Få anbefalt rett Helpdesk system for din bedrift

Systemguiden bruker algoritmer og data for å veilede deg i ditt valg av system gjennom å anbefale de systemløsninger som best matcher dine behov, krav og forutsetninger.

Gjør som over 17 000 nordiske bedrifter – la data og algoritmer veilede deg i jungelen av systemer!

Guiden til det rette systemet

Hvor mange ansatte har du i bedriften din?

7-10

spørsmål

------

3 - 5

minutter

------

3

anbefalinger

Hva synes andre om systemguiden?

"Virkelig god og givende service, tusen takk for gode matchende leverandører som endte med et kjempekjøp!"

Michael Kärrberg | BusinessWith

Michael Kärrberg

Internasjonal salgssjef

"Vi burde ha testet systemguiden for over tre måneder siden, det ville ha spart oss for mye tid. En god og kvalitativ veiledning."

Eva Malmberg | BusinessWith

Eva Malmberg

Konsern HR-direktør

"Systemguiden forenklet vårt søk etter en ny CRM. Veldig gode møter med leverandører som umiddelbart skjønte hva vi var ute etter."

Andreas Rudholm | BusinessWith

Andreas Rudholm

Entreprenør

Hvilket helpdesksystem bør jeg velge?

Et helpdesk-system eller helpdeskverktøy hjelper også ansatt eller kunde som støtte. De sparer tid, minimerer friksjon og hjelper for eksempel IT-avdelingen til holde oversikt over innkommende saker , akkurat som alle andre saksbehandlingssystem.

Å vente på svar fra helpdesk eller enda verre – å ikke få svar, skaper irritasjon hos enhver ansatt eller kunde som ønsker å vite det komme videre med sitt arbeid, forespørsler, regnskap eller bestillinger – uten trøbbel på veien. En helpdesk-plattform hjelper deg med å organisere og prioritere innkommende saker slik at ingenting blir glemt. Plattformen gir økt service, gjør at støtten eller kollegene seg imellom kan jobbe raskere, og er en effektiv måte å minimere stopp i ulike strømmer. De moderne saksbehandlingsverktøyene kan håndtere flere kanaler som e-post eller chat og kan lage notater i eller sortere etter hvordan hastesak er. Det som er viktig er at det skal være enkelt å opprette en helpdesk-sak og kunne følge den til det hele er løst. Det blir dermed som et sentralt knutepunkt for for eksempel IT-støtte. Men hvilken systemet trenger organisasjonen din? Og hvilke funksjoner som er viktige for deg i den Bransje du opererer i? BusinessWith har kartlagt helpdesksystemene tilgjengelig på markedet, slik at du kan finne det verktøyet som passer dine behov best. Sammenlign og velg direkte på siden vår.

Hva trenger jeg å vite om helpdesksystemer?

Når du står overfor når du velger et helpdesk-system, er det viktig å vurdere å kjøpe et som virkelig passer deg og dine behov. Du vil ikke ha en dress som verken er for stor eller for liten til å jobbe i, og med. Tenk også på fremtiden din – etter hvert som du vokser, kan det være greit å velge en mer avansert system allerede. Men viktig å vurdere er brukervennligheten, akkurat som med alle andre systemer. Mange helpdesk-systemer og saksbehandlingssystemer kan oppfattes som komplekse, og poenget er at verktøyet skal hjelpe deg å jobbe mer effektivt og enklere med helpdesk-saker. Kartlegg gjerne dine viktigste behov og begynn å sammenligne de ulike systemene hos oss på BusinessWith. Du kan enkelt filtrere på ulike produktfunksjoner, hvor store din bedrift er og les om ulike verktøy hos oss eller gå videre til de respektive nettsted.

Spør gjerne leverandørene du velger mellom om demoer. Les deg opp, gjør din research og ikke glem å spørre de ansatte som primært skal jobbe i systemet hva som er viktigst for dem. Hvordan ser helpdesk eller saksbehandling ut i dag og hvilke gir er der? Hva må fungere bedre? Trenger det nye verktøyet for å kunne integreres med andre systemer? Sammenlign og velg deretter systemer med BusinessWith - vår guide gjør valget enklere.