Sammenlign Norges beste verktøy for kundeundersøkelser

Hvorfor bør jeg ha et kundeundersøkelsesverktøy?

Ved hjelp av kundeundersøkelser kan du som bedrift eller organisasjon forbedre dine tjenester og produkter, som igjen gjør det enklere å beholde eksisterende kunder. Det handler om å måle kundeopplevelsen (CX). Ved å investere i et verktøy for kundeundersøkelser blir det hele mer strukturert og svarene du får blir lettere å analysere. Tanken er at du ved hjelp av spørreskjemaene eller undersøkelsene skal kunne se hva du kan gjøre bedre, og hvor det kan ha gått i stykker. Kundeundersøkelser er også et mål på forventninger – finn ut hva kundene forventer av deg. Ulike verktøy passer imidlertid forskjellige selskaper. Hos BusinessWith lister vi opp hvilke verktøy som er tilgjengelige på det norske markedet i dag, slik at du lettere kan finne det beste verktøyet for dine kundeundersøkelser.

Hvilket kundeundersøkelsesverktøy bør jeg velge?

Kundeundersøkelser tar sikte på å måle kundetilfredshet (med NPS, Net Promoter store) eller kundeopplevelsen (CX) for å iverksette tiltak for å forbedre produktene og tjenestene dine. I dag finnes det flere ulike verktøy for kundeundersøkelser. Mest skybasert eller nettbasert, da tanken er at brukervennligheten skal være høy. Hvordan skal du få kundene til å virkelig svare på undersøkelsen eller undersøkelsen? Vel, ved å gi dem et verktøy som er enkelt og praktisk å bruke. Men brukervennligheten stopper ikke der. Sammenlign gjerne de ulike verktøyene for å se at du også synes verktøyet er enkelt å bruke. Hva skal verktøyet gjøre for deg? Hva vil du måle? Velkommen til å sammenligne de ulike verktøyene for kundeundersøkelser direkte med oss ​​i BusinessWith.

Tips til hvordan du kan måle kundetilfredshet med et verktøy

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

SystemGuiden

Liste over 5 forskjellige Kundeundersøkelser verktøy

Med EasyQuests brukervennlige og prisgunstige verktøy for alle typer spørreundersøkelser kan du enkelt gjennomføre en medarbeider- eller kundeundersøkelse. Vi tilbyr maler, hjelpeartikler og support på norsk. Respondenten fyller ut et nettbasert spørreskjema som ser like bra ut på alle skjermtyper. Du får umiddelbart tilgang til automatisk genererte rapporter. Alt er trygt, sikkert og enkelt!Lær deg mer om EasyQuest

Øk produktivitet, engasjement og trivsel gjennom tilbakemeldinger fra dine ansatte. Styrk kundelojalitet, sikre vekst og fornøyde kunder gjennom kontinuerlige tilbakemeldinger fra kundene.Lær deg mer om Questback

Netigate er et tilpassbart system som gir en god oversikt over selskapets medarbeidere. Netigate tilbyr API så vel som SMS -funksjoner og har også en valgbar design for ansattes undersøkelse.Lær deg mer om Netigate

Samle kundedata i stor skala og fange opp hele kundereisen ved å bruke Surveymonkeys kundeundersøkelsessystem. Sjekk inn tidlig og ofte med kunder og still de riktige spørsmålene ved hjelp av ferdige maler som er laget for å gi best mulig resultater. Nå ut til alle kunder i ulike kanaler og bruk smarte beregninger som Net Promoter Scores for å forstå hva det er som bygger suksessen din og hva som ...Lær deg mer om Surveymonkey

Et skybasert markedsføringsautomatiseringsverktøy som frigjør tid og effektiviserer selskapets markedsføring. Dra nytte av denne brukervennlige skyløsningen ved å minimere manuelt arbeid. Med funksjoner som segmenterte strømmer, planlegging av kampanjer og automatisert reklame.Lær deg mer om Ungapped

Hurtigguide

Tips til hvordan du kan måle kundetilfredshet med et verktøy

Kundetilfredshet eller kundelojalitet måles vanligvis ved et kvalitetsmål, for eksempel NPS (Net Promoter Score). Å faktisk våge å måle kundetilfredshet kan gi deg mange indikasjoner og pekepinner på hvordan du kan forbedre produktene eller tjenestene dine. For hvor mye koster misfornøyde kunder? Og har du tenkt på hva en misfornøyd kunde kan si om deg, noe som fører til at sjansen for å få nye, potensielle kunder reduseres? En god kunde er derimot en viktig ambassadør for din bedrift.

Før du begynner å måle kundetilfredshet bør du komme med en hensikt og planlegge hva du skal gjøre med svarene eller tilbakemeldingene du får fra kundene dine. Hvordan eller når i kundeopplevelsen skal du sende ut en kundeundersøkelse? Hva bør du gjøre med tilbakemeldingene du får? Uten en ide om hva du faktisk skal gjøre med svarene, vil det være vanskelig å forbedre. Hvordan skal man analysere resultater og hvordan skal selve forbedrings- eller endringsprosessen foregå?

Ta deg tid til å sammenligne verktøy for kundeundersøkelser før du velger et system eller verktøy. BusinessWith hjelper deg på veien - vi viser de mest populære kundeundersøkelsesverktøyene som er tilgjengelige i dag. Velkommen til å begynne å sammenligne akkurat nå, for å velge det beste kundeundersøkelsesverktøyet for din bedrift.

Beskrivelse av produktegenskaper

API

Nå ut til kunder ved å bruke flere kanaler for kundeundersøkelsen din og øk sjansene for høy svarprosent. Bruk for eksempel QR-koder, e-post, tekstmeldinger og mer.

Automatiske påminnelser

Send automatiske påminnelser til kunder for å minne dem på å ta undersøkelsen og øke sjansen for flere svar.

Fleksibel design

Design former med former, farger og logoer som øker engasjementet hos svare kunder og gir et profesjonelt inntrykk.

Flere distribusjonskanaler

Nå ut til kunder ved å bruke flere kanaler for kundeundersøkelsen din og øk sjansene for høy svarprosent. Bruk for eksempel QR-koder, e-post, tekstmeldinger og mer.

Flerspråklige undersøkelser

Velg språket som kundeundersøkelsen skal gjennomføres på og la kunder med ulike morsmål velge, noe som kan øke svarprosenten og gi bedre svar.

Klare maler

Med bruksklare maler designet for å generere fruktbare svar for undersøkelsen, kan tid fra manuelt arbeid spares samtidig som interessante svar samles inn.

Netto promoterscore

Et forhold utviklet for kundeundersøkelser som måler sannsynligheten for at tjenestene og produktene vil bli anbefalt til noen andre. En god måte å måle kundetilfredshet på.

Rapporter og analyser

Lag rapporter basert på nøkkeldata og informasjon som er grundig analysert og kan være verdifull for organisasjonen.