M-Files
vs
Scrive

M-Files

Scrive
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Vi skredd...
-
Produktfunksjoner i Compliance-system
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge programvaren din?
ARBEID SMARTERE, IKKE HARDERE
Med M-Files får du mer ut av arbeidsdagen og du jobber smartere. Plattformen lar deg enkelt finne, dele og samarbeide om dokumentene du bruker hver dag, noe som gjør innholdsadministrasjon til en lek.
Del sikkert
Automatiserte tillatelser og arbeidsflyter sikrer at riktig person får riktig informasjon til rett tid, hver gang - uansett hvor de befinner seg. Du behøver ikke lenger å stresse med at sensitiv informasjon faller i feil hender.
Samarbeid effektivt
Få tilbakemeldinger og del oppdateringer umiddelbart, både internt og eksternt. Med våre funksjoner for sam-redigering (co-authoring) kan du samarbeide i sanntid fra hvor som helst, mens de sikre innholds-hubene våre gjør at du kan utforme den ultimate kundeopplevelsen.
Automatiser oppgavene
Det er ikke lenger nødvendig å jage hele teamet for innspill. Med M-Files' tilpassede arbeidsflyter gjør plattformen det for deg, noe som betyr at du kan få alles tilbakemeldinger raskere og det blir enklere å levere i tide.
Hvorfor velge programvaren din?
Hvorfor velge dere som leverandør?
Analytikere og våre kunder sier
En undersøkelse gjennomført av Forrester på vegne av M-Files, fastslår at M-Files’ plattform for automatisering av dokumenthåndtering har gitt kunder som investerer i M-Files, en avkastning på sine investeringer (ROI) på 294% over tre år.
The Forrester Total Economic ImpactTM (TEI)-studien viser målbare fordeler for bedrifter som bruker M-Files i kombinasjon med Microsoft og andre applikasjoner. Eksempler på disse fordelene inkluderer:
- 50% raskere søk etter dokumenter og informasjon.
- 65% raskere dokumentlagring.
- 70% økt effektivitet i arbeidsprosesser.
- 20% i redusert tidsforbruk for revisorer.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Rask support
Scrive sin gjennomsnittlige responstid for support henvendelser er 5 timer og 3 minutter. Vi tilbyr også gratis teknisk assistanse gjennom utviklingsprosessen, slik at du kommer raskt i gang.
Alltid på
Scrive administrerer over 32 millioner eID transaksjoner og 16 millioner signeringer årlig. Scrive opprettholder 99.99 % oppetid for å sikre jevn forretningsdrift året rundt.
Oversiktlig fakturering
Med Scrive får du full oversikt fra starten – ingen skjulte kostnader for støtte, rådgivning eller transaksjoner. Planlegg budsjettet ditt trygt, uten uventede overraskelser.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
- Nordisk selskap med hovedkontor i Finland
- Lokal ekspertise i Norge og en global kundebase
- Sertifiserte partnere
- Vi hjelper små, mellomstore og store virksomheter i alle bransjer
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Scrive tilbyr en sikker og rask måte å signere og håndtere elektroniske dokumenter på. Scrives omfattende ekspertise og erfaring med digitalisering i stor skala er nøkkelen til vellykkede partnerskap med noen av Europas største merkevarer.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
BRUKERVENNLIG
M-Files øker produktiviteten og forbedrer kvaliteten på arbeidet ved å gjøre informasjonen enkel å finne og bruke.
AUTOMATISERING AV ARBEIDSFLYT
M-Files muliggjør en metodisk tilnærming og reduserer feil ved å automatisere arbeidsflyter.
OVERHOLDELSE
M-Files reduserer forretningsrisiko ved å sikre samsvar (compliance).
SAMARBEID
M-Files muliggjør kundeopplevelser av høy kvalitet takket være et delt arbeidsområde.
AVKASTNING PÅ INVESTERINGEN
M-Files gjør det mulig for bedrifter å realisere en avkastning på investeringen (ROI) på nesten 294%.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Scrive hjelper bedrifter med å strømlinjeforme dokumentsigneringsprosessen for å øke effektivitet og redusere tiden og kostnadene som følger med tradisjonelle papirbaserte signaturprosesser.
- Økt effektivitet: Scrive lar organisasjoner signere og håndtere dokumenter elektronisk, noe som reduserer tiden og kreftene som følger med tradisjonelle papirbaserte prosesser.
- Bedre sikkerhet: Scrive tilbyr sikre elektroniske signaturer som er juridisk bindende, og gir sikker beskyttelse mot manipulasjon av det signerte dokumentet.
- Kostnadsbesparelser: Scrive eliminerer behovet for å printe, poste og manuelt håndtere papirdokumenter, noe som reduserer kostnadene forbundet med disse prosessene.
- Bedre kundeopplevelse: Scrive tilbyr et brukervennlig grensesnitt for å signere og håndtere dokumenter. Dette gjør prosessen mer praktisk for kunder, og forbedrer deres overordnede opplevelse.
- Muligheter for fjernarbeid: Scrive tillater fjernsignering av dokumenter, slik at organisasjoner kan opprettholde driften selv om ansatte ikke er fysisk til stede.
- Compliance: Scrive hjelper organisasjoner med å møte juridiske og forskriftsmessige krav til elektroniske signaturer og dokumenthåndtering.
Anmeldelser
Fordeler
Beklager, ingen data enda.
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.