Enterprise Plus Innkjøp
Visma
Beskrivelse av Enterprise Plus Innkjøp
Enterprise Plus Innkjøp forenkler og effektiviserer din virksomhets innkjøp, samtidig som du får full oversikt over alle dine leverandøravtaler, varekataloger, produkter og priser. Systemet automatiserer alt fra godkjenning av kataloger til fakturamatch, og sørger for at det er enkelt og effektivt å utføre innkjøp basert på gyldige innkjøpsavtaler. Du blir også varslet om avvik som må behandles av en ansatt.
Hvem passer Enterprise Plus Innkjøp for?
Visma Enterprise Plus Innkjøp er rettet mot større virksomheter som utfører tusenvis av innkjøp i løpet av året.
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
101-500+
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
Globalt
SE
DK
NO
FI
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Kjenner du
til systemet?
Akkurat som du vil høres om andres meninger, så vil andre høre dine. Del gjerne med deg!
Jobber du
for dette selskapet?
Les om hvordan du oppdaterer informasjonen her
Enterprise Plus Innkjøp vises i følgende kategorier
Enterprise Plus Innkjøp produktfunksjoner
Innkjøpssystem
Fakturahåndtering
Integrerbar
Lagersaldo
Ordrebehandling
Prissammenligninger
Statistikk
Utløsere
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.