Sammenlign Norges beste markedsføringsverktøy

Hvilket markedsføringsverktøy trenger bedriften din?

BusinessWith hjelper deg med å sammenligne de beste markedsføringsverktøyene i Norge for å finne det som passer deg best. Her kan du lage en sammenligning mellom ulike markedsføringssystemer og velg det rette for deg. Du finne ulike markedsføringssystemer innen markedsføringsautomatisering, innholdsmarkedsføring og markedsføringsanalyse.

Når det gjelder markedsføring, ønsker vi selvfølgelig alle å være "toppen". sinn" med våre potensielle og eksisterende kunder. Vi ønsker å bli sett, hørt og vet hvordan du skal tenke for å oppnå de beste resultatene og generere så mange fører det går. Det er nettopp derfor du trenger en markedsføringsverktøy som passer din bedrift. Et markedsføringsverktøy hjelper deg blant annet å holde oversikt over hvordan de besøkende oppfører seg på nettstedet ditt. Hva ser de på? Hva leser de? Verktøyet kan også hjelpe deg med miljøovervåking, og samler viktige nyheter uten at du trenger å sitte og lete etter det selv.

Hva er et markedsføringsverktøy?

Liste over 17 forskjellige Markedsføringsverktøy

Samle dataene dine. Automatiser kundereisen din. Skap økt vekst med APSIS One. En brukervennlig plattform for avansert personalisering med intuitive verktøy for e-post, hjemmeside, AI-assistent, SMS og automatisering.Lær deg mer om Apsis One

Salesforce CRM er en ledende skybasert løsning som tilbyr omfattende tilpasning for salg, markedsføring og kundeservice til bedrifter i alle størrelser. Den gir kraftige verktøy for håndtering av potensielle salg, salgsprognoser og integreres med et stort utvalg tredjepartsapper via Salesforce AppExchange. Plattformen er designet for å sentralisere kundeinteraksjoner, strømlinjeforme salgsprosesse...Lær deg mer om Salesforce

CRM-systemet for deg som ønsker å komme raskt i gang og deretter tilpasse veksthastigheten din. Hubspot inkluderer alt fra markedsføringsautomatisering og leadgenerering til salgsautomatisering for en fast månedlig kostnad. I tillegg får du gratis tilgang til Hubspot-støtte samt integrasjon til Outlook og Gmail. Passer for alle bransjer og kan kobles sammen med de øvrige systemene dine, som ERP, d...Lær deg mer om HubSpot CRM

Med SugarCRM får markedsførings-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart bilde av hver enkelt kunde, noe som hjelper forretningsdrift med å nå nye nivåer innen resultater og prognoser. Sukker er CRM -plattformen som gjør vanskelige ting enklere. Tusenvis av selskaper i mer enn 120 land bruker sukker for å oppnå en høyoppløselig kundeopplevelse ved å la plattformen gjøre jobben. Sukker har hov...Lær deg mer om SugarCRM

Markedsføringsautomasjon og CRM -systemer som inkluderer rådgivningshjelp og sitt eget Martech -team! Hovedsakelig for B2B. SharpSpring er CRM -verktøyet som tilpasses for å styrke din inngående markedsføring og øker salget.Lær deg mer om Sharpspring

Upsales er Sveriges raskest voksende CRM, som hjelper B2B -selskapet. Upsales CRM hjelper B2B -selskaper med å finne nye kundeemner, vinne mer virksomhet og skape ekstra salg med eksisterende kunder. Upsales er det åpenbare valget for raskt voksende salgsorganisasjoner som ønsker en komplett CRM med muligheten til å bygge videre med funksjoner som markedsføringsautomasjon og avanserte salgsrapport...Lær deg mer om Upsales

Markedsføringsplattformen som tar deg forbi vanlig markedsføring via e -post til ekte automatisert markedsføringLær deg mer om ActiveCampaign

Automatiser utsendelsen din ved hjelp av Campaign Monitors skybaserte programvareløsning for digital markedsføring. Dra nytte av de ferdige malene og trekk-og-slippfunksjonene som gjør den brukervennlig å lage effektive markedsføringskampanjer.Lær deg mer om Campaign monitor / CM Commerce

Digtective hjelper deg med å optimalisere annonsene dine, justere budstrategien og maksimere ROI. Løsningen kobles til ditt eksisterende CRM-system og ordrehåndteringsverktøy for å analysere ytelsen til annonsene dine, identifisere hvilke kampanjer som sløser med ressurser og omfordele budsjett til mer lønnsomme annonser. Du kan spore forbruket ditt ved hjelp av Digtective sitt tilpassbare dashbor...Lær deg mer om Digger

Drips Solution bruker data og automatisering for å skreddersy markedsføringsopplevelsen, skape meningsfullt engasjement og skape langsiktig lojalitet.Lær deg mer om Drip

Eloqua er Oracle's markedsføringsplattform som lager personlige kampanjer for prospektet og kundene dine, med store muligheter for skalerbarhet, personifisering og automatisering.Lær deg mer om Eloqua

Få svar hjelper selskapet med å utvide kundegrunnlaget ved å skape en visuell og personlig kundeopplevelse. La Svar markedsføringsautomatiseringsverktøy gjøre jobben for deg, slik at du kan fokusere på det du gjør best.Lær deg mer om Get response

Intercom er et skybasert live chat -verktøy som er godt egnet for både store og små selskaper. Intercom forenkler styringen av kundesaker og bidrar til høyere salg gjennom den proaktive chatfunksjonen, blyadministrasjonen og rapportverktøyet som gjør det enkelt å følge opp de ansattes ytelse.Lær deg mer om Intercom

Som et av markedets mest populære aktører, tilbyr MailChimp -selskaper i alle størrelser et skybasert og brukervennlig verktøy for personlig og automatisk markedsføring.Lær deg mer om Mailchimp

Bygg merke, drive omsetning, skape påvirkning. Marketo Engage er et ledende system for å administrere dine prospekter og kunder.Lær deg mer om Marketo Engage

Mautic automatiserer prosessen med å finne og ta vare på kontakter gjennom landingssider og skjemaer, sende post og tekstmeldinger, webvarsler, spore sosiale medier og integrere med CRM og andre systemer.Lær deg mer om MI360 Mautic

En unik og kraftig løsning som hjelper deg med å automatisere markedsføringen, ta bedre beslutninger med klare data og forbedre den hele kundeopplevelsen.Lær deg mer om Zoho

Hurtigguide

Hva er et markedsføringsverktøy?

Å markedsføre sine produkter og tjenester uten tilgang til riktig verktøy foretrekkes ikke. Og greia er at det ikke trenger å koste skjorten heller, slik at du og din bedrift kan følge med i den digitale verden markedsføringsverden. Men hva er et markedsføringsverktøy? Er det samme som markedsføringsautomatisering og innholdsmarkedsføringsverktøy? Vi ordner det begreper.

Markedsføringsautomatisering er et system som kobles til ditt e-postsystem. Tanken er derfor å gjøre det lettere å dirigere utsendelsene slik at rett målgruppe får rett informasjon, og til rett tid. Innholdsmarkedsføringsverktøy er nøyaktig hva ordet "innhold" betyr. Dette handler om innholdet. Hva skal utsendelsene dine fylles med? Hva vil din Prospekter og kunder lese om?

Hos BusinessWith finner du selvfølgelig guider for begge markedsføringsautomatisering og innholdsmarkedsføring .

Men la oss se nærmere på markedsføringsverktøy. Som med alle slags verktøy som vi bruker, er det viktig å huske at de hjelper oss til bli mer effektiv. De erstatter derfor ikke jobbene våre. Det er viktig å peke ut.

Velge markedsføringsverktøy

Nettstedet ditt er din markedsføringskanal nummer én. Å vite hvor du er ønsker med markedsføringen bør du sette en plan. Hva er målet for din nettside? Hvilken kunnskap har du som du kan dele med bransjen? Bruker du sosiale medier? Hva vil du med informasjonen der? Hva tror du? om søkeordoptimalisering? Har du testet hvilke ord kundene dine søker etter? Velg et markedsføringsverktøy basert på hvor du står. Altså verktøyet må være relevant og i tråd med dine ambisjoner.