Huma
vs
Yesbox - Medarbetarsamtal

Huma

Yesbox - Medarbetarsamtal
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Plattform
Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp
Prisinformasjon
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Produktfunksjoner i Medarbeidersamtale
Dokumentasjon
E-signaturer
Ferdige anropsmaler
Innsjekking
Påminnelser
Personlige mål
Utviklingsplaner
Verktøy for lønn
Dokumentasjon
E-signaturer
Ferdige anropsmaler
Innsjekking
Påminnelser
Personlige mål
Utviklingsplaner
Verktøy for lønn
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge programvaren din?
- Moderne og enkelt
- Lokal HR
- Markedets beste mobilapp
- Ledende support og kundeservice
Hvorfor velge programvaren din?
- Bygger motivasjon, mål og kompetanse
- Kobler samtaler til puls- og medarbeiderundersøkelser
- Forskning + teknologisk innovasjon i praksis
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Eneste som kombinerer lokal HR-kunnskap med moderne teknologi.
- Rask utviklingstakt og lytter på kunden når vi planlegger og utvikler funksjoner.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Fleksibel plattform – velg moduler etter behov
- Løsningsorientert med personlig service
- Lang erfaring innen HR, ledelse og kommunikasjon
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Huma er det moderne HR-systemet for små- og mellomstore bedrifter som ønsker den mest moderne teknologien i kombinasjon med lokal HR-kunnskap.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
- Høy servicenivå og fleksibilitet
- Fokus på oppfølging, analyse og refleksjon
- Forskningsbasert, bærekraftig og lederorientert
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Huma er for bedrifter som ønsker å jobbe enklere og smartere med personaladministrasjon og autmatisere HR-prosesser. 60% av all tid til HR går med til admin, men med Huma kan du bruke mindre tid på admin og mer tid på folk og forretning.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Forbedrer dialog og tydelighet mellom leder og medarbeider
- Skaper mer initiativ og ansvarsfølelse
- Bygger tillit, åpenhet og engasjement i organisasjonen
Anmeldelser
Basert på 43 vurderinger
Basert på 4 vurderinger
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Anmeldelser
Fordeler
Kontrakter, medarbeidersamtaler, onboarding og alt på ett sted.
Det er lett å komme i gang og veldig brukervennlig.
Vi har ikke fått en eneste forespørsel om "hvordan gjør jeg ....... i Huma".
Vi har brukt Huma i mange år etter at vi byttet fra et annet system, hvor det til sammenligning var mye vanskeligere å finne frem til ønsket funksjonalitet.
Huma er veldig lette å samarbeide med og lanserer ny funksjonalitet i et rykende tempo.
Fleksibilitet og den røde tråden gjennom alle samtalene
En god måte å finne ut hva de ansatte mener om organisasjonen. Viktig at alle får mulighet til å si sin mening. Godt grunnlag for konstruktive diskusjoner. Stimulerer medarbeidernes deltakelse når resultatene presenteres og diskuteres.
Anmeldelser
Ulemper
For de som har flere manualer, kommer de etter hverandre. Jeg skulle ønske det var tydeligere at man kan velge hvilken manual man vil skrive ut i.
Det at man ikke kan masseoppdatere lønnsnivå og stillingsnivå
Manglende mulighet til å trykke seg videre i håndboken eller mellom ansatte mens man er inne på profilsiden eller et tema i håndboken. Det blir mange unødvendige klikk
At man må forholde seg kun til dager, og ikke i tillegg har måneder og uker, inne i prosessmodulen. For langvarige prosesser blir det plutselig veldig mange dager å regne seg ut fra.
Det er fortsatt masse potensiale i Huma og mulighet for mye mer funksjonalitet som kan komme på plass for å gjøre det enda bedre.
Litt vanskelig å finne blant de mange spørsmålene.
Det er ingen direkte feil i systemet. Det er litt av en læringskurve når man først kommer i gang, og systemet fungerer bedre for hvert år som går når man har noe å gå tilbake til. Det første året er alltid litt tregt. På den annen side er det nok slik med de fleste systemer som implementeres.