Ad Opus
vs
Anita Dental

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

-

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

1090 kr p...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

API-integrasjon
Automatiske påminnelser om bestilte tider
BankID
Betalingsløsning
Elektronisk meldingsutveksling med helse- og omsorgstjenesten
Elektronisk pasientjournal
Faktureringsløsning
Forhåndsprogrammerte ICD-10-koder
Integrert mot eksterne laboratorier
Kalenderoversikt
Koblet til nasjonalt pasientregister (NPR)
Kontroller tilgang
Kryptert tilgang til pasientinformasjon
Lab-modul
Legemiddelmodul/ E-resept
Løsning for digitale kartlegginger
Online booking
Pasientregister
Remitteringsmoduler
Samlefaktura
Statistikk og rapport
Støtte for videokonsultasjoner
API-integrasjon
Automatiske påminnelser om bestilte tider
BankID
Betalingsløsning
Elektronisk meldingsutveksling med helse- og omsorgstjenesten
Elektronisk pasientjournal
Faktureringsløsning
Forhåndsprogrammerte ICD-10-koder
Integrert mot eksterne laboratorier
Kalenderoversikt
Koblet til nasjonalt pasientregister (NPR)
Kontroller tilgang
Kryptert tilgang til pasientinformasjon
Lab-modul
Legemiddelmodul/ E-resept
Løsning for digitale kartlegginger
Online booking
Pasientregister
Remitteringsmoduler
Samlefaktura
Statistikk og rapport
Støtte for videokonsultasjoner

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

  • Effektiv prosess: Systemet fungerer som en assistent for veilederen, og frigjør tid til selve veiledningen. Den kvalitetssikrede arbeidsflyten sørger for at nødvendige opplysninger følger hele prosessen, frem til rapporten genereres. Dette gjør at dine ansatte kan fokusere mer på veiledning, mens systemet tar seg av det administrative.
  • Personvern i fokus: Ad Opus håndterer personlige opplysninger trygt og i tråd med de strengeste personvernkravene. Dette gir deg trygghet for at dine veiledere jobber innenfor lovverket, samtidig som veisøkerens rettigheter beskyttes.
  • Tiltaksspesifikk arbeidsflyt: Ad Opus er tilpasset kravene til ulike tiltak. Systemet er satt opp med spesifikke skjemaer og rapporteringsflyt, slik at veilederne dine kan levere i tråd med NAVs forventninger uten å kompromisse på kvaliteten.

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Kostnadsfri support: For oss handler kundeforhold om mer enn leveranse av tjenester og systemer. Det handler like mye om å følge opp kundene og være en nær partner – fra oppstart, leveranse og til support.
  • Fagkompetanse: Vi har fagpersoner med lang erfaring fra tiltaksbransjen, slik at vi kan bidra med den veiledningen du har behov for.
  • Bærekraftig og fremtidsrettet: Ad Opus utvikles og oppdateres i samsvar med endrede bransjespesifikke krav. Vi jobber tett sammen med kundene våre for å tilby gode digitale verktøy, som er tilpasset deres arbeidshverdag.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Ad Opus er markedets fremste løsning for tiltaksoppfølging. Vi tilbyr tiltaksarrangører en etisk forsvarlig og personvernssikker veiledningsprosess, i tråd med gjeldende standarder.

Ad Opus er et ideelt valg for virksomheter som ønsker å forbedre sine prosesser samtidig som de opprettholder strenge krav til etikk, personvern og kvalitet.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

  • Tidsbesparende arbeidsprosesser
  • Digital samhandling
  • Kostnadsfri og tilgjengelig support

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Basert på 4 vurderinger

Basert på 1 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Enkelt brukergrensesnitt og tilgjengelige funksjoner samlet på et sted. God innretning på arbeidsflyt og effektiv administrasjon. God start på å utvikle løsning for samhandling med veisøker.
Valgfriheten i grensesnittet. Muligheten til å komponere og redigere egne arbeidsflater. Funksjonalitet som "meldinger" og "filer" er godt å ha på plass. No more remote desktop. Grafisk er bra.
Skybasert løsningen, mulighet til å jobbe og ha kontroll fra hele verden dersom man reiser en del. Samt alle de gode funksjonene vi i administrasjonen bruker til daglig for å utvikle klinikken og personalet. Anitapuls er et eksempel.

Anmeldelser

Ulemper

Fortsatt for mange klikk og litt for mye fram og tilbake mellom funksjoner. Tilgang til viktige data/nøkkel opplysninger er ikke optimale.
Grafisk er bra, men har likevel mangler. Når det først er lagd et nytt grensesnitt så skulle jeg ønske meg enda større "bevegelighet. Større valgfrihet for den enkelte bruker og/eller firma. Vet at det er en del ting på vei her. Språket er noe tungt til der. Helsepreget og noe tungt Mange valg og alternativer er gjemt bak valg og submenyer. Forstår tanken bak, men unødvendig og gir klikk.
At det i ny og ne, svært sjeldent henger seg opp. Men dette skjer heldigvis ikke ofte, og bare man "refresher" tab så løser det seg.

Ad Opus

Carasent Norway AS

Les mer om Ad Opus

Anita Dental

Anita Systems AS

Les mer om Anita Dental