SuperOffice Service
vs
Zendesk

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

Ansvarsfordeling
Ansvarshåndtering
Automatisert saksbehandling
Avvikshåndtering
Dashboard med live sporing
Ekstern HelpDesk
Integrasjonsstøtte
Intern Helpdesk
Kunnskapsbank
Påminnelsesfunksjon
Prioritert funksjon
SLA-håndtering (tjenestenivåhåndtering)
Statistikk og overvåking
Ansvarsfordeling
Ansvarshåndtering
Automatisert saksbehandling
Avvikshåndtering
Dashboard med live sporing
Ekstern HelpDesk
Integrasjonsstøtte
Intern Helpdesk
Kunnskapsbank
Påminnelsesfunksjon
Prioritert funksjon
SLA-håndtering (tjenestenivåhåndtering)
Statistikk og overvåking

Produktfunksjoner

Behandlingstid
Billetter
Live chat
Prioritert funksjon
Saksstatus
Selvhjelp
Sentimentanalyse
Smart arbeidsdeling
Standard svar
Statistikk og rapporter
Telefon
Behandlingstid
Billetter
Live chat
Prioritert funksjon
Saksstatus
Selvhjelp
Sentimentanalyse
Smart arbeidsdeling
Standard svar
Statistikk og rapporter
Telefon

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.

SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

SuperOffice Service

SuperOffice

Les mer om SuperOffice Service

Zendesk

Zendesk

Les mer om Zendesk