Questback logo

Questback

Questback

Alternativer

Beskrivelse av Questback

Questback sin tilbakmeldingsløsning generer innsikt og et data-drevet beslutningsgrunnlag. Med moduler ut mot både medarbeidere, kunder og alt i mellom, står vi klare til å hjelpe deg med dine undersøkelsesbehov.

Innsikten generert i Questback er i sanntid, og oppdateres automatisk etter som respondentene gir tilbakemelding. Dette fører til at du som kunde, alltid vil sitte på den ferskeste dataen, og alltid kunne ha en finger i vannet for å kjenne på temperaturen.

Questback er for deg som ønsker økt engasjement, produktivitet og trivsel blant dine ansatte og/eller deg som ønsker en styrket lojalitet, vekst og tilfredshet blant dine kunder!

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?

11-500+

Mobilapp

Finnes det mobilapp?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Opplæring

Hvordan kan du lære opp kunden?

Språk

På hvilke språk finnes systemet?

SV

NO

FI

DA

EN

Geografisk område

Hvor finnes vi?

Globalt

SE

DK

FI

NO

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?

Ja

Nei

Pris fra

Listepris fra leverandør:

Tilpasset prispakke

Hvorfor samarbeide med Questback?

Hvorfor velge deres system?

1. Enkelt og effektivt: En tilbakemeldingspakke som gir deg innsikt på en enkel, effektiv og oversiktlig måte.

2. Tilpasset løsning: Generer innsikt basert på dine behov.

3. Sanntids analyse: Ta raske og datadrevne beslutninger basert på dine resultat.

Hvorfor velge dere som leverandør?

🌟 25 års erfaring: Vi har lang erfaring og fartstid i bransjen - og jobber alltid med kundene våre for å bli bedre og følge markedsbehov.

🌟 Skreddersydd support: Vi tilpasser oss deg og dine behov slik at vi kan støtte deg på den måten du trenger.

🌟 Lokalt nærvær: Vi er tilgjengelige i Norge og på norsk innenfor alt vi tilbyr. Norsk kontaktperson, norsk support og norske analytikere ved behov.

Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?

Questback er ledende på det Nordiske tilbakemeldings-markedet og dekker det du må ha av behov på undersøkelses fronten. Kombinert med 25 år + i bransjen og en vilje til å kontinuerlig utvikle selskapet sammen med kundene og i tråd med markedet, legger vi til rette for at du skal kunne lese mellom linjene og kunne se hvilke piler som peker i samme retning.

Vårt fokus er å hjelpe kundene våre med å ta smartere beslutninger ved å lytte til sine ansatte og kunder - dette har ført til at vår kunde er hos oss i gjennomsnitt 9 år. I vår kundebase finner du mer enn 1600 kunder i alt fra SMB markedet til større konsern - vi kan tilpasse en pakke etter dine behov !

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Questback løser problemene organisasjoner står ovenfor når det gjelder å forstå og forbedre kunders og medarbeideres opplevelser. Å lage en undersøkelse og få svar kan et hvilket som helst system gjøre. Questback er for deg som faktisk ønsker å gjøre noe med tilbakemeldingene dere får og få et datagrunnlag på hvor skoen trykker.

Konkrete eksempler på hva Questback kan brukes til:

På medarbeidersiden:

  • Minske personalomsetningen
  • Øke produktiviteten
  • Minska sykefravær
  • Forbedre engajsementsnivået
  • Forbedre lederskapet
  • Coache personalet til bedre resultat

På kundesiden:

  • Minske churn/kundetap
  • Øke mersalg
  • Innhente innsikt til databegrunnet investeringer
  • Øke nysalg
  • Forbedre kundelojalitet
  • Cross-sale
  • Forbedre onboardingprosessene

Hva synes andre om systemet?

Anmeldelser og rangeringer om Questback

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Industriutvikler

Liten bedrift (11-100)

Verifisert person

Sverige

oktober 2024

Hva liker du best?

Fantastisk støtte og samarbeid med Questback!

Hva liker du minst?

Det er ingenting!

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Questback løser?

Gir oss et bilde av hvordan medlemmene våre opplever hverdagen sin og hvordan de vurderer fremtiden.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Herr Vd

Liten bedrift (11-100)

Verifisert person

Sverige

oktober 2024

Hva liker du best?

Vi har brukt Questback i flere år for å utvikle tjenestene våre og måle kundetilfredsheten. I tillegg sjekker vi vurderinger på daglig basis for å kunne korrigere hvis noen ikke er fornøyde. Vi bruker det også til å utvikle tjenestene våre basert på kommentarer fra kundene våre. Det beste av alt er at det er enkelt og greit.

Hva liker du minst?

Det jeg muligens kunne ønske meg, er et litt mer moderne grensesnitt og design. Ellers er vi som sagt veldig fornøyde.

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Questback løser?

Vi streber etter å ha 100 % fornøyde kunder, og ved hjelp av Questback kan vi raskt fange opp kunder som av en eller annen grunn ikke er helt fornøyde. Vi sender også regelmessige rapporter til lederne i kundebedriftene for å vise at medarbeiderne er fornøyde med tjenesten vår, noe som styrker kundeforholdet.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Virksomhetsleder

Middelsstor bedrift (101-500)

Verifisert person

Sverige

oktober 2024

Hva liker du best?

Muligheten til å lage egne rapporter, rask tilgang til oppdaterte resultater.

Hva liker du minst?

Begrensningene i å kunne plukke ut data på et gitt tidspunkt. Alt styres til live-rapporter eller til kompliserte modeller som skal sendes ut. Litt rutinepregede filtreringsfunksjoner ved sortering i rapportene.

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at Questback løser?

Kunnskap om hvordan kundene våre oppfatter oss.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Questback produktfunksjoner

Pulsmålinger

Analyse av varmekart

API teknisk støtte

Automatisk utsendelse

Employee Net Promoter Score (eNPS)

Forskjellige språk

Forskningsbaserte spørsmål

Gi ros

Kontinuerlig pulsovervåking

KPI-er/ OMSETNING

NPS benchmarks

Sanntidsdata

Synkronisering av personelldata

Tilbakemelding

Verktøy for nettbaserte spørreundersøkelser

Adaptive former

Analyse i sanntid

Flere distribusjonskanaler

Flerspråklig støtte

Malbibliotek

Mobil optimalisering

Tilpassbar design

Digitale skjemaer

API-integrasjon

Dokumentmaler

Fleksible former

Opprette skjemaer

Statistikk og analyse

Kundeundersøkelser verktøy

API

Automatiske påminnelser

Fleksibel design

Flere distribusjonskanaler

Flerspråklige undersøkelser

Klare maler

Netto promoterscore

Rapporter og analyser

Medarbeiderundersøkelse

API-sett

Automatiske påminnelser

Chat funksjon

Klare maler

Kryptert informasjon

Referansemåling

Segmenter data

tekstmelding

Valgbar design

Verktøy for statistikk og analyse

Passer dette
systemet meg?

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Om Questback

Om Questback

Questback har i over 25 år hjulpet ulike typer organisasjoner å samle inn og bruke tilbakemeldinger for å drive vekst og forbedre sine kunde- og medarbeideropplevelser.

Vi tilbyr en pakke som gjøre det enkelt for organisasjoner og analysere undersøkelser og gir deg innsikten du trenger til å fatte beslutninger. Med et sterkt nærvær i Norden, støtter vi organisasjoner i alle sektorer med tilbakemeldingsarbeidet.

Målet vårt er å bistå organisasjonene i å skape sterke, engasjerende arbeidsplasser og langsiktige kunderelasjoner. Vi har stor tro på at nysgjerrighet og innsikt sammen driver innovasjon og forandring - og vi er her for å hjelpe deg å lykkes!

De vanligste sammenligningene i Medarbeiderundersøkelse

PopulumQuestback
EasyQuestQuestback
WinningtempQuestback
NetigateQuestback