SuperOffice Service vs Onedesk
SuperOffice Service
SuperOfficeOnedesk
OnedeskBedriftsstørrelse
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
- Mikrobedrift (1-10):
- Liten bedrift (11-100):
- Middels stor bedrift (101-500):
- Stor bedrift (500+):
Plattform
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
- Skytjeneste:Dataene lagres på nettet og håndteres oftest av en tredjepart
- På stedet:Dataene lagres i eierens lokaler/hardware og eies av kjøperen
- Mobilapp:
Prisinformasjon
- Gratis testperiode:
- Pris fra:-
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
- Gratis testperiode:
- Pris fra:-
- Pris modell modul:Mulig å legge til/ta bort ulike systemmoduler etter behov
- Prismodell abonnement:Selges i ulike abbonnementspakker hvor man kan velge selv
- Prismodelllisens:En årlig/månedlig lisensavgift for tilgang til systemet
Hvorfor velger bedrifter dere?
Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.
Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.
Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.
Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.
Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.
Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.
Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.
Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.
Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.
Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.
Produktfunksjoner
- Behandlingstid:Inngår
- Billetter:Inngår
- Live chat:Inngår
- Prioritert funksjon:Inngår
- Saksstatus:Inngår
- Selvhjelp:Inngår
- Sentimentanalyse:Inngår
- Smart arbeidsdeling:Inngår
- Standard svar:Inngår
- Statistikk og rapporter:Inngår
- Telefon:Inngår
- Behandlingstid:Inngår
- Billetter:Inngår
- Live chat:Inngår
- Prioritert funksjon:Inngår
- Saksstatus:
- Selvhjelp:Inngår
- Sentimentanalyse:Inngår
- Smart arbeidsdeling:
- Standard svar:Inngår
- Statistikk og rapporter:Inngår
- Telefon:Inngår
Produktfunksjoner
- Ansvarsfordeling:Inngår
- Ansvarshåndtering:Inngår
- Automatisert saksbehandling:Inngår
- Avvikshåndtering:Inngår
- Dashboard med live sporing:Inngår
- Ekstern HelpDesk:Inngår
- Integrasjonsstøtte:Inngår
- Intern Helpdesk:Inngår
- Kunnskapsbank:Inngår
- Prioritert funksjon:Inngår
- Påminnelsesfunksjon:Inngår
- SLA-håndtering (tjenestenivåhåndtering):Inngår
- Statistikk og overvåking:Inngår
- Ansvarsfordeling:Inngår
- Ansvarshåndtering:
- Automatisert saksbehandling:Inngår
- Avvikshåndtering:
- Dashboard med live sporing:Inngår
- Ekstern HelpDesk:
- Integrasjonsstøtte:Inngår
- Intern Helpdesk:Inngår
- Kunnskapsbank:Inngår
- Prioritert funksjon:Inngår
- Påminnelsesfunksjon:Inngår
- SLA-håndtering (tjenestenivåhåndtering):
- Statistikk og overvåking:Inngår
Anmeldelser
Samlet vurderingscore
Fordeler
Ulemper
Dessverre, ingen annmeldelser enda.