Populum
vs
Questback
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Fra 39 SE...
Tilpasset...
Produktfunksjoner
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Med Populum får du:
- Konsistente resultater på tvers av teamet: Muliggjør teambaserte forbedringsdialoger.
- Spørsmål som går igjen: Ved å stille de samme spørsmålene til hele teamet kan du jobbe med trender og utvikling over tid. Utdypende spørsmål kan enkelt legges til som tilleggsspørsmål.
- Transparens og åpenhet: Fordi alle i organisasjonen er involvert i å gi tilbakemeldinger og få tilgang til måleresultater, innsikt og anbefalinger, skapes det en følelse av eierskap og medarbeidernes ansvar for forbedring.
- Resultater i organisasjonens eget PowerPoint-design: Gjør det enkelt og fleksibelt for ledere å bruke måleresultatene i eksisterende møter.
- Markedsledende analyser (inkludert AI av alle tekstkommentarer): Gir et klart bilde av organisasjonens nåværende tilstand og hva ledelsen bør fokusere mer på.
- Personlige forbedringsforslag til hver enkelt ansatt: Alle ansatte får noe konkret tilbake som de kan bruke i sin egen utvikling og sitt eget lederskap.
- Populum fungerer på alle enheter(datamaskin, mobil, iPad): Ingen installasjon er nødvendig.
Hvorfor velge deres system?
1. Enkelt og effektivt: En tilbakemeldingspakke som gir deg innsikt på en enkel, effektiv og oversiktlig måte.
2. Tilpasset løsning: Generer innsikt basert på dine behov.
3. Sanntids analyse: Ta raske og datadrevne beslutninger basert på dine resultat.
Hvorfor velge dere som leverandør?
Populums robuste plattform er bygget for å gjøre det enkelt å samle hele organisasjonen rundt de viktigste fokusområdene. Plattformen utvikles kontinuerlig med den nyeste teknologien, relevant forskning, innspill fra kundene våre og utviklingen i bransjen.
Populums kunder får et kundesuksessteam som bryr seg om kundens utviklingsreise.
Mange av kundene våre befinner seg i større organisasjoner. Plattformen fungerer problemfritt både for kontoransatte og i "skrivebordsløse" miljøer.
Vår medarbeiderundersøkelse/pulsmåling er i dag tilgjengelig på 27 språk.
Hvorfor velge dere som leverandør?
🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og fartstid i bransjen - og jobber alltid med kundene våre for å bli bedre og følge markedsbehov.
🌟 Skreddersydd support: Vi tilpasser oss deg og dine behov slik at vi kan støtte deg på den måten du trenger.
🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgjengelige i Norge og på norsk innenfor alt vi tilbyr. Norsk kontaktperson, norsk support og norske analytikere ved behov.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
TRIVSEL OG ENGASJEMENT: Sikre medarbeidernes og ledernes prestasjonsevne
Prestasjoner går hånd i hånd med trivsel og engasjement. Med Populum-plattformen får du oversikt over medarbeidernes og ledernes nåværende status og kan engasjere hele organisasjonen i kontinuerlig forbedring. Sett i gang effektive tiltak med størst mulig effekt for å øke trivsel og engasjement.
ORGANISASJONSKULTUR: Slipp løs kraften i organisasjonskulturen.
Gjør det mulig for medarbeidere og ledere å nå sitt fulle potensial ved å sikre at organisasjonskulturen fremmer prestasjoner. Når du bruker Populum-plattformen, vil du regelmessig måle kulturen din og få viktig innsikt og anbefalte effektive forbedringstiltak.
TRANSFORMASJON: Sikre at transformasjonsprosjektene dine lykkes
De fleste endringsprosjekter mislykkes. En viktig del av suksessen er å sikre at medarbeiderne tar eierskap og jobber på den nye måten. Når du måler hva medarbeiderne og lederne mener om endringsinitiativet i Populum-plattformen, får du vite hva som fungerer bra, hva du bør fokusere på og hva du trenger mer støtte til.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Questback er ledende på det Nordiske tilbakemeldings-markedet og dekker det du må ha av behov på undersøkelses fronten. Kombinert med 25 år + i bransjen og en vilje til å kontinuerlig utvikle selskapet sammen med kundene og i tråd med markedet, legger vi til rette for at du skal kunne lese mellom linjene og kunne se hvilke piler som peker i samme retning.
Vårt fokus er å hjelpe kundene våre med å ta smartere beslutninger ved å lytte til sine ansatte og kunder - dette har ført til at vår kunde er hos oss i gjennomsnitt 9 år. I vår kundebase finner du mer enn 1600 kunder i alt fra SMB markedet til større konsern - vi kan tilpasse en pakke etter dine behov !
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Kundene våre bruker plattformen til ulike formål, blant annet for å:
- Øke trivsel og engasjement
- Få de ansatte til å bli lenger
- Forstå og forbedre medarbeideropplevelsen
- Styrke de ansattes selvledelse
- Arbeide med riktig lederatferd
- Overføre ansvaret og eierskapet til endringen til teammedlemmene
- Utvikle kulturen i fellesskap
- Styrke arbeidsgivervaremerket innad i organisasjonen
- Forutse sykefravær og oppsigelser blant de ansatte
- Mer vellykkede endringsinitiativer
- Styrke tverrfunksjonelle og virtuelle team
- Høyere produktivitet
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Questback løser problemene organisasjoner står ovenfor når det gjelder å forstå og forbedre kunders og medarbeideres opplevelser. Å lage en undersøkelse og få svar kan et hvilket som helst system gjøre. Questback er for deg som faktisk ønsker å gjøre noe med tilbakemeldingene dere får og få et datagrunnlag på hvor skoen trykker.
Konkrete eksempler på hva Questback kan brukes til:
På medarbeidersiden:
- Minske personalomsetningen
- Øke produktiviteten
- Minska sykefravær
- Forbedre engajsementsnivået
- Forbedre lederskapet
- Coache personalet til bedre resultat
På kundesiden:
- Minske churn/kundetap
- Øke mersalg
- Innhente innsikt til databegrunnet investeringer
- Øke nysalg
- Forbedre kundelojalitet
- Cross-sale
- Forbedre onboardingprosessene