Halo
vs
SugarCRM
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Plattform
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Prisinformasjon
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Produktfunksjoner i Saksbehandlingssystem
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
Produktfunksjoner i Kundeservicesystem
Behandlingstid
Billetter
Live chat
Prioritert funksjon
Saksstatus
Selvhjelp
Sentimentanalyse
Smart arbeidsdeling
Standard svar
Statistikk og rapporter
Telefon
Behandlingstid
Billetter
Live chat
Prioritert funksjon
Saksstatus
Selvhjelp
Sentimentanalyse
Smart arbeidsdeling
Standard svar
Statistikk og rapporter
Telefon
Anmeldelser
Basert på 7 vurderinger
Basert på 13 vurderinger
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Anmeldelser
Fordeler
Det beste med Halo er at det samler alt på ett sted - saksbehandling, kunder og endringshåndtering. Det betyr at vi slipper å bruke flere forskjellige systemer. MSP Nordics ga oss veldig gode tips og ideer til hvordan vi skulle sette opp systemet.
Som Service Desk Manager er Halo et verktøy som virkelig har forenklet og forbedret det daglige arbeidet vårt. Det jeg liker aller best, er hvor brukervennlig og strukturert systemet er. Vi kan enkelt administrere tickets, prioritere arbeidsflyter og følge SLA-er i sanntid, noe som sikrer at vi leverer tjenester av høy kvalitet til brukerne våre.
Automatiseringen er en av mine absolutte favoritter - med funksjoner som automatiserte eskaleringer, påminnelser og tilpassbare arbeidsflyter kan vi jobbe raskere og mer effektivt. I tillegg har rapporteringsverktøyene vært uvurderlige. De gir oss en klar oversikt over viktige nøkkeltall som saksvolum, løsningstider og teamprestasjoner, noe som gjør det enklere å identifisere forbedringsområder og ta datadrevne beslutninger.
En annen stor fordel er selvbetjeningsportalen. Sluttbrukerne våre kan enkelt opprette, spore og løse enkle saker selv, noe som har avlastet teamet vårt og forbedret brukeropplevelsen.
Oppsummert har HaloITSM gjort servicedesken vår mer organisert, effektiv og proaktiv. Det er et verktøy jeg anbefaler på det varmeste til alle som ønsker å ta ITSM til neste nivå!
Overgangen til Sugar Sell og i enda større grad Sugar Serve har gjort det mulig for oss å endre fullstendig hvordan vi bruker CRM-systemet vårt. Nå har vi en database som vi kan hente rapporter fra og allokere prosesser til. Serve med CJP og BPM muliggjør en strategisk prosess med automatiserte trinn som må følges for å nå neste trinn. Dette betyr at man ikke går glipp av viktige trinn. For brukeren er det også strømlinjeformet og brukervennlig. Godt gjort!
Enkel å bruke. Det er superenkelt å navigere. Brukergrensesnittet er fint. Supporten er flott. Jeg liker dashbordet deres.
Anmeldelser
Ulemper
Halo tilbyr mange integrasjoner, men noen av dem krever litt ekstra konfigurasjon for å fungere problemfritt. Når de er på plass, fungerer alt sømløst.
Som Service Desk Manager setter jeg stor pris på det meste med Halo, men hvis jeg skal nevne noe jeg liker minst, er det at noen avanserte tilpasninger og integrasjoner kan være litt tidkrevende å sette opp på egen hånd. Systemet har utrolig mange funksjoner, men noen ganger tar det litt ekstra tid å konfigurere dem akkurat slik vi vil ha dem.
Når det er sagt, er dette noe som virkelig kan løses med den rette støtten vi fikk fra vår lokale svenske partner - og når vi først har tilpasset systemet, fungerer det eksepsjonelt bra. De innebygde automatiserings- og arbeidsflytfunksjonene er kraftige, og når vi har tatt oss tid til å konfigurere dem, har vi sett store forbedringer i både effektivitet og kvalitet.
De dynamiske rapportene trenger flere alternativer for grafer. Jeg savner også detaljerte år-til-år-rapporter.
Noen plugins fungerer ikke veldig bra. Spesielt tredjeparts plugins. Kostnaden for å komme i gang er ganske høy. Det er ikke veldig tilpassbart, men på den annen side er det mange funksjoner. Noen ganger kan det henge litt og ta tid å laste inn. Støtten er treg noen ganger, men de prøver likevel å løse problemene.
Beklager, ingen data enda.