvilket prospekteringsverktøy trenger bedriften din?
Ved å bruke et prospekteringsverktøy eller et prospekteringssystem hjelper deg å spare tid når du er på jakt på jakt etter nye kunder. Verktøyet fungerer så smart at det gir deg informasjonen og dataene du trenger for å prospektere og selge mer og raskere, og se ofte at du vender deg til den riktige typen prospekt - de som er mest sannsynlig kundene dine. Prospekteringssystemet sørger dermed for at du ikke sitter tilfeldig og ringe eller kontakte noen «unødvendig», men hjelp til å finne de som kan virkelig være potensielle kjøpere. Men hvilket verktøy trenger ditt bedrift for å kunne jobbe godt med salg slik at man konverterer prospekter til leads? Hvilke funksjoner føler du er viktigst for din salgsorganisasjon? Og hvilke data eller database må du ha tilgang til for å fungere best og smartest? Med riktig type verktøy øker du sjansene for salg og kan jobbe mer strukturert og effektiv.
Her i BusinessWiths sammenligningstjeneste kan du og dine selgere enkelt filtrere på ulike funksjoner for å finne det prospekteringsverktøyet som passer best for din spesielle organisasjon. Vår kartlegging gjør det enkelt å finne det rette systemet for prospektering. Filter, sammenlign og les om verktøyene direkte her på siden.
Hva trenger jeg å vite om prospekteringssystemer?
Et prospekteringssystem oppdateres kontinuerlig og gir deg dynamiske data, dvs. informasjon, firmadata eller kontaktlister som er «up to date», og dermed relevant og nytt. Det kan sammenlignes med statisk lister, som kan være bedriftsinformasjon og rapporter som kun samles inn årlig.
Prospekteringssystemene gir deg dermed relevante bedriftsdata som du vet er oppdatert. Verktøyene som finnes blir smartere og det blir flere og flere populært å prøve å forstå hvor en bedrift er på vei - at du takket være Algoritmer kan forstå et prospekts fremtid og kjøpsintensjoner. Mye handler om timing, å få kontakt med et prospekt i akkurat rett øyeblikk tid. Salgsprosesser i dag er unektelig en hel vitenskap og det er det massevis av verktøy for å kunne jobbe raskere med salget ditt på firmaet. Ikke glem å tenke nøye gjennom hvor du ønsker å gå med fremtiden din salg for å kunne finne det verktøyet eller systemet som passer best, og går hånd i hånd med ønsket retning (KPIer). Vurder og undersøk de ulike verktøyene her hos oss i BusinessWith for å forstå hva de ulike leverandørene tilbyr.