Creatio
vs
SugarCRM
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Plattform
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Prisinformasjon
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Produktfunksjoner
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Exsitec
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler
Anmeldelser
Basert på 3 vurderinger
Basert på 13 vurderinger
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Anmeldelser
Fordeler
Jeg setter pris på CustomerFX' raske respons og vilje til å utvikle nye seksjoner for oss etter hvert som vi automatiserer stadig mer av driften vår.
Creatio er ekstremt brukervennlig og muliggjør rask implementering. Det er også veldig nyttig å ha alle markedsføringsanalysene på ett sted og sammenstille rapporter som dekker ulike kanaler.
Overgangen til Sugar Sell og i enda større grad Sugar Serve har gjort det mulig for oss å endre fullstendig hvordan vi bruker CRM-systemet vårt. Nå har vi en database som vi kan hente rapporter fra og allokere prosesser til. Serve med CJP og BPM muliggjør en strategisk prosess med automatiserte trinn som må følges for å nå neste trinn. Dette betyr at man ikke går glipp av viktige trinn. For brukeren er det også strømlinjeformet og brukervennlig. Godt gjort!
Enkel å bruke. Det er superenkelt å navigere. Brukergrensesnittet er fint. Supporten er flott. Jeg liker dashbordet deres.
Anmeldelser
Ulemper
E-postmaler kunne vært bedre - for øyeblikket er det ikke nok endringer du kan gjøre, og hele prosessen med å designe e-poster er litt tungvint. I følge veikartet deres kan dette fikses veldig snart.
Det hadde vært flott å ha flere ulike alternativer på markedet.
De dynamiske rapportene trenger flere alternativer for grafer. Jeg savner også detaljerte år-til-år-rapporter.
Noen plugins fungerer ikke veldig bra. Spesielt tredjeparts plugins. Kostnaden for å komme i gang er ganske høy. Det er ikke veldig tilpassbart, men på den annen side er det mange funksjoner. Noen ganger kan det henge litt og ta tid å laste inn. Støtten er treg noen ganger, men de prøver likevel å løse problemene.