Populum
vs
Questback
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Fra 39 SE...
Tilpasset...
Produktfunksjoner i Pulsmålinger
Produktfunksjoner i Medarbeiderundersøkelse
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Med CatalystOne Engage får dere:
- Felles resultatgrunnlag for team: Skap gode utgangspunkt for dialog og forbedring.
- Gjennomgående spørsmål for å fange utvikling over tid: Legg enkelt til utdypende spørsmål ved behov.
- Åpenhet og involvering: Alle gir tilbakemelding og får innsikt i resultat og tiltak – noe som styrker ansvarsfølelse og eierskap.
- Resultater i deres egen PowerPoint-mal: Gjør det enkelt for ledere å bruke innsikt i møter.
- Avansert analyse med AI og følelsesforståelse: Få et klart bilde av stemninger og mønstre i organisasjonen.
- Personlige anbefalinger til medarbeidere: Alle får noe konkret tilbake for egen utvikling.
- Støtte for hele organisasjonen: Tilpasset ledere, HR og medarbeidere.
- Benchmarking: Sett resultatene i kontekst internt eller mot eksterne referanser.
- Rask implementering: Klar til bruk på under 30 dager.
- Tilgjengelig på alle enheter: Fungerer sømløst på PC, mobil og nettbrett – uten installasjon.
Hvorfor velge deres system?
1. Enkelt og effektivt: En tilbakemeldingspakke som gir deg innsikt på en enkel, effektiv og oversiktlig måte.
2. Tilpasset løsning: Generer innsikt basert på dine behov.
3. Sanntids analyse: Ta raske og datadrevne beslutninger basert på dine resultat.
Hvorfor velge dere som leverandør?
CatalystOne Engage er utviklet for å samle organisasjonen om det som virkelig betyr noe.Plattformen forbedres kontinuerlig med ny teknologi, forskning, kundeinnspill og bransjeutvikling. Som kunde får dere et dedikert Customer Success-team som følger dere tett.
Løsningen fungerer like godt i store virksomheter som i miljøer uten faste arbeidsstasjoner – og støtter 27 språk for å inkludere alle.
Hvorfor velge dere som leverandør?
🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og fartstid i bransjen - og jobber alltid med kundene våre for å bli bedre og følge markedsbehov.
🌟 Skreddersydd support: Vi tilpasser oss deg og dine behov slik at vi kan støtte deg på den måten du trenger.
🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgjengelige i Norge og på norsk innenfor alt vi tilbyr. Norsk kontaktperson, norsk support og norske analytikere ved behov.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Trivsel og engasjementGi ledere og medarbeidere forutsetninger for å prestere godt. CatalystOne Engage gir dere innsikt i hvordan folk har det – og hva som skal til for å forbedre det som betyr mest.
OrganisasjonskulturStyrk kulturen og gi ansatte mulighet til å nå sitt fulle potensial. Plattformen hjelper dere måle kultur løpende og handle på innsikt som bygger prestasjon og tilhørighet.
TransformasjonEndring lykkes når folk er med. Med CatalystOne Engage ser dere hvordan endringsinitiativ oppleves, hva som fungerer, og hvor dere trenger å forsterke støtten for å lykkes.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Questback er ledende på det Nordiske tilbakemeldings-markedet og dekker det du må ha av behov på undersøkelses fronten. Kombinert med 25 år + i bransjen og en vilje til å kontinuerlig utvikle selskapet sammen med kundene og i tråd med markedet, legger vi til rette for at du skal kunne lese mellom linjene og kunne se hvilke piler som peker i samme retning.
Vårt fokus er å hjelpe kundene våre med å ta smartere beslutninger ved å lytte til sine ansatte og kunder - dette har ført til at vår kunde er hos oss i gjennomsnitt 9 år. I vår kundebase finner du mer enn 1600 kunder i alt fra SMB markedet til større konsern - vi kan tilpasse en pakke etter dine behov !
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Våre kunder bruker CatalystOne Engage til å:
- Øke trivsel og engasjement
- Forbedre medarbeideropplevelsen og redusere turnover
- Styrke selvledelse og godt lederskap
- Fordele ansvar og eierskap til teamnivå
- Utvikle og forankre organisasjonskultur
- Styrke employer branding innenfra
- Oppdage risiko for sykefravær eller oppsigelser
- Gjennomføre vellykkede endringsprosesser
- Skape sterkere virtuelle og tverrfaglige team
- Øke produktivitet over tid
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Questback løser problemene organisasjoner står ovenfor når det gjelder å forstå og forbedre kunders og medarbeideres opplevelser. Å lage en undersøkelse og få svar kan et hvilket som helst system gjøre. Questback er for deg som faktisk ønsker å gjøre noe med tilbakemeldingene dere får og få et datagrunnlag på hvor skoen trykker.
Konkrete eksempler på hva Questback kan brukes til:
På medarbeidersiden:
- Minske personalomsetningen
- Øke produktiviteten
- Minska sykefravær
- Forbedre engajsementsnivået
- Forbedre lederskapet
- Coache personalet til bedre resultat
På kundesiden:
- Minske churn/kundetap
- Øke mersalg
- Innhente innsikt til databegrunnet investeringer
- Øke nysalg
- Forbedre kundelojalitet
- Cross-sale
- Forbedre onboardingprosessene
Anmeldelser
Basert på 14 vurderinger
Basert på 3 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.