Sammenlign Norges beste salgsstøttesystem

Hvilket salgsstøttesystem bør jeg velge?

Ser du etter et salgsstøttesystem for din bedrift? I motsetning til CRM er salgsstøttesystemet et samlenavn for systemer som støtter salg. Det kan også inkludere ulike markedsføringssystemer innen leadgenerering. Kort sagt – systemet handler om å gjøre ditt og din bedrifts salg så effektivt som mulig. En selger kan bruke flere systemer for salgsstøtte hver dag.

Hvordan ville livet vært for en selger uten et salgsstøttesystem? Ikke en lett match. Men for deg som arbeidsgiver kan det være en jungel å vite hva slags salgsstøtte dine selgere trenger. Hvordan skal de oppnå et mest mulig effektivt salg? Hvordan skal de behandle varme og kalde ledninger? Hva genererer potensielle kunder for deg? For å finne den rette veien i jungelen finnes det en to-trinns løsning som vi anbefaler på det sterkeste. Nummer én er å ta hjelp fra selgerne selv, for å vite hvilke behov de har. Nummer to – få hjelp fra BusinessWith. Vi lister de beste salgsstøttesystemene tilgjengelig på det norske markedet, slik at du finner den eller de perfekte matchene for deg.

Hvordan skal jeg sammenligne salgsstøttesystemer?

Det er **fordeler og ulemper med alle systemer **og verktøy. Et system som fungerer for en organisasjon er kanskje ikke like egnet for en annen. Heldigvis er det ikke bare ett salgsstøttesystem tilgjengelig – noe som kan føles både bra og vanskelig. Å velge riktig verktøy er ikke alltid en enkel prosess. Derfor er det verdt å involvere de som skal bruke salgsstøttesystemene i beslutningsprosessen. Sørg alltid for at ledelsen er med, men at du velger ett eller flere verktøy som selgerne selv ønsker å prøve. Ta deg tid til å foreta en solid sammenligning av salgsstøttesystemer før du tar en avgjørelse, og les anmeldelser. Hvilke anmeldelser mottar hvert system? Hvilke funksjoner trenger du? **Sammenlign og velg salgsstøttesystemer **hos oss i BusinessWith.
Her er verktøyene for salgsstøttesystemer

Liste over 11 forskjellige Salgsstøttesystem

SuperOffice er en suite leverandør som er ekspert på 360 graders CRM og som forener dine forretningsprosesser. SuperOffice Sales gir deg verktøyene du trenger for å drive salgsprosessene. Løsningen hjelper selgerne med å lande flere avtaler og overgå salgsmålene sine. SuperOffice Marketing gjør markedsavdelingen i stand til å kjøre store kampanjer med personlig tilpasset kommunikasjon. SuperOffice...Lær deg mer om SuperOffice CRM

Du vil skape struktur og vekst. I over 30 år har selskaper innen eiendom, energi, helkalk, maskin og konstruksjon vendt seg til oss for industriell CRM. Prosessene dine implementeres etter beste praksis i et skalerbart system som kan løse det meste. Vi løser resten med brukeropplæring og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er basert på enkle prinsipper som får klikk, god søkbarhet og visuell ove...Lær deg mer om Lime CRM

Lime Go er et plug 'n play CRM for voksende B2B-bedrifter eller salgsteam. Perfekt for deg som ønsker å håndtere hele salgsprosessen mer effektivt. Med et CRM fylt med selskaps- og beslutningstakerdata fra Dun & Bradstreet, får du både et salgsverktøy og et CRM i ett system. Forbedre samarbeidet med en felles plattform og hold oversikt over leads, avtaler og mersalg. Begynn å ta datadrevne beslutn...Lær deg mer om Lime GO

webCRM er det fleksible systemet med mange mulighter, men som du samtidig kommer kjapt i gang med. I vår SMB-versjon får du både en grunnstruktur og muligheten til å jobbe effektivt med kunderelasjonene, der businessmuligheter og pipeline resulterer i flotte tilbuds- og avtalemaler. Følg med på din business mot budsjett og dra nytte av de dataene dere har for å kunne ta bedre avgjørelser.Lær deg mer om webCRM

Goava er et Sales Intelligence-verktøy som hjelper salgsteam med å øke salget og spare tid på salgsarbeidet. Med Goava får du personlige anbefalinger om hvilke selskaper du bør kontakte. Vi samler all bedriftsdata på ett sted for effektiv research.Lær deg mer om Goava

Membrain er CRM-systemet og salgsstøtten selgerne dine har lengtet etter – hele veien fra prospektering til kundesuksess. Membrain retter seg mot B2B-bedrifter som jobber med komplekst salg, og som sikter mot økt vekst. Fokuset til Membrain er å støtte, oppmuntre og gjenskape vellykket atferd, i stedet for å bare logge data etter at noe har funnet sted. Membrain er basert på en prosesstilnærming h...Lær deg mer om Membrain

Salesforce CRM er en ledende skybasert løsning som tilbyr omfattende tilpasning for salg, markedsføring og kundeservice til bedrifter i alle størrelser. Den gir kraftige verktøy for håndtering av potensielle salg, salgsprognoser og integreres med et stort utvalg tredjepartsapper via Salesforce AppExchange. Plattformen er designet for å sentralisere kundeinteraksjoner, strømlinjeforme salgsprosesse...Lær deg mer om Salesforce

CRM-systemet for deg som ønsker å komme raskt i gang og deretter tilpasse veksthastigheten din. Hubspot inkluderer alt fra markedsføringsautomatisering og leadgenerering til salgsautomatisering for en fast månedlig kostnad. I tillegg får du gratis tilgang til Hubspot-støtte samt integrasjon til Outlook og Gmail. Passer for alle bransjer og kan kobles sammen med de øvrige systemene dine, som ERP, d...Lær deg mer om HubSpot CRM

Et av de største nettbaserte CRM -verktøyene globalt. Tilbyr mange moderne funksjoner som er enkle å bruke og er i forkant av AI -teknologien som er integrert med CRM.Lær deg mer om Zoho CRM

Upsales er Sveriges raskest voksende CRM, som hjelper B2B -selskapet. Upsales CRM hjelper B2B -selskaper med å finne nye kundeemner, vinne mer virksomhet og skape ekstra salg med eksisterende kunder. Upsales er det åpenbare valget for raskt voksende salgsorganisasjoner som ønsker en komplett CRM med muligheten til å bygge videre med funksjoner som markedsføringsautomasjon og avanserte salgsrapport...Lær deg mer om Upsales

Zendesk er et av verdens største hjelpesystemer og tilbyr et komplett kundeservicesystem for selskaper i alle størrelser. Med funksjoner som ferdige responsmaler, chatfunksjon i sanntid og selvhjelp -portal.Lær deg mer om Zendesk

Hurtigguide

Her er verktøyene for salgsstøttesystemer

I utvalget og kvalifiseringen over hvilke salgsstøttesystemer bør du kjøpe inn til din bedrift? Hvilke behov har du egentlig, og hvordan ville den perfekte kundereisen sett ut for deg? Hva spør selgerne selv om? Det finnes mange typer salgsstøttesystemer. Her lister vi opp de viktigste:

  • CRM-system
  • Verktøy for å generere potensielle kunder
  • Prospekteringsverktøy
  • E-postmarkedsføringsverktøy
  • Tilbudsverktøy

Uansett hvilken type salgsstøttesystem du trenger for din organisasjon, er vi i BusinessWith her for å veilede deg gjennom systemjungelen. I vår sammenligningsguide kan du enkelt søke, finne og sammenligne ulike verktøy. Trenger du mer hjelp? Du er velkommen til å kontakte oss i da

Beskrivelse av produktegenskaper

Dashboard - Lønnsoversikt

Dashboard-funksjonen skaper en grafisk oversikt over de viktigste instrumentene i prosessen, noe som bidrar til økt kontroll.

E-post-kampanjer

Nå kundene raskt og enkelt med kampanjer via e-post og få god spredning og større sjanse for effektiv markedsføring.

Kalenderintegrasjon og påminnelser

Ved å integrere systemet med mobilkalenderen er det vanskelig å gå glipp av viktige oppgaver samtidig som det kan lages påminnelser for å minimere risikoen ytterligere.

Kontakt og prospekthåndtering

Administrer alle kontakter og potensielle kunder på ett sted og registrer spesifikke attributter som skiller dem for å gjøre hver interaksjon så personlig som mulig.

Opprette dokumenter og avtaler

Gjør det mulig å raskt og enkelt opprette dokumenter og kontrakter direkte i systemet, som er en viktig hjørnestein i salget.

Pipeline management

Lage salgspipelines for å veilede både selgere og kunder gjennom en velutviklet salgsprosess som øker sjansene for suksess.

Salgsprognoser

Salgsprognoser hjelper til med å forutsi fremtidig salg, som er et kraftig verktøy som hjelper til med å planlegge fremtiden til virksomheten.

Statistikk og rapporter

Få tilgang til rapporter og statistikk for salg og kunderelaterte tall som er gode representasjoner av hvordan bedriften presterer.