
Questback
Questback
Beskrivelse av Questback
Questback sin tilbakmeldingsløsning generer innsikt og et data-drevet beslutningsgrunnlag. Med moduler ut mot både medarbeidere, kunder og alt i mellom, står vi klare til å hjelpe deg med dine undersøkelsesbehov.
Innsikten generert i Questback er i sanntid, og oppdateres automatisk etter som respondentene gir tilbakemelding. Dette fører til at du som kunde, alltid vil sitte på den ferskeste dataen, og alltid kunne ha en finger i vannet for å kjenne på temperaturen.
Questback er for deg som ønsker økt engasjement, produktivitet og trivsel blant dine ansatte og/eller deg som ønsker en styrket lojalitet, vekst og tilfredshet blant dine kunder!
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
11-500+
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
NO
FI
DA
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
Globalt
SE
DK
FI
NO
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Pris fra
Listepris fra leverandør:
Tilpasset prispakke
Hvorfor samarbeide med Questback?
Hvorfor velge deres system?
1. Enkelt og effektivt: En tilbakemeldingspakke som gir deg innsikt på en enkel, effektiv og oversiktlig måte.
2. Tilpasset løsning: Generer innsikt basert på dine behov.
3. Sanntids analyse: Ta raske og datadrevne beslutninger basert på dine resultat.
Hvorfor velge dere som leverandør?
🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og fartstid i bransjen - og jobber alltid med kundene våre for å bli bedre og følge markedsbehov.
🌟 Skreddersydd support: Vi tilpasser oss deg og dine behov slik at vi kan støtte deg på den måten du trenger.
🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgjengelige i Norge og på norsk innenfor alt vi tilbyr. Norsk kontaktperson, norsk support og norske analytikere ved behov.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
Questback er ledende på det Nordiske tilbakemeldings-markedet og dekker det du må ha av behov på undersøkelses fronten. Kombinert med 25 år + i bransjen og en vilje til å kontinuerlig utvikle selskapet sammen med kundene og i tråd med markedet, legger vi til rette for at du skal kunne lese mellom linjene og kunne se hvilke piler som peker i samme retning.
Vårt fokus er å hjelpe kundene våre med å ta smartere beslutninger ved å lytte til sine ansatte og kunder - dette har ført til at vår kunde er hos oss i gjennomsnitt 9 år. I vår kundebase finner du mer enn 1600 kunder i alt fra SMB markedet til større konsern - vi kan tilpasse en pakke etter dine behov !
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Questback løser problemene organisasjoner står ovenfor når det gjelder å forstå og forbedre kunders og medarbeideres opplevelser. Å lage en undersøkelse og få svar kan et hvilket som helst system gjøre. Questback er for deg som faktisk ønsker å gjøre noe med tilbakemeldingene dere får og få et datagrunnlag på hvor skoen trykker.
Konkrete eksempler på hva Questback kan brukes til:
På medarbeidersiden:
- Minske personalomsetningen
- Øke produktiviteten
- Minska sykefravær
- Forbedre engajsementsnivået
- Forbedre lederskapet
- Coache personalet til bedre resultat
På kundesiden:
- Minske churn/kundetap
- Øke mersalg
- Innhente innsikt til databegrunnet investeringer
- Øke nysalg
- Forbedre kundelojalitet
- Cross-sale
- Forbedre onboardingprosessene
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om Questback
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Industriutvikler•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2024
Hva liker du best?
Fantastisk støtte og samarbeid med Questback!
Hva liker du minst?
Det er ingenting!
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Questback løser?
Gir oss et bilde av hvordan medlemmene våre opplever hverdagen sin og hvordan de vurderer fremtiden.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Herr Vd•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2024
Hva liker du best?
Vi har brukt Questback i flere år for å utvikle tjenestene våre og måle kundetilfredsheten. I tillegg sjekker vi vurderinger på daglig basis for å kunne korrigere hvis noen ikke er fornøyde. Vi bruker det også til å utvikle tjenestene våre basert på kommentarer fra kundene våre. Det beste av alt er at det er enkelt og greit.
Hva liker du minst?
Det jeg muligens kunne ønske meg, er et litt mer moderne grensesnitt og design. Ellers er vi som sagt veldig fornøyde.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Questback løser?
Vi streber etter å ha 100 % fornøyde kunder, og ved hjelp av Questback kan vi raskt fange opp kunder som av en eller annen grunn ikke er helt fornøyde. Vi sender også regelmessige rapporter til lederne i kundebedriftene for å vise at medarbeiderne er fornøyde med tjenesten vår, noe som styrker kundeforholdet.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Virksomhetsleder•
Middelsstor bedrift (101-500)•
Verifisert person•
Sverige•
oktober 2024
Hva liker du best?
Muligheten til å lage egne rapporter, rask tilgang til oppdaterte resultater.
Hva liker du minst?
Begrensningene i å kunne plukke ut data på et gitt tidspunkt. Alt styres til live-rapporter eller til kompliserte modeller som skal sendes ut. Litt rutinepregede filtreringsfunksjoner ved sortering i rapportene.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Questback løser?
Kunnskap om hvordan kundene våre oppfatter oss.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Questback vises i følgende kategorier
Questback produktfunksjoner
Pulsmålinger
Analyse av varmekart
API teknisk støtte
Automatisk utsendelse
Employee Net Promoter Score (eNPS)
Forskjellige språk
Forskningsbaserte spørsmål
Gi ros
Kontinuerlig pulsovervåking
KPI-er/ OMSETNING
NPS benchmarks
Sanntidsdata
Synkronisering av personelldata
Tilbakemelding
Verktøy for nettbaserte spørreundersøkelser
Adaptive former
Analyse i sanntid
Flere distribusjonskanaler
Flerspråklig støtte
Malbibliotek
Mobil optimalisering
Tilpassbar design
Digitale skjemaer
API-integrasjon
Dokumentmaler
Fleksible former
Opprette skjemaer
Statistikk og analyse
Kundeundersøkelser verktøy
API
Automatiske påminnelser
Fleksibel design
Flere distribusjonskanaler
Flerspråklige undersøkelser
Klare maler
Netto promoterscore
Rapporter og analyser
Medarbeiderundersøkelse
API-sett
Automatiske påminnelser
Chat funksjon
Klare maler
Kryptert informasjon
Referansemåling
Segmenter data
tekstmelding
Valgbar design
Verktøy for statistikk og analyse
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om Questback

Questback har i over 25 år hjulpet ulike typer organisasjoner å samle inn og bruke tilbakemeldinger for å drive vekst og forbedre sine kunde- og medarbeideropplevelser.
Vi tilbyr en pakke som gjøre det enkelt for organisasjoner og analysere undersøkelser og gir deg innsikten du trenger til å fatte beslutninger. Med et sterkt nærvær i Norden, støtter vi organisasjoner i alle sektorer med tilbakemeldingsarbeidet.
Målet vårt er å bistå organisasjonene i å skape sterke, engasjerende arbeidsplasser og langsiktige kunderelasjoner. Vi har stor tro på at nysgjerrighet og innsikt sammen driver innovasjon og forandring - og vi er her for å hjelpe deg å lykkes!