Apsis One
vs
Questback

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

-

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

Tilpasset...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

Adaptive former
Analyse i sanntid
Flere distribusjonskanaler
Flerspråklig støtte
Malbibliotek
Mobil optimalisering
Tilpassbar design
Adaptive former
Analyse i sanntid
Flere distribusjonskanaler
Flerspråklig støtte
Malbibliotek
Mobil optimalisering
Tilpassbar design

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Apsis One inkluderer alt du trenger for å forbedre markedsføringsresultatene dine, øke kundebevaringen og utvide virksomheten din.

  • Lanser markedsføringskampanjer ved hjelp av automatisering på tvers av alle kanalene dine.
  • Få enkel tilgang til avanserte markedsføringsteknikker, uten den bratte læringskurven.
  • Styrk løsningen din med innebygde integrasjoner.
  • Sikre GDPR-overholdelse hele tiden.
  • Nå ut til leads med selvtillit, vel vitende om at meldingene dine når deres innboks.

Hvorfor velge deres system?

1. Enkelt og effektivt: En tilbakemeldingspakke som gir deg innsikt på en enkel, effektiv og oversiktlig måte.

2. Tilpasset løsning: Generer innsikt basert på dine behov.

3. Sanntids analyse: Ta raske og datadrevne beslutninger basert på dine resultat.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Apsis One er en del av efficy:

  • En lokal europeisk aktør med sterk nordisk tilstedeværelse. Vi snakker ditt språk fra salg til opplæring og support.
  • Vår løsning tilpasset dine forretningsbehov. Vi hjelper deg å utnytte løsningen vår på best mulig måte for å oppnå dine forretningsmål, uansett om du jobber i B2B eller B2C.

Hvorfor velge dere som leverandør?

🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og fartstid i bransjen - og jobber alltid med kundene våre for å bli bedre og følge markedsbehov.

🌟 Skreddersydd support: Vi tilpasser oss deg og dine behov slik at vi kan støtte deg på den måten du trenger.

🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgjengelige i Norge og på norsk innenfor alt vi tilbyr. Norsk kontaktperson, norsk support og norske analytikere ved behov.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Vi eksisterer for å støtte våre kunder i å øke deres salg og vekst, samt effektivisere deres organisasjon og kommunikasjon. Digitalt eller fysisk – vi er der for å hjelpe våre kunder med å mestre digital markedsføring uavhengig av mål.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Questback er ledende på det Nordiske tilbakemeldings-markedet og dekker det du må ha av behov på undersøkelses fronten. Kombinert med 25 år + i bransjen og en vilje til å kontinuerlig utvikle selskapet sammen med kundene og i tråd med markedet, legger vi til rette for at du skal kunne lese mellom linjene og kunne se hvilke piler som peker i samme retning.

Vårt fokus er å hjelpe kundene våre med å ta smartere beslutninger ved å lytte til sine ansatte og kunder - dette har ført til at vår kunde er hos oss i gjennomsnitt 9 år. I vår kundebase finner du mer enn 1600 kunder i alt fra SMB markedet til større konsern - vi kan tilpasse en pakke etter dine behov !

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Vi tilbyr en løsning som fokuserer på å maksimere verdien for våre kunder. Andre kunder har sett opp til 20% gjenvunnet salg.

  • 50 % sparte ressurser gjennom automatisering
  • 25 % av annonsebudsjett spart
  • 400 % økt salg gjennom automatisering

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Questback løser problemene organisasjoner står ovenfor når det gjelder å forstå og forbedre kunders og medarbeideres opplevelser. Å lage en undersøkelse og få svar kan et hvilket som helst system gjøre. Questback er for deg som faktisk ønsker å gjøre noe med tilbakemeldingene dere får og få et datagrunnlag på hvor skoen trykker.

Konkrete eksempler på hva Questback kan brukes til:

På medarbeidersiden:

  • Minske personalomsetningen
  • Øke produktiviteten
  • Minska sykefravær
  • Forbedre engajsementsnivået
  • Forbedre lederskapet
  • Coache personalet til bedre resultat

På kundesiden:

  • Minske churn/kundetap
  • Øke mersalg
  • Innhente innsikt til databegrunnet investeringer
  • Øke nysalg
  • Forbedre kundelojalitet
  • Cross-sale
  • Forbedre onboardingprosessene

Anmeldelser

Basert på 1 vurderinger

Basert på 3 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Apsis er enkelt å bruke. Vi er en ideell organisasjon og har behov for et verktøy som er enkelt å sette seg inn i og ta i bruk, uavhengig av tidligere erfaring, slik at nye styremedlemmer osv. kan komme raskt i gang. Det fungerer veldig bra med Apsis.
Fantastisk støtte og samarbeid med Questback!
Vi har brukt Questback i flere år for å utvikle tjenestene våre og måle kundetilfredsheten. I tillegg sjekker vi vurderinger på daglig basis for å kunne korrigere hvis noen ikke er fornøyde. Vi bruker det også til å utvikle tjenestene våre basert på kommentarer fra kundene våre. Det beste av alt er at det er enkelt og greit.

Anmeldelser

Ulemper

Jeg er fornøyd med de funksjonene vi bruker, men jeg skulle ønske vi hadde mer ressurser til å ta i bruk flere funksjoner, spesielt rundt arrangementsdelen.
Det jeg muligens kunne ønske meg, er et litt mer moderne grensesnitt og design. Ellers er vi som sagt veldig fornøyde.
Begrensningene i å kunne plukke ut data på et gitt tidspunkt. Alt styres til live-rapporter eller til kompliserte modeller som skal sendes ut. Litt rutinepregede filtreringsfunksjoner ved sortering i rapportene.

Beklager, ingen data enda.

Apsis One

Efficy

Les mer om Apsis One

Questback

Questback

Les mer om Questback