Populum
vs
Questback

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

Fra 39 SE...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

Tilpasset...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

AI-hjelp
Analyse av varmekart
API teknisk støtte
Automatisk utsendelse
Employee Net Promoter Score (eNPS)
Forskjellige språk
Forskningsbaserte spørsmål
Forslag til tiltak
Gi ros
Kontinuerlig pulsovervåking
KPI-er/ OMSETNING
NPS benchmarks
Sanntidsdata
Synkronisering av personelldata
Tilbakemelding
AI-hjelp
Analyse av varmekart
API teknisk støtte
Automatisk utsendelse
Employee Net Promoter Score (eNPS)
Forskjellige språk
Forskningsbaserte spørsmål
Forslag til tiltak
Gi ros
Kontinuerlig pulsovervåking
KPI-er/ OMSETNING
NPS benchmarks
Sanntidsdata
Synkronisering av personelldata
Tilbakemelding

Produktfunksjoner

API-sett
Automatiske anbefalinger
Automatiske påminnelser
Chat funksjon
Klare maler
Kryptert informasjon
Referansemåling
Segmenter data
tekstmelding
Valgbar design
Verktøy for statistikk og analyse
API-sett
Automatiske anbefalinger
Automatiske påminnelser
Chat funksjon
Klare maler
Kryptert informasjon
Referansemåling
Segmenter data
tekstmelding
Valgbar design
Verktøy for statistikk og analyse

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Med Populum får du:

  • Konsistente resultater på tvers av teamet: Muliggjør teambaserte forbedringsdialoger.
  • Spørsmål som går igjen: Ved å stille de samme spørsmålene til hele teamet kan du jobbe med trender og utvikling over tid. Utdypende spørsmål kan enkelt legges til som tilleggsspørsmål.
  • Transparens og åpenhet: Fordi alle i organisasjonen er involvert i å gi tilbakemeldinger og få tilgang til måleresultater, innsikt og anbefalinger, skapes det en følelse av eierskap og medarbeidernes ansvar for forbedring.
  • Resultater i organisasjonens eget PowerPoint-design: Gjør det enkelt og fleksibelt for ledere å bruke måleresultatene i eksisterende møter.
  • Markedsledende analyser (inkludert AI av alle tekstkommentarer): Gir et klart bilde av organisasjonens nåværende tilstand og hva ledelsen bør fokusere mer på.
  • Personlige forbedringsforslag til hver enkelt ansatt: Alle ansatte får noe konkret tilbake som de kan bruke i sin egen utvikling og sitt eget lederskap.
  • Populum fungerer på alle enheter(datamaskin, mobil, iPad): Ingen installasjon er nødvendig.

Hvorfor velge deres system?

1. Enkelt og effektivt: En tilbakemeldingspakke som gir deg innsikt på en enkel, effektiv og oversiktlig måte.

2. Tilpasset løsning: Generer innsikt basert på dine behov.

3. Sanntids analyse: Ta raske og datadrevne beslutninger basert på dine resultat.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Populums robuste plattform er bygget for å gjøre det enkelt å samle hele organisasjonen rundt de viktigste fokusområdene. Plattformen utvikles kontinuerlig med den nyeste teknologien, relevant forskning, innspill fra kundene våre og utviklingen i bransjen.

Populums kunder får et kundesuksessteam som bryr seg om kundens utviklingsreise.

Mange av kundene våre befinner seg i større organisasjoner. Plattformen fungerer problemfritt både for kontoransatte og i "skrivebordsløse" miljøer.

Vår medarbeiderundersøkelse/pulsmåling er i dag tilgjengelig på 27 språk.

Hvorfor velge dere som leverandør?

🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og fartstid i bransjen - og jobber alltid med kundene våre for å bli bedre og følge markedsbehov.

🌟 Skreddersydd support: Vi tilpasser oss deg og dine behov slik at vi kan støtte deg på den måten du trenger.

🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgjengelige i Norge og på norsk innenfor alt vi tilbyr. Norsk kontaktperson, norsk support og norske analytikere ved behov.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

TRIVSEL OG ENGASJEMENT: Sikre medarbeidernes og ledernes prestasjonsevne
Prestasjoner går hånd i hånd med trivsel og engasjement. Med Populum-plattformen får du oversikt over medarbeidernes og ledernes nåværende status og kan engasjere hele organisasjonen i kontinuerlig forbedring. Sett i gang effektive tiltak med størst mulig effekt for å øke trivsel og engasjement.

ORGANISASJONSKULTUR: Slipp løs kraften i organisasjonskulturen.
Gjør det mulig for medarbeidere og ledere å nå sitt fulle potensial ved å sikre at organisasjonskulturen fremmer prestasjoner. Når du bruker Populum-plattformen, vil du regelmessig måle kulturen din og få viktig innsikt og anbefalte effektive forbedringstiltak.

TRANSFORMASJON: Sikre at transformasjonsprosjektene dine lykkes
De fleste endringsprosjekter mislykkes. En viktig del av suksessen er å sikre at medarbeiderne tar eierskap og jobber på den nye måten. Når du måler hva medarbeiderne og lederne mener om endringsinitiativet i Populum-plattformen, får du vite hva som fungerer bra, hva du bør fokusere på og hva du trenger mer støtte til.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Questback er ledende på det Nordiske tilbakemeldings-markedet og dekker det du må ha av behov på undersøkelses fronten. Kombinert med 25 år + i bransjen og en vilje til å kontinuerlig utvikle selskapet sammen med kundene og i tråd med markedet, legger vi til rette for at du skal kunne lese mellom linjene og kunne se hvilke piler som peker i samme retning.

Vårt fokus er å hjelpe kundene våre med å ta smartere beslutninger ved å lytte til sine ansatte og kunder - dette har ført til at vår kunde er hos oss i gjennomsnitt 9 år. I vår kundebase finner du mer enn 1600 kunder i alt fra SMB markedet til større konsern - vi kan tilpasse en pakke etter dine behov !

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Kundene våre bruker plattformen til ulike formål, blant annet for å:

  • Øke trivsel og engasjement
  • Få de ansatte til å bli lenger
  • Forstå og forbedre medarbeideropplevelsen
  • Styrke de ansattes selvledelse
  • Arbeide med riktig lederatferd
  • Overføre ansvaret og eierskapet til endringen til teammedlemmene
  • Utvikle kulturen i fellesskap
  • Styrke arbeidsgivervaremerket innad i organisasjonen
  • Forutse sykefravær og oppsigelser blant de ansatte
  • Mer vellykkede endringsinitiativer
  • Styrke tverrfunksjonelle og virtuelle team
  • Høyere produktivitet

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Questback løser problemene organisasjoner står ovenfor når det gjelder å forstå og forbedre kunders og medarbeideres opplevelser. Å lage en undersøkelse og få svar kan et hvilket som helst system gjøre. Questback er for deg som faktisk ønsker å gjøre noe med tilbakemeldingene dere får og få et datagrunnlag på hvor skoen trykker.

Konkrete eksempler på hva Questback kan brukes til:

På medarbeidersiden:

  • Minske personalomsetningen
  • Øke produktiviteten
  • Minska sykefravær
  • Forbedre engajsementsnivået
  • Forbedre lederskapet
  • Coache personalet til bedre resultat

På kundesiden:

  • Minske churn/kundetap
  • Øke mersalg
  • Innhente innsikt til databegrunnet investeringer
  • Øke nysalg
  • Forbedre kundelojalitet
  • Cross-sale
  • Forbedre onboardingprosessene

Populum

Populum

Les mer om Populum

Questback

Questback

Les mer om Questback