Yesbox
vs
Questback
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner i Pulsmålinger
Produktfunksjoner i Medarbeiderundersøkelse
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge programvaren din?
Hvorfor velger kunder Yesbox?
✔ Full fleksibilitet – tilpass spørsmål, frekvens og resultatgruppering helt etter deres behov.
✔ Innsikter som fører til tiltak – tydelige rapporter, sammenligninger over tid og smart oppfølging.
✔ Høy svarfrekvens – effektive påminnelser via SMS og e-post samt brukervennlig design.
Velg en medarbeiderundersøkelse som ikke bare gir innsikt, men også verktøyene til å handle på dem.
Les mer på https://medarbetarundersokning.se/
Hvorfor velge programvaren din?
1. Enkelt og effektivt: En tilbakemeldingspakke som gir deg innsikt på en enkel, effektiv og oversiktlig måte.
2. Tilpasset løsning: Generer innsikt basert på dine behov.
3. Sanntids analyse: Ta raske og datadrevne beslutninger basert på dine resultat.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Hvorfor velger kunder Yesbox som leverandør?
✔ Raskt, fleksibelt og med personlig service i toppklasse.
✔ Dyp kompetanse innen medarbeiderskap, lederskap og datadrevet HR.
✔ Fokus på psykologisk trygghet og motivasjon – avgjørende for sikkerhet, innovasjon og samarbeid.
Hvorfor velge dere som leverandør?
🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og fartstid i bransjen - og jobber alltid med kundene våre for å bli bedre og følge markedsbehov.
🌟 Skreddersydd support: Vi tilpasser oss deg og dine behov slik at vi kan støtte deg på den måten du trenger.
🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgjengelige i Norge og på norsk innenfor alt vi tilbyr. Norsk kontaktperson, norsk support og norske analytikere ved behov.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Måler med mening – gjør data til engasjement og retning.
🔹 Smart feedback som bygger trygge team og skaper reell endring.
🔹 Plattformen som forstår mennesker – og hjelper dere å handle.
🔹 Fra enkel puls til fremdrift – teknologien som styrker kulturen.
🔹 Vi hjelper dere å lytte, forstå – og bygge fremtidens arbeidsplass.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Questback er ledende på det Nordiske tilbakemeldings-markedet og dekker det du må ha av behov på undersøkelses fronten. Kombinert med 25 år + i bransjen og en vilje til å kontinuerlig utvikle selskapet sammen med kundene og i tråd med markedet, legger vi til rette for at du skal kunne lese mellom linjene og kunne se hvilke piler som peker i samme retning.
Vårt fokus er å hjelpe kundene våre med å ta smartere beslutninger ved å lytte til sine ansatte og kunder - dette har ført til at vår kunde er hos oss i gjennomsnitt 9 år. I vår kundebase finner du mer enn 1600 kunder i alt fra SMB markedet til større konsern - vi kan tilpasse en pakke etter dine behov !
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Hvilke behov og utfordringer løser vi for våre kunder?
✔ Skape endring, ikke bare måle – et konsern i teknologisektoren bruker Yesbox for å koble pulsmålinger til konkrete teamtiltak i arbeidsmiljøarbeidet.
✔ Tiltrekke og beholde talent – et byggeselskap med høy turnover fikk gjennom våre analyser innsikt i hva som skaper lojalitet og engasjement i ulike yrkesroller.
✔ Reagere i tide – ikke for sent – med jevnlige pulser oppdager kundene tidlige tegn på uklarhet, stress eller svakt lederskap før det slår ut på resultatene.
✔ Bygge kultur med retning – våre modeller (f.eks. STARS/SCARF) hjelper HR og ledelsen å følge opp «myke verdier» på en strukturert og strategisk måte.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Questback løser problemene organisasjoner står ovenfor når det gjelder å forstå og forbedre kunders og medarbeideres opplevelser. Å lage en undersøkelse og få svar kan et hvilket som helst system gjøre. Questback er for deg som faktisk ønsker å gjøre noe med tilbakemeldingene dere får og få et datagrunnlag på hvor skoen trykker.
Konkrete eksempler på hva Questback kan brukes til:
På medarbeidersiden:
- Minske personalomsetningen
- Øke produktiviteten
- Minska sykefravær
- Forbedre engajsementsnivået
- Forbedre lederskapet
- Coache personalet til bedre resultat
På kundesiden:
- Minske churn/kundetap
- Øke mersalg
- Innhente innsikt til databegrunnet investeringer
- Øke nysalg
- Forbedre kundelojalitet
- Cross-sale
- Forbedre onboardingprosessene
Anmeldelser
Basert på 12 vurderinger
Basert på 3 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser