SuperOffice Service
vs
Microbizz

Beklager, ingen data enda.

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i Saksbehandlingssystem

360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge programvaren din?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Hvorfor velge programvaren din?

Microbizz skaper verdi på følgende måter:

  • Alle moduler deler data og fungerer sømløst sammen
  • Skalerbar og fleksibel plattform som vokser med dere
  • Brukervennlig mobilapp for enkel registrering i felt
  • Reduserer administrasjon og sparer tid
  • Understøtter høy kvalitet og god dokumentasjon
  • Velegnet for field service, bygg, service og forsyning

Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Microbizz er en sterk partner for deres digitalisering:

  • Løsning skreddersydd etter deres spesifikke behov
  • Lokal dansk support og rådgivning
  • Personlig onboarding og opplæring av deres team
  • Løpende utvikling basert på kundetilbakemeldinger
  • Fokus på langvarige relasjoner og reell verdi

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.

SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Microbizz posisjonerer seg som markedsleder innen digital oppgavestyring i Danmark ved å tilby skreddersydde løsninger til hver enkelt kunde. Den danskutviklede plattformen kombinerer dyp bransjeforståelse med innovative muligheter, slik at kundene får nøyaktig de modulene og funksjonene som passer til deres arbeidsprosesser.

Microbizz jobber tett sammen med kundene og tilbyr lokal support for å sikre at systemet tilpasses behovene og skaper størst mulig verdi.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

  • Gir komplett oversikt over alle oppgaver, prosjekter og ressurser
  • Minimerer manuelt papirarbeid og administrative oppgaver
  • Effektiv tidsregistrering og planlegging av medarbeidere og ruter
  • Høy kvalitet og sporbar dokumentasjon med digitale sjekklister
  • Forbedrer samarbeidet mellom kontor og felt med sanntidssynkronisering
  • Enkel tilgang til data via mobilapp, også offline
  • Integrert fakturering og lønn reduserer feil
  • Skalerer etter virksomhetens størrelse og behov

Anmeldelser

Basert på 20 vurderinger

Basert på 4 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Gir god oversikt over alle innkommende saker. Enkelt for brukerne å jobbe med.
Enkel saksbehandling som skaper god sporbarhet. Enkelt å samarbeide med andre i bedriften ved å tildele oppgaven.
Enkelt og svært brukervennlig produkt.
Få oversikt over organisasjonens oppgaver, avdelinger og team. Gjør det enkelt å administrere fakturering

Anmeldelser

Ulemper

Litt låst i funksjonalitet (foreløpig).
Jeg ønsker at det lille fritekstsøket skal være bredere. Vår kontaktperson hos SO tok imot tilbakemeldingene mine med interesse og engasjement, og ser frem til videre utvikling.
Det kan være vanskelig å få en enkel og oversiktlig oversikt over ad hoc-oppgaver og planleggingen av disse
Vi har et sterkt fokus på utstyr og ekstranett. Begge deler har ikke hatt særlig høy prioritet - det er synd.

SuperOffice Service

SuperOffice

Les mer om SuperOffice Service

Microbizz

Microbizz

Les mer om Microbizz