HjemSystemGuidenOm ossFor leverandører

SuperOffice CRM vs Membrain

Bedriftsstørrelse

  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):
  • Mikrobedrift (1-10):
  • Liten bedrift (11-100):
  • Middels stor bedrift (101-500):
  • Stor bedrift (500+):

Plattform

  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:
  • Skytjeneste:
    Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
  • På stedet:
    Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
  • Mobilapp:

Prisinformasjon

  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:-
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
  • Gratis testperiode:
  • Pris fra:0–1790 NOK/bruker/måned
  • Pris modell modul:
    Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
  • Prismodell abonnement:
    Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
  • Prismodelllisens:
    En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?
Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Du velger Membrain hvis du er en bedrift som er interessert i å virkelig forbedre salgsprosessene, skape et effektivt salgsteam og ha muligheten til å måle det du bruker tiden din på.

Membrain er basert på følgende pilarer:

Individualisering og skalerbarhet

La dine salgsprosesser komme til live, og skap gjennom dette skalerbarhet i salgsorganisasjonen. Få kontroll over alle typer salg i samme system, hele veien fra prospektering til kundesuksess.

Driv riktig atferd

Identifiser og gi veiledning for riktig atferd ved å gjøre støttemateriell tilgjengelig for selgerne til rett tid og på rett sted i salgsprosessen.

Gjør salgsteamet til ditt konkurransefortrinn

Selgere er ikke fødte selgere, de skapes gjennom riktig støtte, coaching og opplæring. Gi selgerne mulighet til å oppnå maksimal ytelse med de riktige verktøyene.

Voks med hver avtale

Lær av erfaringene dine, og foreta kontinuerlig utvikling av salgsprosessen for langsiktig og forutsigbar vekst.

Hvorfor velge dere som leverandør?
Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Membrain bør velges dersom du verdsetter å ha en leverandør som hele tiden utvikler seg og utfordrer, som lytter til kundenes ønsker og forstår hva som kreves for å lykkes med å skape vekst.

Mens salgsindustrien bruker milliarder på salgstrening, returer og programvare som gjør liten (eller ingen) forskjell for resultatene – er det et lite mindretall salgsteam som i det stille gjentar salgsprosesser år etter år, for hele tiden å ligge et skritt foran konkurrentene.

De har beveget seg forbi forutsetninger, løsninger for enkelthendelser og salgstrender. I stedet gir de teamet deres en strukturert salgstilnærming, opplæring, verktøy, coaching og kontinuerlig læring.

Vil du ikke være blant dem i stedet?

DET er derfor du velger Membrain.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Membrain er bygget for å hjelpe B2B-bedrifter med å skape vekst. Vi vet at en salgssjef i dag sliter med et mangfold av utfordringer, utfordringer som i mange tilfeller kan løses med riktig salgsstøtte.

Noen av behovene som Membrain løser for våre kunder i dag:

  • Ledelse og styring av pipelines
  • Implementering og etterlevelse av salgsprosess
  • Onboarding av nye selgere
  • Mersalg mot eksisterende kunder
  • Kraftig analyse
  • Kvalifisering av prospekter og forretningsmuligheter
  • Ta vare på eksisterende kunder via customer success

Produktfunksjoner

  • Dashboard - Lønnsoversikt:
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
    Inngår
  • Kontakt og prospekthåndtering:
    Inngår
  • Opprette dokumenter og avtaler:
    Inngår
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Salgsprognoser:
  • Statistikk og rapporter:
    Inngår
  • Dashboard - Lønnsoversikt:
    Inngår
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Kalenderintegrasjon og påminnelser:
    Inngår
  • Kontakt og prospekthåndtering:
    Inngår
  • Opprette dokumenter og avtaler:
    Inngår
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Salgsprognoser:
    Inngår
  • Statistikk og rapporter:
    Inngår

Produktfunksjoner

  • API integrering:
    Inngår
  • Dashboard - Salgsoversikt:
    Inngår
  • Digital signatur:
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Forhandlere:
    Inngår
  • Integrasjon med sosiale medier:
    Inngår
  • Integrert kalender og påminnelser:
    Inngår
  • Integrerte salgsprosesser:
  • Lead score:
    Inngår
  • Lead tracking:
    Går ann å legge til
  • Leadgenerering via webben:
    Inngår
  • Opplæring:
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Prospektbase:
    Inngår
  • Påminnelse:
    Inngår
  • Ringe direkte fra CRM:
    Inngår
  • Ringelister:
    Inngår
  • Salgsprognoser og data:
    Inngår
  • Sende ut nyhetsbrev fra CRM:
    Inngår
  • Sitat konfigurator/CPQ:
  • Skape dokumenter og gjøre avtaler:
    Inngår
  • API integrering:
    Inngår
  • Dashboard - Salgsoversikt:
    Inngår
  • Digital signatur:
    Inngår
  • E-post-kampanjer:
    Inngår
  • Forhandlere:
  • Integrasjon med sosiale medier:
  • Integrert kalender og påminnelser:
    Inngår
  • Integrerte salgsprosesser:
    Inngår
  • Lead score:
    Inngår
  • Lead tracking:
    Inngår
  • Leadgenerering via webben:
    Inngår
  • Opplæring:
  • Pipeline management:
    Inngår
  • Prospektbase:
    Inngår
  • Påminnelse:
    Inngår
  • Ringe direkte fra CRM:
    Går ann å legge til
  • Ringelister:
    Inngår
  • Salgsprognoser og data:
    Inngår
  • Sende ut nyhetsbrev fra CRM:
    Inngår
  • Sitat konfigurator/CPQ:
    Inngår
  • Skape dokumenter og gjøre avtaler:
    Går ann å legge til

Anmeldelser

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

At alt vi har vedr vores biler, er samlet. Vi slipper for at skulle sidde med mapper og fysiske papirer. Her samler Super Office alle vores ting.
Systemet er utrolig let at tilgå, og man kan gradvis udvide og benytte de mange muligheder i systemet. Det er yderst intuitivt at tilgå for alle brugere i vores virksomhed.

Ulemper

Da det er et "system" så opleves der enkelte udfald hvor den ikke gemmer ordentligt. Support-delen kan være lidt tung, og langsommelig.
Vi savner genvejstaster.

Samlet vurderingscore

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrering
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Fordeler

Att man kan se när kunder öppnar mejl som man har skickat till de.
Anpassningsmöjligheten - Membrain ger en möjligheten att skapa och designa en perfekt kundresa, genom detta kan medarbetare utföra rätt aktiviteter i rätt tid.

Ulemper

Har svårt att säga faktiskt! Mer än att den stundvis hänger sig i ett par sekunder, men det händer bara en gång om dagen... så det är knappast märkvärdigt.
Helt ärligt inget alls!

SuperOffice CRM

SuperOffice

Membrain

Membrain